Siinä se tulikin, mitä haluaisit tehdä juuri nyt.. haaveiletko exästä, himottaakoo naapurin rouva tai onko työpaikalla himottava ihminen ?
Keneltä haluaisit seksiä, juuri nyt ?
98
2311
Vastaukset
- bii 1
haluaisin nuorta miestä jonka kanssa voisimme harrastaa suuseksiä eli imuttaa toisiamme saman aikaisesti ja hyväillä joka paikasta eka laukeaminen tapahtuisi malttamattomilta nopeasti mutta sitten on aikaa jos sinulla olisi ohut kulli saisit kyllä naidakin paksu on kivulias imuttaminen on parasta mitä tiedän myös pillun imuttaminen on mahtavaa
- ime
Olen kiinnostunut, saisinko sähköpostiosoitteen?
- Jaskakkk
Työpaikalla n. 5-kymppinen nainen. Urheilee aktiivisesti, kroppa ikäisekseen todella hyvässä kunnossa, puuma. Rajua seksiä edestä ja takaa, pitkään ja hartaasti. Räyh!!
- karkkiboy
Kotona asuva 4-kymppinen nainen, lasteni äiti, jota vaimoksi kutsutaan. Mokoma lähti töihin, eikä ole juuri nyt naitavissa. Parasta seksiä ikinä ja juuri hänen kanssaan. Innostuisi vain useammin, vaikka eipä tässä valittamista ole, kun kuitenkin yli 3 kertaa viikossa haluaa.
- 7-kybää
Olen suorastaan katteellinen! Oma, 65:n vaimoni pitää päivittäisestä läheisyydestä mutta "syvällisempi" kansakäyminen rajoittuu ilman painostusta 1 - 2:een kertaan viikossa.
Eilisen jälkeen on odotettava ainakin ensi keskiviikkoon vaikka itse olisin kiinnostut nytkin 15km hiihtoa odotellessa.
Enää ei aikakaan riitä. On se vaan vanhuksilla sen verran viiveellistä.
- muumionanyt
Pari ihmistä hyvin kaukaa joista olis kiva kuulla. Niissä on sellaisiakin joilla oli varmaa ja jolla oli myös seksi mielessä kanssani.
Kaikkien niiden elämä on varmaa muuttunut tämänkin asian suhteen, enkä ole ollut niistä kenenkää kanssa tekemisissä vuosiin.- ass.
Haluaisin nussia parikymppistä pieni pyllyistä muijaa takaapäin!
- Jatkoa odotellessa
Naapurin rouvaa. Kesällä sain vähän esimakua parin vedon verran mutta jäi kesken.
- nuorikolli83
Tahtoisin tällä hetkellä puumanaista!
Iso rintaista, kaunista yli 40v naista!
T: 30v miekkonen....- -83 hahaha 31!
Anteeksi nyt vain, et ole enää mikään nuorikolli
- näin
Taloyhtiö kokouksessa oma ikäisellä neidillä ( n.26v) oli avonainen pusero ja tissit pilkisti suorastaan huutaen tahtia takaa tuupaten... fantasia pyöri silloin ja nyt..;D
- seuraa vaille 36v
täs alkoi juuri sinkku elämä kyllä seksi ja seura kelpaisi tyttelistä puumaan asti. voisin tehdä viellä koko vartalo hieronnan öljyn kera jos päivä tai yö kahvit saa täs eteläpohjanmaalla.
- Siskonmieskö
Haluaisin rakastella avovaimoni pikkusiskoa. Kaataa hänet sänkyyn. Riisua hänet. Vetää pikkarit jalasta. Repiä puseron. Riisua rintaliivit. Ajaa hänet kiimaan. Nuuhkia hänen pilluan. Hyväillä isoja rintoja. Leikkiä klittalla. Nuolla häpyä. Työntyä hänen sisäänsä. Naida häntä. Paljaalla. Kovalla. Kovaa. Antaa hänelle orgasmeja. Työntyä anaaliin. Katsoa häntä. Sitä haluan.
- ainoo lapsi :(
Vouuu, mitä settiä :) onnee matkaan!
- Pillunnuolija
Hitto, valikoit väärän siskon muijaksi. Taidat todella haluta häntä :D
- öivvöiu
Haluaisin isosiskoani. Joskus teininä hän halusi puuhailla loppuun asti, olin tyhmä enkä uskaltanut silloin tehdä mitään pientä enempää.
