Auttakaa - Astmako ?

apua kaivataan

Juoksin tänään cooperin ja kurkkuni oli täynnä limaa. Lisäksi hengitykseni oli tavattoman raskasta vain liikuntasuorituksen aiheuttamaksi.

Aloin miettimään, että kaikki ei ole kunnossa. Uloshengitykseni on pihissyt jo pitkään. Lisäksi rinnan alueella on tuntunut "ahtaalta". Esim haukoteltaessa on tunne, että en saa koskaan hengitettyä kunnolla.

Nukkuessano minulla on hengityskatkoksia (tyttöystäväni mukaan). Kuorsaan äänekkäästi.

Kaikki viittaa astmaan, mutta olen kuitenkin elänyt niin, että en ole ajatellut tai tiedostanut mahdollista astmaa.

Voitteko kertoa mikä olisi lievin lääkitys millä saisin ongelman hoidettua.

Varsinaista astmakohtausta en ole koskaan saanut. Mutta kun nyt mietin asiaa niin ei minun hengittäminen ole täysin normaalia.

Olkaa ystävällisiä ja auttakaa. Kertokaa millä miedolla lääkkeellä mahdollisen tulehduksen keuhkossa saataisiin kuriin ja ongelma hoidettua.

En varmaankaan tarvisi mitään avaavaa lääkettä ? Vai tarvisinko ? Vai onko se pelkästään niille, joilla on astmakohtauksia ?

6

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • kansanterveys.

Triggerpiste.

Noita on kroppa täynnä.

Googleella löytyy tietoo ja hierojiakin löytyy.

• kansanterveys.
    • Testaamalla selviää!

Kvht-altistus aiheuttaa mm. astman kaltaisen lievän laaja-alaisen tulehduksen keuhkojen limakalvoilla. Ja syntymekanismi on sama, oli aiheuttaja kemikaalit, kvht-altistus, jne. Se onko sinulla astma diagnosoitavissa riippuu siitä joko tulehdus aiheuttaa astman kriteerit ylittävät arvot.

Tuon tulehduksen saat parannettua noilla 1.L-a, 2.L-b ja 3.Bif hyötybakteereilla ja huomaa sellainen seikka että, kun rupeat parantamaan tuota keuhkojen tulehdusta niin samalla vahvistat omaa vastustuskykyäsi! Vältä ANTIBIOOTTIA!
      Testit ja hoito-ohjeet löydät linkistä:
      http://pappasmurffi.nettisivu.org/

• Silicium

"Voitteko kertoa mikä olisi lievin lääkitys millä saisin ongelman hoidettua".
      VOIN!
      Suomalaiset eivät tiedä, kuinka TÄRKEÄÄ on OIKEA hengitys.
      Lue minun verkkosivua
      http://www.toivonhengitys.com
      Proper breathing is the King of the life.
      Almost all people should know the fundamentals of breathing and the IMPORTANCE of breathing, but, unfortunately, most of them do not know that, because, such wisdom is not presented in the public media or taught in schools.
      And not presented/taught for the simple reason that the global "medical mafia" did not want to reduce their profits from the sale of tablets and health”CARE” services.
      As a result, the present time, people with usual breathing - 15 to 20 times per minute (7,5 – 10 liters), means that they ALL breathe WRONG! … So 95% of the world's population needs my website, even if they do not know about it YET!
      Health care needs people who are ill.

Real life is such that the health care needs people who are ill. And thanks to modern health care is why we have more and more sick and fat people.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe