Mitä lauantaihisi kuuluu?
Moro
12
178
Vastaukset
- entä sun?
Pizzaa ja putousta mm.
- ?????
No moi! Mitäs tässä. Loikoilen sängyllä ja ikävöin yhtä miestä. Kohta saunaan. Entäs ite?
- ap.
Käväisin kaupassa, haen teinityttäreni iltavuorosta kotiin kympin jälkeen. Kattelen telkkua ja pelaan pasianssia. Nautin yksinolosta.
- täällä kun oot
ap. kirjoitti:
Käväisin kaupassa, haen teinityttäreni iltavuorosta kotiin kympin jälkeen. Kattelen telkkua ja pelaan pasianssia. Nautin yksinolosta.
Et ikävöi ketään??
- ap.
täällä kun oot kirjoitti:
Et ikävöi ketään??
ei se auta mitään kuitenkaan.
- joku koooo
Koiranpesua, kynsien ja tassukarvojen leikkuuta.
Ikävöintiä ja murehtimista. - naiselle jollekin
Ikävä naista jolla on miljoona asiaa. Ei se musta kuitenkaan jne. Tällästä. Kohta lähen kylään. Niin. Mietin sitä vahvuutta. Onhan sekin vahvuutta että kestää yksinoloa. Tiettyyn pisteeseen. Mutta mulla on kaikenlaisia voimakkaita tarpeita. Seksuaalisia, hellyyden, ystävyyden, hoivaamisen, rakkauden jne tarpeita. Ja välillä noi saa musta yliotteen. Siinä mielessä voit olla vahvempi. Kuristaa välillä ihmisen ikävä.
- ...............
Ei mitään. Miksi lauantai on edes olemassa,miksi ylipäätään mikään päivä on olemassa,miksi minä olen?
- tyhjyyttä
Elämä on yhtä helvettiä ilman häntä. Kun uskaltaisin soittaa. Mutta .. tyhmä ajatus.
- kohti parempaa
Velvollisuuksia, niin kuin aina. Onneksi huomenna pääsen irrottautumaan hetkeksi arjesta ja toisten jatkuvista vaatimuksista. Tapaan uusia ihmisiä ja olen asiasta innoissani. Hyvästelen pikkuhiljaa entisen elämäni ja sinne kuuluvat inhottavat ihmiset :) Vielä kun uskaltaisin kysyä siltä yhdeltä naiselta, että lähtiskö vaikka kahville joskus...tykkään ja ikävöin joka lauantai ja sunnuntai
- kohti parempaa
korjaus: tykkään joka päivä, ikävöin viikonloppuisin :D
- ...
Tähän mennessä flunssasta parantelua ja nukkumista. Ikävöinti jyskyttää taustalla jatkuvasti... :| En saa mitään aikaiseksi siksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623