- Uhahuhh
Spinning-tunnin naisohjaajalta. Täydellisen seksikäs vartalo, sopivan naisellisen lihaksikas, n. B-kupin kiinteät rinnat, tumma pörröpää. Ah sitä näkyä kun se hiestä märkänä ratsastaa pyörällään. Olisi enemmän kuin suotavaa päästä tunnin jälkeen saman suihkun alle, sormettaa sen kuumaa pillua, hyväillä vartaloa ja työntyä rajusti sisään...uudestaan ja uudestaan....loppuun saaakka.
- hjkl89
Vaimoltani mutta ei kuulemma onnistu kun on kiire töihin joten tulin tänne Suomi24:n lukemaan näitä seksi juttuja.
Isorintaiselta seksikkäältä naiselta, joka antaisi nuolla rintojansa joka puolelta. Haluaisin nuolla ja imeä hänen nännejänsä, pyöritellä kielellä nännipihojansa. Vähintään dd-kuppikoko saisi olla.
- voisin katsella
jonesex kirjoitti:
Isorintaiselta seksikkäältä naiselta, joka antaisi nuolla rintojansa joka puolelta. Haluaisin nuolla ja imeä hänen nännejänsä, pyöritellä kielellä nännipihojansa. Vähintään dd-kuppikoko saisi olla.
Naiseni voisi olla sopiva kohde sinulle, saat kokeilla jos haluat.
Rinnat kokoa 75E. voisin katsella kirjoitti:
Naiseni voisi olla sopiva kohde sinulle, saat kokeilla jos haluat.
Rinnat kokoa 75E.saaks minäkin? [email protected]
- tietysi
Lenita Airistoa siinä vasta nainen joka tykkää nuorista miehistä
- puutteellinen
Haluaisin osoittaa huomaavaisuutta vaimolleni mutta hän on tällä erää Kanarialla.
- heavenlly
Eksäni kanssa, jonka kanssa olin yli viisi vuotta sitten.... Tulin AINA todella voimakkaasti hänen kanssan jopa vain viiden minuutin sisään.. :( sellaista en ole kenenkään muun kanssa kokenut sen jälkeen. Jo sen eksän kanssa suutelu, halailu oli tajunnan räjäyttävää, siitä itse seksistä puhumattakaan. Hän sai mut tulemaan vain imemällä nännejäni. :/
Kukaan mies ei ole KOSKAAN saanut mua niin sekaisin himosta ja taivaisiin :((((((((( Eikä varmaan ikinä tule saamaankaan :(((- ehkä ex
Mistä päin oot?
- beentheredonethat1
Mulla on vastaava kokemus eksästäni. On niin perseestä ettei mikään tunnu enää miltään sen jälkeen. Viimeksi olin hänen kanssaan 5 vuotta sitten ja vieläkin muistelen niitä hetkiä ja kuinka seksistä osasi nauttia. Nykyisellä miehelläni ei ole hajuakaan mistä tykkään vaikka kokemusta kyllä on..
- Still missing..
Itsellä ihan sama...
yksi eksäni jonka kanssa olin pari vuotta oli sellainen että jo pelkkä katse teki minut hulluksi..oli valmis kokeileman kaikkia ja kaikkialla ja osasi tuottaa nautintoa minulle..oli hyvin varusteltu(ainoa sellainen mitä ollut)ja muutenkin vartalo oli mielestäni täydellinen...kiihotuin jo pelkästään kun katselin häntä ja hänen tatuointejaan..
Hänen ihonsa tuoksu,äänet,ilmeet..kaikki..en osaa edes sanoin kuvailla miltä tuntui olla miehen kanssa joka tuntui itselle niin oikealta ja täydelliseltä ;(((
Sitä upeaa seksiä on välillä yhä kova ikävä ja sitä miltä hänen kosketuksensa ja katseensa tuntui..:( vaikka siitä on jo viisi vuotta aikaa kun erosimme ja muutama ollut sen jälkeenkin..
Itse ihmistä ei ole niinkään ikävä..petti ja eli kaksoiselämää suhteen aikan..joten siksi lähdinkin suhteesta pois kun nämä asiat selvisivät kokonaisuudessaan..
mutta..
huokaus..
päiväunelmiin joskus eksyy yhä...
Kunpa saisi päästä edes joskus aidosti niihin hetkiin takaisin..sillä toista samanlaista en ole enää sen jälkeen kohdannut...
