Miten pitäisi tulkita aika itsevarmaa ja puheliasta naista, joka kuitenkin käyttäytyy seurassani varovaisemmin kuin muiden? Tämä häiritsee mua, kun en oikein tiedä johtuuko varovaisuus siitä että hän on ihastunut muhun, vai siitä että olen jollakin tapaa pelottava.
Olemme nähneet useita kertoja samoissa bileissä jne. ja olen huomannut että hän puhuu muiden miesten kanssa vapautuneemmin kuin mun. Kyllä hän mullekin puhuu jotain, mutta ei tee aloitteita. Luulin ettei hän perusta musta, mutta en kyllä oikein tiedä mitä ajatella, kun hän tuli sitten kuitenkin halaamaan kännissä.
Oudointa tässä on se, että hän on tosiaan hyvin sosiaalinen tyyppi, joka yleensä heittää läppää sujuvasti kaikkien kanssa.
Voiko itsevarma nainenkin ujostella?
33
3595
Vastaukset
- minää
Itse käyttäydyn juuri noin. Olen erittäin ihastunut... :)
- näin myös
vaikka ihan outo tapa - mistä vaan ei pääse irti.. mikä lie, ei halua "mokata" ihastuksen edessä juttu...
- Ilmmianen
Olen suhteellisen puhelias ihminen ja myös itse kovin ihastunut mieheen, jonka seurassa menen jotenkin hämilleni. Olemme samalla työpaikalla. Kun hän tuli viimeksi samaan aikaan syömään lounasta kuin minä ja pari muuta työkaveriani, olisin halunnut kyllä puhua, mutta en vain kerta kaikkiaan pysty, kun maha on niin täynnä perhosia. Sitten tyydyin lähinnä pälyilemään ihailuni kohdetta ja hymyilemään hänelle ja annoin toisen työkaverin hoitaa puhumisen.
- Ehkä
tässä pitäisi tulkita ennemmin sinua? Jos et ymmärrä ilmiselvää asiaa? Miksi?
- naisen logiikkaa???
Olet varmaan nainen, nimittäin tuossa aloituksessa ei ole mitään minkä voisi tulkita ilmiselväksi kiinnostukseksi.
Naisille vinkki, jos haluat ilmaista selvästi kiinnostuksesi niin joko sanot suoraan miehelle että tykkäät hänestä ja/tai pyydät kahville tai jonnekin vapaa-ajan aktiviteettiin. Ei me miehet varovaisesta käytöksestä ja yhdestä kännihalauksesta voida mitään alkaa tulkitsemaan. - Ehkä
naisen logiikkaa??? kirjoitti:
Olet varmaan nainen, nimittäin tuossa aloituksessa ei ole mitään minkä voisi tulkita ilmiselväksi kiinnostukseksi.
Naisille vinkki, jos haluat ilmaista selvästi kiinnostuksesi niin joko sanot suoraan miehelle että tykkäät hänestä ja/tai pyydät kahville tai jonnekin vapaa-ajan aktiviteettiin. Ei me miehet varovaisesta käytöksestä ja yhdestä kännihalauksesta voida mitään alkaa tulkitsemaan.olen pahoillani typerästä vastauksestani.
Olen vaan hyvin hyvin väsynyt tuohon osaan sosiaalisesta kulttuuristamme.
Ollessani ihmisten ilmoilla, minulle tekevät aloitteita niin miehet kuin naisetkin (olen itse heteronainen), kaikenlaisia ihanuuksia olisi, mutta en heitä halua. Yhdestä olen kiinnostunut, tehnyt muutamia aloitteita (IRL, face to face, selkeästi), mutta ei vaan onnistu. Turhautumia siis pukkaa. - 13+14
Ehkä kirjoitti:
olen pahoillani typerästä vastauksestani.
Olen vaan hyvin hyvin väsynyt tuohon osaan sosiaalisesta kulttuuristamme.
Ollessani ihmisten ilmoilla, minulle tekevät aloitteita niin miehet kuin naisetkin (olen itse heteronainen), kaikenlaisia ihanuuksia olisi, mutta en heitä halua. Yhdestä olen kiinnostunut, tehnyt muutamia aloitteita (IRL, face to face, selkeästi), mutta ei vaan onnistu. Turhautumia siis pukkaa.Ihastumiset on aina yksipuolisia, sen olen valitettavasti huomannut itsekin.
