Pianoa

yö meren rannalla ;)

28

232

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajat sitten

mää olen soittanut tuota kappaletta, hieno on.

• entäs tämä :)
      • ed.

BRAVO!

• Lisää pianoa
    • ja lisää vain :)
    • Sinulle soitan
    • vielä yksi

http://www.youtube.com/watch?v=vpXSv9EXCjc

• tässä on

kesä ja kärpäset, auringon leikki, vesisade ja aamuyön usva. Mäkäräisetkin.

• siis tässä :)

• En pidä niistä
        tässä on kirjoitti:

kesä ja kärpäset, auringon leikki, vesisade ja aamuyön usva. Mäkäräisetkin.

Yh, ei mäkäräisiä.

• Matka unelmiin
    • Upeita ovat

kaikki. Mukana yks ns. sähköpiano, millä saa vaikka koko orkesterin taustaksi soittamaan, on vain napinpainalluksien päässä se mitä taustalle haluaa.

Muita pianojahan tuossa ei ole mukana kuin se sähköpiano, kaikki muuta on flyygeleitä. Pianohan on pystysuunnassa olevai, ja flyygelin tunnistaa laajasta kaikukannesta.

• aloittajalta

Kyllä, mutta kansansuussa puhutaan pianomusiikista, siksi laitoin aloitukseen piano. Tai olisiko ollut aihellista kirjoittaa piano- ja flyygeli musiikkia? Kappaleen soittaa pianisti Risto Lauriala eikä flyygelisti. Ei varmaan ole niin oleellinen asia, luulisin :)

• ed.
        aloittajalta kirjoitti:

Kyllä, mutta kansansuussa puhutaan pianomusiikista, siksi laitoin aloitukseen piano. Tai olisiko ollut aihellista kirjoittaa piano- ja flyygeli musiikkia? Kappaleen soittaa pianisti Risto Lauriala eikä flyygelisti. Ei varmaan ole niin oleellinen asia, luulisin :)

Ja muuten pianohan se flyygelikin on. Erottuu pianosta rakenteidensa vuoksi.

• Upeita ovat
        ed. kirjoitti:

Ja muuten pianohan se flyygelikin on. Erottuu pianosta rakenteidensa vuoksi.

Ei ole tarkoitus loukata, todella se flyygelikin on saanut "kansankielessä" nimikkeen piano. Kai siksi kun molemmat on kosketinsoittimia, vaikka kaikkia soittimiahan pitää "kosketella" ennenkuin niistä äänen saa ;).
        Onhan niillä äänessä todella ero, sen huomaa äänestä, vaikka ei soitinta ole edes näkyvillä.

• ed.
        Upeita ovat kirjoitti:

Ei ole tarkoitus loukata, todella se flyygelikin on saanut "kansankielessä" nimikkeen piano. Kai siksi kun molemmat on kosketinsoittimia, vaikka kaikkia soittimiahan pitää "kosketella" ennenkuin niistä äänen saa ;).
        Onhan niillä äänessä todella ero, sen huomaa äänestä, vaikka ei soitinta ole edes näkyvillä.

Kyllä huomaa. En loukkaantunut tuollaisesta. Ahaa ;) et koskettanut viestilläsi minua niin, että pianostani olisi kuulunut myrskyisä ääni. Usein musiikin luonteen tulkinta riippuu kuulijasta ;)

• Upeita ovat

Tässä pianoversiona.
      Etsin kyllä Lasse Mårtensonin soittamana, mutta eipä löytynyt.
      Kyllä äänestä huomaa sen pianonsoinnin ja flyygelin eron, vaikka kuinka myrskyisä kappale ;).

http://www.youtube.com/watch?v=D4JplL1-eCI

• ed.

Kiitos tuosta :) Tuo on kestosuosikkini. Siihen liittyy niin paljon lapsuus muistoja. Muistan, kun soitimme tätä välitunneilla kouluntiloissa lapsuusystäväni kannssa. Harjoittelimme ankarasti :D Tämä oli meistä niin hieno. Jo sillon se sai kylmiä väreitä aikaan. Toinen, mistä tykkäsimme oli Oskar Merikannon "Merellä ", Sehän taitaa olla enemmän tunnettu yksinlauluna. olimme silloin 10-12 vuotiaita. Omituinen musiikki maku näin jälkikäteen ajatteltuna tuon ikäiselle :D)

• Soita mua ;) n

Olenko mä edes ikävä-palstalla? :D Noh, ikävä on yhtä pianoa soittavaa, ja sekös ärsyttää, en tiedä onko hän edes ansainnut ikävääni.

• miten niin

Ansainnut ?

• Soita mua ;)
        miten niin kirjoitti:

Ansainnut ?

Siis kun tuntuu että tuhlasin tunteeni häneen ja hän minuun, ja nyt tuhlaan lisää ikävöimällä häntä, eikä hän edes mahdollisesti arvostaisi tunteitani.

• tuntuu varmasti
        Soita mua ;) kirjoitti:

Siis kun tuntuu että tuhlasin tunteeni häneen ja hän minuun, ja nyt tuhlaan lisää ikävöimällä häntä, eikä hän edes mahdollisesti arvostaisi tunteitani.

Turhauttavalta. Etkö voi kysyä suoraan hänen tunteistaan sinua kohtaan ?

• Soita mua ;) n
        tuntuu varmasti kirjoitti:

Turhauttavalta. Etkö voi kysyä suoraan hänen tunteistaan sinua kohtaan ?

Luulen, että niitä tunteita mitä hänellä oli, ei enää ole.

• tässä aloituksessa

Korkeatasoista pianomusaa

• yks n@inen
    • irkkuilija
    • viulua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11407
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9770
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      143
      5537
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3625
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3173
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2783
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2573
    Aihe