Voiko sinne viedä nykyään jätteitä vai kiikutanko skeidat muualle?
Vastaukset 23
- lsiga
Googleta Ukonhauta ja Kuusakoski.
- Vie lappeenrantaan
Joskus voi ja joskus ei. Riippuu millä tuulella kaatopaikan vahtimestari on.
- Anonyymi
Kaatopaikan hassu kioskinpitäjä.
- Juotsenossa tee se
Ukoskaan voi kuulemma viedä?
Kaivavat jotain monttua sinnekkin? - Suomi poika
Kuusakoskelle voi viedä risuja, mutta niissä ei saa olla lehtiä kiinni.
- Vesku/Ukonhauta oy
Tuolta löytyy mitä otamme vastaan.
http://www.ukonhauta.fi/kurkisuo.htm
Hinnastosta voi tarkistaa vastaanotto hinnat.
Otamme vastaan myös pieniä määriä kaatopaikkajätettä. Se hinnoitellaan tapauskohtaisesti.- Anonyymi
100€ peräkärrikuorma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
100€ peräkärrikuorma
Aika kallista!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika kallista!!
Jepulis
- rasva ongelma
Koitin viedä anopin Ukonhaudalle eivät huolineet Pitää kuulemma viedä ongelmajäte sijoitukseen Kukkurinmäkeen Tulee kalliiksi joutuu maksamaan kilohinnan
- Anonyymi00018UUSI
Läski
- Anonyymi
Suikero-suikkanen ottaa jätteitä omalle pihalle. Ei veloita mitään, kippaat vaan pihalle maalausliikkeen autolla
- Anonyymi
Kiitti vinkistä.
- Anonyymi
Saako sinne tuoda kosken uoman jäänteet?
- Anonyymi
Eikös teillä ole siellä kaksi kaatista toinen on tien oikealla puolen ja toinen tien vasemmalla puolen.
- Anonyymi00022UUSI
Just näin.
- Anonyymi
Ukonrauhaan voi
- Anonyymi00019UUSI
Onks sillä se hirsimökki siel haural
- Anonyymi00020UUSI
Hinnoittelivat ittensä pihalle
Peräkärrikuorman hinta nousi 30e viiteenkymppiin
Harakka huomattavasti edullisempi nykyään- Anonyymi00021UUSI
Ja matkaa helvetisti,huonoja teitä.
- Anonyymi00023UUSI
Ei siel kuulemma käy enää muita ku storalaisia. Muille viiskymppii oli liikaa.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ei siel kuulemma käy enää muita ku storalaisia. Muille viiskymppii oli liikaa.
Harakassa saattaa joutuu kärrin kanssa peruuttelee,helpompi maksaa 30€ liikaa kurkisuohon.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Harakassa saattaa joutuu kärrin kanssa peruuttelee,helpompi maksaa 30€ liikaa kurkisuohon.
Meille jotka sen peruuttamisen jalon taidon osaa, niin ihan sama vaikka Harakalle pitäisi tulla peruuttamalla 💪
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va4401706Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan951136Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94960Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63879Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43793Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49788- 123753
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10748- 60740
- 39719
- 61707
- 50626
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o36615- 45577
- 34575
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 92556
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48545Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518- 50512