Toisaalta itse miehenä olen saanut vain muutaman selvän aloitteen ja kukaan ei ollut millään tavoin kiinnostava. - Ehkä
13+14 kirjoitti:
Ihastumiset on aina yksipuolisia, sen olen valitettavasti huomannut itsekin.
Toisaalta itse miehenä olen saanut vain muutaman selvän aloitteen ja kukaan ei ollut millään tavoin kiinnostava.Jollain tavalla tiedän, ettei aivan yksipuolista ole, mutta jokin este on. Ja omalta kannaltani melkoisen sama, mikä se on, koska lopputulos näyttää olevan ja pysyvän samana.
Aloitteita olen saanut hyvinkin mielenkiintoisilta ihmisiltä, mutta kun sydämeltään tuntee olevansa varattu, ei voi niitä lähteä eteenpäin viemään. Siitä tunteesta pitäisi päästä irti.
Naisten vihjeet ovat yleensä hienovaraisempia, naiset tavallaan kuin antavat luvan lähestyä.
Ikävää sekin, kun toinen osapuoli ei taas ymmärrä selkeää ystävällisesti kerrottua kieltoa. Sen vuoksi naiset saattavat kieltoinensa joskus ylireagoida, jo heti kättelyssä.
Näitä asioita pitää ilmeisesti opetella läpi elämänsä.
Toivoisin vaan jo löytäväni sen loppuelämän kumppanin, pääsisin myös noista koukeroista eroon.
Syövät ihmistä. - näin myös
naisen logiikkaa??? kirjoitti:
Naisille vinkki, jos haluat ilmaista selvästi kiinnostuksesi niin joko sanot suoraan miehelle että tykkäät hänestä ja/tai pyydät kahville tai jonnekin vapaa-ajan aktiviteettiin. Ei me miehet varovaisesta käytöksestä ja yhdestä kännihalauksesta voida mitään alkaa tulkitsemaan.tiedetään että näin pitäisi olla - mutta joillakin sitä "rohkeutta" ei vaan löydy ja ikävä kyllä tiedän että kukaan toisen ajatuksia lue - näin kävi ja nyt kipuillaan, mutta toivottavasti ensi kerralla uskallan sanoa - ei voi satuttaa pakit enempää kuin tämä tila...
- samakuva
Aivan kuin olisit kertonut minusta. Ja syy varovsisuuteen tulee tässä: räjähdän himosta sua kohtaan mutta yritän olla tyrkyttämättä itseäni.
- 13+10
Vaikea sanoa tuon perusteella, naisia on vaikea tulkita, olen itsekin kokenut sellaista välttelyä ja varovaista käytöstä mutta ne tulkitsen siksi että naiset eivät halua antaa pienintäkään merkkiä kiinnostuksesta. Yhden naama meni jopa aika kummalliseeen virnistykseen ihan vain kun olin kävelemässä ohi, jotakin tämäntapaista:
http://wwwdelivery.superstock.com/WI/223/4001/PreviewComp/SuperStock_4001-1300.jpg
http://seattletimes.com/ABPub/2010/10/20/2013214094.jpg
ei jäänyt epäselväksi minkälaisena minua piti.. - M(m)
Tässä olen myös ihmetellyt yhden nuoren naisen käytöstä vuoden päivät. Ei ota mitään selvää kyseisestä henkilöstä, mikä nyt ei ole uutta yleensäkään. Olen tullut semmoiseen lopputulokseen, että ei kiinnosta häntä tutustua paremmin. Luulisi, että uskaltaisi edes joskus aloittaa keskustelun fb.
- Niin niin niin joo
Ja itse et uskalla. Odotat vain.
En sano, että miehen pitää olla se joka tekee aloitteen, mutta
käyt tällä palstalla kuitenkin, ja mouruat hänen aloittamattomuudestaan.
hyvä, hyvä..
Omasta puolestani voin sanoa, että en edes käytä koko turhaketta enään. Toisaalta mouruan täälä kaikesta muusta.
Lyhyesti, sinulla on myös oikeus aloittaa keskustelu..
- -----------------
Minä käyttäydyn noin aina ihastuneena, ei jännittyneisyydelle vain voi mitään.
- minä vain
ihmiset käyttäytyy ihastuessaan hyvin epäloogisesti, puheliaat alkavat ujostelemaan, tarkkaavaisista tulee kömpelöitä, aletaan välttelee katsetta johon haluaisi uppoutua (silmä tarkkana missä toinen menee, mutta heti ku katse kääntyy itseään kohti nii katellaan jo aivan muualle), kaikennäkönen ylimääränen tekeminen lisääntyy, jotta vois keskittyy johonkin aivan muuhun. ihastukselle ei usein osaa puhua, koska pelkää sanovansa jotain tyhmää, hermostuttaa niin paljon et sanat sekoaa tai jää kurkkuun kiinni. keskustelun aloittaminen on vaikeinta, kun ei keksi mistä puhua, pelkää että aihe ei kiinnosta toista tai ei halua vaikuttaa tunkeilevalta, ihastunut ihminen vaikuttaa monesti ihastuksensa seurassa hyperventiloivalta alzheimer potilaalta! :D trust me! kokemusta riittää...
- ja väri oli
Toi hyperventiloiva alzheimer potilas kuulosti hauskalta ja oli niin paikkansa pitävä!
- näin myös
hmm ... kun joku päivä pääsen tästä surusta ja ikävästä mettään menneestä seurustelu suhteesta, joka kuulemma kaatui juuri tuohon mun puhumattomuuteen (tosiasiassa, nyt tajuan, jos hänellä tarpeeksi kiinnostusta olisi löytynyt hän olisi voinut kysyä ennekuin tekee omat päätelmät "vieraasta" ihmisestä) ja uskaltaudun uudestaan "treffailemaan" taidan "varastaa" tuon hyperventiloiva alzhaimer potilas jutun...
testaisi ainakin miehen huumorin jos heittäisi:
"mä olen ujo ja vähän arka kun tosissani ihastun ja jos niin käy sulle voi tulla musta mieleen hyperventiloiva alzhaimer potilas"
"mä vain" kiitos ja sori "varkaudesta" 8) - minä vain
näin myös kirjoitti:
hmm ... kun joku päivä pääsen tästä surusta ja ikävästä mettään menneestä seurustelu suhteesta, joka kuulemma kaatui juuri tuohon mun puhumattomuuteen (tosiasiassa, nyt tajuan, jos hänellä tarpeeksi kiinnostusta olisi löytynyt hän olisi voinut kysyä ennekuin tekee omat päätelmät "vieraasta" ihmisestä) ja uskaltaudun uudestaan "treffailemaan" taidan "varastaa" tuon hyperventiloiva alzhaimer potilas jutun...
testaisi ainakin miehen huumorin jos heittäisi:
"mä olen ujo ja vähän arka kun tosissani ihastun ja jos niin käy sulle voi tulla musta mieleen hyperventiloiva alzhaimer potilas"
"mä vain" kiitos ja sori "varkaudesta" 8)saa käyttää jos siltä tuntuu, hyvähän se on jakaa jos huomaa jossain hauskan vertauskuvan :D halusin vaa selventää miten hölmöltä suuret tunteet näyttää ulospäin :D
- näin myös
minä vain kirjoitti:
saa käyttää jos siltä tuntuu, hyvähän se on jakaa jos huomaa jossain hauskan vertauskuvan :D halusin vaa selventää miten hölmöltä suuret tunteet näyttää ulospäin :D
jep ne näyttää "hangon keksiltä" jolla pyörii silmät kun "hedelmä pelillä" ja kuulostaa tuolta "hyperventiloivalta alzhaimer potilaalta" - haukkoo happea eikä muista edes omaa nimeään 8)
kiitos taidan testata...
- Veikkaan ma
Joko hän on itse ihastunut tai on huomannut sun ihastuneen ja on vaivaantunut siitä.
- Hullu ulvova
Minähän menen aina lukkoon hänen läsnäolostaan.. Ja olen ''hyperventiloiva alzhaimer potilas'', vielä toureten syndrooma siihen kaupan päälle.
Jännityksen peitän välillä sellaisella ihme hölötys- kohtauksilla.
