sinä kiukutteleva

mietin vaan

äksyilijä...........silti niin ihana aina ja edelleenkin...............................................................................................................mitä sulle kuuluu nykyään. On ikävä sua ja joskus jopa sun äkseeraamistasikin, kun olen miettinyt meidän "keskustelujamme". Olen koettanut unohtaa sut parhaan kykyni mukaan, mutta siinä en ole oikein onnistunut kovin hyvin. Pitää varmaankin yrittää kovemmin, niin ehkä sitten onnistun. Tavataankohan me enää koskaan ja haluaisitkohan sinä edes sitä, en tiedä.

23

616

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • murr....

haluaisin nimenomaan 'sitä'....siks oon vihanen ja äksyilen kun et anna!

• minulle?

en ole vihainen.en ollenkaan,

• mietin vaan

Aivan, kyllä varmaankin niin.....niinhän se tietysti aina menee, joissain tapauksissa:) Meillä ei kyllä ollut riitaa tai ärjyilyä kyseisestä asiasta ja ajattelin tota aloitusta kirjoittaessani kyllä yhtä määrättyä miestä, joka et varmastikaan ole sinä ja joka ei kyllä varmaankaan eksy koskaan edes lukemaan näitä juttuja.

• minulle?
        mietin vaan kirjoitti:

Aivan, kyllä varmaankin niin.....niinhän se tietysti aina menee, joissain tapauksissa:) Meillä ei kyllä ollut riitaa tai ärjyilyä kyseisestä asiasta ja ajattelin tota aloitusta kirjoittaessani kyllä yhtä määrättyä miestä, joka et varmastikaan ole sinä ja joka ei kyllä varmaankaan eksy koskaan edes lukemaan näitä juttuja.

òlen nainen :) en mies nähdäkseni..

• matti 09al
        mietin vaan kirjoitti:

en tierä tarkoitiko minua. myönän seh on minun paheeni yhsi niistä.minulle kuuluu kohtalaista.kun olen sairas lomalla työ tahpa turmasta. toivotavasti sulla menee ainaskin paremin kuin minulla.ollis muhkava johkus kohdata jah vaitaa kuulemisia jah käydä vaika kahveela.

• Jurasikpark

Kuka tyhmä taas käyttää murrin nimeä ?? Ilman lupaa??? Ja lisäksi vihjailee johonkin "se"-pronominiin? Onpa alhainen tapa hakea tietoja toisten avulla. Juoruja taas ilmassa.

• sivusta vaan
        matti 09al kirjoitti:

en tierä tarkoitiko minua. myönän seh on minun paheeni yhsi niistä.minulle kuuluu kohtalaista.kun olen sairas lomalla työ tahpa turmasta. toivotavasti sulla menee ainaskin paremin kuin minulla.ollis muhkava johkus kohdata jah vaitaa kuulemisia jah käydä vaika kahveela.

Kannattaisi käydä varmaan nukkumaan, että pää selviäisi, niiin tekstikin olisi ymmärrettävää.

• tyrannosauropark
        Jurasikpark kirjoitti:

Kuka tyhmä taas käyttää murrin nimeä ?? Ilman lupaa??? Ja lisäksi vihjailee johonkin "se"-pronominiin? Onpa alhainen tapa hakea tietoja toisten avulla. Juoruja taas ilmassa.

Kuka on murri? Mikä on murri?

• matti 09al
        sivusta vaan kirjoitti:

Kannattaisi käydä varmaan nukkumaan, että pää selviäisi, niiin tekstikin olisi ymmärrettävää.

kuka sinun on käskenyt tulla näile sivuile toisille vittuilee,,,,,painu pois täältä sivulta jah hanki itsellesi järkee, nimetön pelkuri......

• oonnnneeaa

Sydämmen äänen meinaat hiljentää?
      Huh, onnea yritykseen , todella paljon tarvitset sitä ja siitä huolimatta voit epäonnistua.

• ÄksyN

Koeta lujemmin unohtaa, emme tapaa enää koskaan.

• 8+4

huonoa kuuluu kiitos kysymästä ja olet ansainnut äksyilyni

• ja tiedät sen

En pystyisi ikinä tapaamaan sinua kun olet toisen kanssa.

• lopen kyllästynyt jo

Hyvää kuuluu nyt, kun pääsin susta vihdoinkin eroon, vaikka kauan se vei. Onneksi ei tarvitse enää sua tavata:)

• Mitä missä milloin

Voisitko apee antaa vähän lisä infoa, tästä äksyiliästä?

• mietin vaan

Oikeastaan sillä ei ole väliä, koska ei hän koskaan näitä lue. Meillä se oli sitä, että hän purki omaa senhetkistä tunnetilaansa minuunja minä kuuntelin, koska en saanut juuri edes suunvuoroa niissä tilanteissa. En itsekään kyllä aina käyttäytynyt esimerkillisesti, myönnän. Meillä on ollut paljon hyviä hetkiä, ei se ollut pelkkää tota ko. touhua, etupäässä muuta. Lopulta yhteytemme katkesi määrätyistä moninaisista syistä johtuen. Enkä tiedä haluaisiko hän enää edes ollakaan missään yhteyksissä tai tavata. kaikki jäi vaan jotenkin "auki", enkä ole osannut sen jälkeen vaan luopua, koska edelleenkin tunne häntä kohtaan on sama, kuin oli aiemminkin ja mietin vaan sitä, että haluaisin edes kerran saada puhua hänelle kaikki asiat, mutta se ei taida olla enää mahdollista tai hän tuskin sitä haluaa. Minusta vaan se, että kaikki vaan loppuu yhtäkkiä, tuntuu ihan sietämättömältä, enkä siksi ole pystynyt pääsemään asiasta yli, enkä tiedä, pääsenkö koskaan, kun ei koskaan puhuttu asioista kunnolla. Hän todennäköisesti jatkaa elämäänsä ja on niinkuin minua ei olisi koskaan ollut edes olemassakaan ja ajatus siitä on aikalailla masentava. Mutta en voi sille mitään.

• Unohda
        mietin vaan kirjoitti:

Oikeastaan sillä ei ole väliä, koska ei hän koskaan näitä lue. Meillä se oli sitä, että hän purki omaa senhetkistä tunnetilaansa minuunja minä kuuntelin, koska en saanut juuri edes suunvuoroa niissä tilanteissa. En itsekään kyllä aina käyttäytynyt esimerkillisesti, myönnän. Meillä on ollut paljon hyviä hetkiä, ei se ollut pelkkää tota ko. touhua, etupäässä muuta. Lopulta yhteytemme katkesi määrätyistä moninaisista syistä johtuen. Enkä tiedä haluaisiko hän enää edes ollakaan missään yhteyksissä tai tavata. kaikki jäi vaan jotenkin "auki", enkä ole osannut sen jälkeen vaan luopua, koska edelleenkin tunne häntä kohtaan on sama, kuin oli aiemminkin ja mietin vaan sitä, että haluaisin edes kerran saada puhua hänelle kaikki asiat, mutta se ei taida olla enää mahdollista tai hän tuskin sitä haluaa. Minusta vaan se, että kaikki vaan loppuu yhtäkkiä, tuntuu ihan sietämättömältä, enkä siksi ole pystynyt pääsemään asiasta yli, enkä tiedä, pääsenkö koskaan, kun ei koskaan puhuttu asioista kunnolla. Hän todennäköisesti jatkaa elämäänsä ja on niinkuin minua ei olisi koskaan ollut edes olemassakaan ja ajatus siitä on aikalailla masentava. Mutta en voi sille mitään.

Anna olla ja jatka moninaista elämääsi.

• 27+30
        mietin vaan kirjoitti:

Musta tuntuu ihan samalta! Laita viestiä, tai sähköpostia! Ite laitoin, ja kyllä kannatti. Vaikka et saiskaan mitään vastausta, niin saitpahan sanottua ainakin ne asiat mitkä halusit

• kerro se hänelle
        mietin vaan kirjoitti:

Olitko tuonne toiseenkin ketjuun kirjoitellut? Menee ilmeisesti länteen?

• oletpa hauska

olit vain huonossa vaiheessa vastaantullut idiootti et muuta

• neuvo tähän

Tuollasta ihmistä ei paljon kannattaisi kaipailla, joka on noin typerä eikä osaa ajatella kuin omaa itseään. Unohda tommoinen ääliö.

• anonyymipalsta

Tuo jos mikä osoittaa kuka oikeesti on idiootti, se olet sä joka täällä nimettömänä huutelet noita ruokottomuuksiasi, mene................

• mietin vaan

Sinä et valitettavast voi tietää missä vaiheessa tavattiin tai mitä meidän tuttavuus piti sisällään, joten on parempi mennä sunkin suoltamaan noita myrkkyjäsi muualle. Meidän suhde ei ollut mikään muutaman viikon tuttavuus ja se sisälsi paljon kaikkea sellasta, mitä sun kaltaiset ei osaa edes kuvitella, kun pyörit täällä vaan kommentoimassa ilkeilyitäsi joka toiseen kirjoitukseen. Toivottavasti sait hyvän mielen. En puutu enää tähän keskusteluun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3662
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      27
      3219
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2855
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      82
      2677
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1680
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1485
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1468
    Aihe