Sinulle nainen haluisin antaa kaikkine hellyyden osoituksin.
Tuoda sen välillä kadoksissa olevan säteilyn ja loisteen silmiisi ja kasvoillesi.
Hellien ja arjen asioita pyörittäessämme yhteisin hetkin, toisiamme auttaen.
Arjessa antaisin sinulle sen kaiken ilon ja levon ja helpotuksen, jotka mielestäni olet ansainnut. Sinä jos kuka.
Ainut mitä itse olen vailla on saada sinut siihen vierelle ja syliin. Ja elää kansaasi tätä elämää. Siinä melkein kaikki mihin tyytyisin ;)
Sydämmemme vain antaisimme toistemme käsittelyyn - tutun tuntuiselle sielulle itse voisin luottavaisin mielin sen antaa.
Rakkauden
15
459
Vastaukset
- odotan....
haluaisin samaa miehelle
- yksinäinen n
Oispa tuo minulle :(
- olisipa1
minulle, niin kauniisti kirjoitettu. Ja mun hänen kanssaan kaikki tuo olisi enemmän, kuin koskaan olisin voinut toivoa.
- harvoin täällä
näitä lukiessa liikutun, vaikka herkkä olenkin. Mutta sinun sanat osui ja liikutti. Tiedän tarvitsevani tukea, rakkautta, ja läheisyyttä. Apuakin arjessa. Olispa ihanaa sun kanssa arki jakaa.
- Pirkanmaa
Ihana viesti.
Voi, kun tuo olisi minulle.
Kirjoitustapasi muistuttaa erästä ihmistä. - Niin kaunis viestisi
Ihana kirjoitus! :) Niin kaunis että ihan mykistää ja tuntuu että ihan mitä ikinä sanoisinkaan, niin en osaa sanoa mitään yhtä kaunista. Vaikka tunnen juuri samoin :) Mullekin riittäisi se, että hän olisi vieressä ja saisin hänet aina syliin ja viereen nukkumaan. Se olisi enemmän kuin koskaan osaisin toivoakaan. Että hän olisi siinä. Juuri sellaisena kuin on eikä hänen tarvisi tehdä mitään muuta kuin olla olemassa ja hymyilyttäisi onnellisesti.
- haaveissa:)
Joku päivä toivoisin minullekin käyvän noin hyvin:)
- Kohta nukkumaan
Kyllä kelpaisi minullekin tuo aloitus texti
Kaunista ja ihanaa, kukapa ei tahtoisi?! - onnen kyynel
Niin kaunista ja koskettavaa. Onnen kyynel tuli silmääni kun ajattelen että tälläista rakkautta on olemassa.
Toivottavasti kirjoittajan viesti tavoittaa oikean henkilön, ja saatte toisenne. - tuumastatoimeenjaäkk
kukaan nainen ei voisi vastustaa tuota viestiäsi
- Teit meistä kauniin
Sinä&Minä (Minä&Hän) 24/7...? Tuskin ainakaan tylsää olisi ;)
Osaisimmeko todella rakastaa? - aamuhajatuksia
kauniisti on kirjoitettu minunkin mielestä, mielelläni ottaisin itselleni. Muistaa kannattaa kuitenkin, että hyvään ja toimivaan irl arkeen kuuluu myös asioitten selvittäminen ja anteeksi pyytäminen, jos on sanoillaan toista loukannut, ettei erottava muuri pääse kasvamaan ...
- k-tukka
Melkein liian kaunista ja romanttista, huoh ja nyyh...
- Sydän pakahtuu
Aloittaja kirjoittaa kauniisti ja oloa lämmittävästi tunteistaan.
Ne vaikuttavat syvällisesti jo niitä lukiessani, saati sitten, jos kohdatessa rohkenisit ilmaista niitä rakkaallesi. Hän sulaa käsissäsi kohdatessaan unelmansa ihmisen.
Elämän rakkaustarina on syntymässä. . .
- oivoivoi
sydän melkein jätti muutaman lyönnin välistä ja henki salpautui viestiä lukiessa. pidäthän huolta ihmisestäsi, sydämestä ja sielusta...jotta noin kauniit tunteet tän auringon alla sais mahdollisuuden kasvaa, kukoistaa ja vahvistua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411311- 629202
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
- 632723
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722440Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal162268