Olen kiusallisen hiljainen sekä kiusallisen hölöttävä. Tuntuu, että teen kaikkeni, jotta hän ei voisi kiinnostua minusta. Samaan aikaan itse läähätän hänen peräänsä. - wernerska
Ajan kanssa tuokin selviää aukeeko lukot
- Hullu ulvova
Kohta haen lukkosulaa, ja..
Ei taidakkaan olla hyvä idea.
- nainen4
Saattaa olla, että hän on huomannut ihastuksesi ja koittaa tietynlaisella viileydellä välttää antamasta "turhia toiveita". Ja humalassa nyt vaan halaillaan kaikenlaisia tuttuja ihmisiä. Tai sitten on ihastunut. Kukaan muu kuin hän itse, ei tiedä, mitä hän ajattelee.
- Oyutta
On selvästi ihastunut suhun. Itsevarmatkin voi ujostella ihan hyvin tavoitellessaan sellaista suloista söpöyttä...:)
- Stellariina1
Mä oon yleensä se joka höpöttää kaikkien kanssa. Yleensä oon kovinkin itsevarma ja puhelias, mutta auta armias jos se ihastus on siinä... Hyvä että sanaa saa suusta :D Mulla oli vielä sellanen tilanne, että kahden kesken höpöttelin ja olin oma itteni, mutta kun oli muitaki ihmisiä paikalla nii hyvä ku moi uskalsin sanoa :D Ja jos vähä enemmän yritti puhua nii jollakin tavalla lauseista tuli hassuja tai takeltelin sanoissa. Toki ei tarkota että kaikki näin käyttäytyis, mut mulla niin kävi.
- Tunteen rajuus
Suuret tunteet .. kättelin tilaisuudessa ihastustani ja vaikutus oli raju. En todella tiedä miltä näytin ja en tule sitä tietämäänkään, onneksi. Siis .. en kuullut ympäröiviä ääniä eli korvat lakkasivat kuulemasta, koin voimakkaasti yhteyden välillämme kuin vain meidän kehänä, kätemme oli kuin luotu toisillemme ja hänen katseensa oli kaunein mitä olen koskaan nähnyt.
Ja se ravisteleva totuus on se, että olin VAIN yksi kättelijöistä. Tuntemukset olivat oman psyykkeeni tuntemuksia. Oma psyyke on raju ihastuksien edessä. Sen pidän huolen, etten enää mene hänen lähelleen. Ei puuttui enään muu kuin pyörtyminen...- M(m)
Missä tilanteessa kättelitte?
- Tähän jääkööt
M(m) kirjoitti:
Missä tilanteessa kättelitte?
M(m) .. he he .. sitä häpeää en enempää levittele.
- sosiaalinen ujo
Jos ihastus aloittaa puhumisen niin silloin saattaa mennä kohtalaisesti vaikka olen ehkä hiukan tekopirteä, koska kuka nyt haluaisi olla tylsää seuraa. Saattaa mennä joskus idioottimaisuudenkin puolelle. Jos hän taas ei huomioi tai puhu mitään, yritän olla mahdollisimman neutraali enkä vahingossakaan vilkuile tai tee itseäni "tykö", etten vain vaikuttaisi epätoivoiselta tai tyrkyltä. Ikään kuin sillä ei olisi mitään sen suurempaa väliä, huomioiko hän minua vai ei.
Varmaan hullua, mutta nuorena jo oppi ettei siitä mitään tule, jos nainen itse ottaa ohjat käsiinsä. Jos mies on kiinnostunut, hän kyllä haluaa näyttää sen ja ellei, ei kiinnostus riittäisi silloinkaan jos tekisin aloitteen.- 16+5
"Varmaan hullua, mutta nuorena jo oppi ettei siitä mitään tule, jos nainen itse ottaa ohjat käsiinsä. Jos mies on kiinnostunut, hän kyllä haluaa näyttää sen ja ellei, ei kiinnostus riittäisi silloinkaan jos tekisin aloitteen. "
Tämän takia miinustin, tuossa ei ole mitään järkeä.
- 1+17
Itse käyttäydyn noin enkä pidä kyseisestä miehestä. En tosin halailekaan :D
- blöbö
Ei ole tullut ikinä mieleen mennä ja kysyä suoraan asiasta?
Ihmiset voivat kehitellä täällä vaikka minkä näköisiä teorioita mutta mikään niistä välttämättä ei pidä paikkaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760