Onko täällä ketään, joka kuuntelee jonkin sorttista konemusiikkia? Itse tykkää kuunnella dupsteppiä ja housea. Kertokaas suosikki-bändejänne. ((:
Konemusiikin ystäviä
12
112
Vastaukset
- lässynlässyn
Ei sitä paskaa voi musiikiksi kutsua
- hevari97
:D samaa mieltä
- stahp
hevari97 kirjoitti:
:D samaa mieltä
>haukkuu muita musiikkilajeja estotta
>valittaa siitä kun omaa haukutaan stahp kirjoitti:
>haukkuu muita musiikkilajeja estotta
>valittaa siitä kun omaa haukutaanSellainen se ihmiskunta on. Ihmiset eivät kykene suvaitsevaisuuteen ja muitten ymmärtämiseen.
- valistakaa, kiitoos
jokutyyppi19 kirjoitti:
Sellainen se ihmiskunta on. Ihmiset eivät kykene suvaitsevaisuuteen ja muitten ymmärtämiseen.
Aivan oikein, en oikeasti ymmärrä mikä siinä helvetin paskassa kone"musiikissa" kiehtoo.
- eebens aabens
ite kuuntelen electro housea, dubsteppiä joskus, moobahtonia, moombahcorea, glitch hoppia, housea jaja kaikkee kivaa. öö suosikkeja on showtek, steve aoki, dj bl3nd, dvbbs, borgeous, hardwell ja nii
- eebens aabens
suosikkeihin vielä martin garrix, wolfgang gartner ja uberjak'd
- Kate Bush
Kuuntelen Vangelista, Depeche Modea, Laibachia, Kraftwerkia, Tangerine Dreamia ja Brian Enoa. Eli vähän vanhempaa.
- hah:D
en juurikaan kuuntele mitään konemusaa mut mun mielest skrillex on hyvä:)
kuuntelen lähinnä hevii mut joskus on vaan jees kuunnella tota:D johtuu varmaan siitä kun se on ns. elektronista heviä tai jotain en oo perehtyny:D mutmut kun siin on toi basso ja hitaampi ja "raskaampi" tempo u know jaja se on tollast synkempää eikä mitää sellast tiiätteks en osaa selittää mut kuitenki:D:D - eebens aabens
Reivaan muuten usein mun isän kanssa, ja kumpikin ollaan alasti.
- g1000
Martin garrix erityisesti animals on hyvä ja jotkunn dj splasit. Möys nämä pitkkät monen kappaleen mixit ovat hyviä
- meisteiris
Elektroninen on parasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?712406Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411173Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755095Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa283709Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963544Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss473094Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082829Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132358Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie392138Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191955