Paikalline vaihtoehto "niksauttaja" sanoo ns. energiahoidoista seuraavaa:
-- Ne on ihan ihmisten huijausta ja uskontoa --
Eikä tämä herra ole ainoa joka tyrmää täysin nämä energiat, että eipä ole vaihtoehtoilijoilla kovin yhtenäinen linja.
vaihtoehtohoitajatkaan eivät tunnusta toistensa hoitoja.
6
68
Vastaukset
- Yhtenäinen linja?
Missä, kenellä on aina yhtenäinen linja? Ei edes sillä skepon lobbaamalla linjalla.
- Eis kepo
Palstan lobbari käyttää nimimerkkiä EräsKansanparantaja
- Perinteistä suomalai
Tässä perinteistä suomalaista jäsenkorjausta. Hyviä tuloksia ja edullisesti.
http://www.studio55.fi/hyvinvointi/article/muinainen-suomalainen-hoitomuoto--tallaista-on-perinteinen-jasenkorjaus/133440- ei Kalevalassa
"Jäsenkorjauksesta on myös mainittu Kalevalassa, 15. runossa. "
Höpö höpö. Jos hoitelijat haluavat brändätä tuotteensa muinaiseksi, niin siitä vaan. Mutta ei kannata kuvitella, että ihmiset ovat niin herkkäuskoisia, että tällainen palturi menisi läpi. Kai jokainen osa itse lukea ja todeta, että ei Kalevalasta tällaista löydy.
- Mikä linja?
Miksi ihmeessä vaihtoehtohoitajan pitäisi pitää jotain yhtenäistä linjaa hoitojen kanssa, joista hänellä ei ole kertakaikkiaan mitään tietoa ja kokemusta? Tai jos on huonoja kokemuksia?
Mikä ihmeen yhtenäinen linja??
Tämä on juuri se syy, miksi yritin monen muun kanssa kertoa puoskarilakialoitteen aikaan, että ei näitä hoitoja ja hoitajia voi niputtaa!!!
Jokainen tulisi tutkia yksittäin.
Kukin ratsastakoon omilla ansioillaan, mutta myös ottakoon vastuun OMASTA TEKEMISESTÄÄN. - mikä kriteeri
>Miksi ihmeessä vaihtoehtohoitajan pitäisi pitää jotain yhtenäistä linjaa hoitojen kanssa, joista hänellä ei ole kertakaikkiaan mitään tietoa ja kokemusta?
Erittäin hyvä kysymys. Miksi pitäisi ja millä perusteella tämä taphtuisi? Käynnissä olevassa lakialoitteessa yksi porukka on vaatinut uskomushoidoille omasäätelyyn perustuvaa kontrollia. Idean takana on porilainen lisäravinneyrittäjä. Millä perusteella tällainen omasäätely esimerkiksi puuttuisi enkeliterapointiin, koskettelematta tapahtuvaan jäsenkorjailuun tai klassiseen homeopatiaan mutta sallisi esimerkiksi fytonomian tai rokotevastaisen huuhaan?
Hoitojen vaikuttavuus ei voi olla kriteerinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181