liikeidea

yrittämään

Eli aion ruveta yrittäjäksi, mulla on liikeidea ja haluaisin hieman kommenttia siitä. Olen jo rekisteröinyt toiminimen ja pääomaa löytyy itseltä joten aloitan bisnekset varmaan pian.
Eli: ihmiset käyvät paljon leffavuokraamoissa. Leffaa ei tarvitse ostaa omaksi vaan sen voi vuokrata. MUTTA: kirjat täytyy ostaa kirppikseltä tai kirjakaupasta. Aionkin siis perustaa kirjavuokraamon helsinkiin. Mieti, ei tartte maksaa vitun kallista hintaa kirjasta jolla et lukemisen jälkeen tee mitään, vaan voit vuokrata sen esim pariksi viikoksi/kuukaudeksi kohtuullista maksua vastaan! En muista että olisin kirjavuokraamoja pahemmin nähnyt.

kommentteja, vinkkejä, kehitys ideoita?

10

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sarilavikka

paska idea koska kirjastosta saa lainata ilmaiseksi ja valikoima varmasti suurempi mitä itse pystyisit pitämään

• työm.lehtoniemestä h

Ylilautapelle iski jälleen.

Säälittävä tapaus

• työukkom

Taidat itse olla säälittävä. Turpaan voisin sunlaista lyödä mutta et ole sen arvoinen.

• tehasmaisterispelle
        työukkom kirjoitti:

Taidat itse olla säälittävä. Turpaan voisin sunlaista lyödä mutta et ole sen arvoinen.

ylilautapelle näppiksen äärellä huasteloo kovia. mutta oikeessa elämässä vapisoo ku haavanlehti. bu aha haha ha haha haha h.

LAKEIJA!!!

• työukkom
        tehasmaisterispelle kirjoitti:

ylilautapelle näppiksen äärellä huasteloo kovia. mutta oikeessa elämässä vapisoo ku haavanlehti. bu aha haha ha haha haha h.

LAKEIJA!!!

Oikeessa elämässä saisit turpaan muttet uskalla liikkua ulkona.

• tarviitko pampperssi
        työukkom kirjoitti:

Oikeessa elämässä saisit turpaan muttet uskalla liikkua ulkona.

H ohoh ohoh hoh ho hoh hooh .

Rupes "poikoo" jo pelottamaan. Vaiha housut kuiviin ja käy kopioimassa joku mojova tarina ylilaudalta ja nosta viisi typerää aihetta etusivulle.

• Ou nou

Kopioitu saitilta ylilauta.org:

20.02.2014 08:55:05 No. 25689701
      Hide post Report message
      Eli aion itse ruveta yrittäjäksi, mulla on liikeidea ja haluaisin hieman kommenttia siitä. Olen jo rekisteröinyt toiminimen ja pääomaa löytyy itseltä joten aloitan bisnekset varmaan pian.
      Eli: ihmiset käyvät paljon leffavuokraamoissa. Leffaa ei tarvitse ostaa omaksi vaan sen voi vuokrata. MUTTA: kirjat täytyy ostaa kirppikseltä tai kirjakaupasta. Aionkin siis perustaa kirjavuokraamon helsinkiin. Mieti, ei tartte maksaa vitun kallista hintaa kirjasta jolla et lukemisen jälkeen tee mitään, vaan voit vuokrata sen esim pariksi viikoksi/kuukaudeksi kohtuullista maksua vastaan! En muista että olisin kirjavuokraamoja pahemmin nähnyt.

kommentteja, vinkkejä, kehitysideoita?

Tällainen stupido tällä kertaa.

• tapa ittes ennenkun

Säälittävä pannupaska

• kultasuihkussa oot.
        tapa ittes ennenkun kirjoitti:

Säälittävä pannupaska

kuka sieltä jalan juuresta sirkuttaa?? h ohoh ohoh hoh, varo ettei karrille tule kusta silimään kun tänne ylös meitä tiirailet.

• työukkom
        kultasuihkussa oot. kirjoitti:

kuka sieltä jalan juuresta sirkuttaa?? h ohoh ohoh hoh, varo ettei karrille tule kusta silimään kun tänne ylös meitä tiirailet.

No, jatka kirjoittelua.. Tiedät mitä tositilanteessa "osaat"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      47
      4097
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      62
      3753
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3288
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3190
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      89
      2154
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2108
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1959
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      1939
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      31
      1921
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1844
    Aihe