Muistelen kun kiusasit minua tuossa sohvalla, muistan kun jahtasimme toisiamme ulkona, muistan jokaisen halauksen, katseen, kosketuksen... Olemmehan vain ystäviä. Mutta miksi himoitsen sinua näin paljon??? Haluan enemmän... Haluan läheisyyttä, hyväilyä, haluan olla aina sun lähelläs. Käpertyä sun kainaloon, nukkua sun vieressä. Voisimme lämmittää toisiamme. Haluan suudella sinun huuliasi. Uppoutua niihin ihaniin silmiisi vielä pidemmäksi aikaa. Hartiatkin voin hieroa ;) Tällaista tunnetta en vielä ole kokenut ennen... Huh! Ehkä seuraavassa elämässä mahdollista :)
Friends forever
Ajatuksissa...
*huokaus*
6
210
Vastaukset
- *huokaus*
haaveet, ne niin ihanat haaveet :)
- Promise??
Yep, friends forever. Sovitaan niin.
- kyllä kyllä
sovitaan vaan ja luvattu
- ei mitään muuta
kyllä kyllä kirjoitti:
sovitaan vaan ja luvattu
Kautta kiven ja kannon
- mörökölli
ei mitään muuta kirjoitti:
Kautta kiven ja kannon
minä vannon
- alottaja
mörökölli kirjoitti:
minä vannon
Mitä sanot jos sanon, että teen kaiken mitä teen, SINUN vuoksesi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal323257- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478