jos nyt ottaisit minut vastaan. Katseemme kohtaisivat ovella. Sanaakaan sanomatta
tarttuisimme toisiimme kuin takiaiset. Kuuluisi syvä huokaus (ainakin minulta).
Vihdoinkin. Niin. Vihdoinkin. Huulemme hakisivat suudelmaa, sitä ensimmäistä.
Tarttuisin puserosi helmaan ja vetäisisin sen yltäsi. Avaisin vyösi ja vetoketjun.
Selkäpuoleltasi avaisin hakasen .. . . . . K16
Jos nyt saisin tulla luoksesi
21
554
Vastaukset
- jatkuu...
Hei sun juttu jäi kesken!
- Haluan..kuulla!
niin jatka vaan äläkä välitä marketista typeristä kommenteista!!
- nyt mee jo!!
miks kirjottelet tämmösiä..eiköhän se nainen ota vastaan....alas mennä mies!!
- ed.
saat tästä vielä potkun persuksille! noin!
- veltostavelttoon 30s
Ihan hyvä eroottisen tarinan alku, paitsi tuo, että:"Laukeaisin heti." Jos rakastelu päättyy alle minuutissa (esileikkeineen) reisilleroiskaisuun, niin eipä siitä paljoa jää jälkipolville kerrottavaa.
- Anteeks vaan mut
Ainahan voi sen jälkeen sit toisen kerran ja kolmannen kerran ja niin monta kertaa kuin tahdottaisi! Se ois just ihanaa niin. Mun mielestä se ois ihan parasta juuri noin. Sellaista intohimoista ja itsestä tuntuisi aivan samalta... ;)
- tämä on totta
vielä joku päivä. Tulet oikeasti ovelleni eikä siinä enää sanoja tarvita. Ei muuta kuin nautinnon aikaan saamia äännähdyksiä. Mies, tehdään tuosta unelmasta totta.
- vähemmällävaivalla;)
Paitsi, että minä olen saunatakissa;)
- vielä vähemmän
ja mä saunassa alasti :)
- sillätapaa
Reilu meininki ;)
- eksotiikkaa
vielä vähemmän kirjoitti:
Turkki päällä saunaan
- ei siellä kovin
kuuma ole koska kone pelaa ja sielläkin pitää kirjoittaa :))))
- vielä vähemmän
ei siellä kovin kirjoitti:
kuuma ole koska kone pelaa ja sielläkin pitää kirjoittaa :))))
kyllä kännykkä kourassa alasti tässä saunan lauteella naputtelen :)
- connecting peo
kyllä kännykkä kourassa alasti tässä saunan lauteella naputtelen :)
Selkeetä hifistelyä ;)
- toi ap.
Herkkä kaveri
- No niinhän
siinä kävi, yleensä khden tunnin mies oli nyt 2 minuutin mies.
Ei se mitään, mukavaa oli silti. Pitkä oli ollut odotus kummallakin. - to you
I know honey.. Miss you too, want you so much..
- lol lol lol
Puutteessa olevat palstapirkot täällä taas pillu märkänä kirjottelee himokkaita jollekin mielikuvitushahmolle (ap) :D
- lollo lol
mieluummi vaik puutteessa ku jonku urpon kaa ;D
- Ei se mitään
raiskaussyyte, isyys, katumuspilleri jne. . . . eli seuraamus
Kuka tietää, olisitko edes yksin vai tuliskos haulikosta.
no, lauantain tapana sattua
http://www.youtube.com/watch?v=KBCsp1rHB2Q&feature=player_detailpage - vain sinut
Ottaisin vastaan...Tule...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708