- 49v ja 19 c
Parikymppisten tiukkapeppuisten tyttöjen kanssa....mieli tekee koko ajan ja halu hyrrää melkein jatkuvasti sitä ajatellessa.....maistuisi varmaan pipari hyvälle..
- Timberikö
Töissä kaksi n. 3-kymppistä neitokaista. Kummatkin käyvät treenaamassa työpaikan salilla. Heidän kanssa olisi mukava ottaa jälkilöylyt, saunassa ensin kummatkin lutkuttaisivat kaluani, sen jälkeen selälleen lauteille, toinen ratsastaisi kalullani ja toisen tarjoaisi pimperoa kielelleni päälläni. Ja vuoron vaihto. ;)
Toinen neidoista pikkutuhma, varattu. Illanvietoissa jutut kääntyvät tuhmuuden puolelle, en uskk että olisi vaikeaa,päästä sen kanssa pukille. Toinen neidoista taas mallia kiltti, varattu hänkin. Tekisi niin hyvää nähdä hänen huohittavan hikisenä kalun upotessa kerta toisensa jälkeen pilluun. Uh! - Puuma kuulema
No sen 20 kymppisen kundin kans joka ilmoitti noin kuukausi sitten minulle että olen sen mielestä Puuma!
- tule!
ekaa kertaa tällä palstalla ja kostuin heti. Olen akateeminen ylikoulutettu narttu, tiukka työssäni ja minulla on samanlainen puoliso. Fantasioin duunarimiehestä joka tulee sisään rajusti. Sellainen joka ottaa minut eläimellisesti, rohkeasti ja kovaa. Keskustelut ja älyllistäminen olisi kiellettyä. Kiima ja kiihko, tuhmuus ja värinä.
- mdmddmdmdm
Naapuriosastolla 5-kymppinen Puuma. Hoikka runkoinen, urheilullinen, terhakat pikku rinnat, ihanat lyhyet pörröiset hiukset. Pikkujouluristeilyllä pääsin pukkaamaan sitä takaapäin, otettiin varvi sen hytissä. Lisäkiimaa toi jännitys, tuleeko hyttikaveri paikalle...aivan mahtava pano, tiukkaa tavaraa takaapäin. Valitteli että miehellä ei ota enöä eteen,ja edellisestä kerrasta aivan liian pitkä,aika. Nyt voisi ottaa uusiksi...
mdmddmdmdm kirjoitti:
Naapuriosastolla 5-kymppinen Puuma. Hoikka runkoinen, urheilullinen, terhakat pikku rinnat, ihanat lyhyet pörröiset hiukset. Pikkujouluristeilyllä pääsin pukkaamaan sitä takaapäin, otettiin varvi sen hytissä. Lisäkiimaa toi jännitys, tuleeko hyttikaveri paikalle...aivan mahtava pano, tiukkaa tavaraa takaapäin. Valitteli että miehellä ei ota enöä eteen,ja edellisestä kerrasta aivan liian pitkä,aika. Nyt voisi ottaa uusiksi...
Tosi isorintaiselta nuorelta naiselta, joka antaisi naida kiinteiden rintojensa väliin. Hän tykkäisi myös ratsastaa kullillani. Katselisin hänen rintojansa, kun hän pompppisi päälläni. [email protected]
- Puuma kuulema
Hän muuten tuli käymään eilen illalla,oli parempi kun olisin uskaltanut uskoa :)
- Kieli pilluun 2014
Alakerran naapurin hissukka naista. Syöksyisin hänen haaroihinsa, imisin, nuolisin, hieroisin naamallani hänen pilluansa jotta hän laukeisi naamalleni. Nuolisin hänet uudestaan. Runkata tai nussia ei tarvitsisi, olusin lauennut jo kolmesti housuihini ;)
- Mies.
Timo Soinia ehkä nyt!
- serkku herkku
Ex-naisystäväni kanssa harrastettiin seksiä joka päivä aamuin illoin ja välillä oli päiväpanotkin ja hyvät suihinotot joskus siinä välissä.
Mutta koska vaan olisin valmis painamaan Teija -serkkuani joka on noin 160cm. lyhyt ja painaa tollaiset 45 kiloa. Joskus 20 vuotta sitten kun oltiin teinejä niin sain siltä aitassa hyvät suihinotot - ja oli mun eka kerta, olin 16 ja teija 17.
Siinä on pimu jota haluan yhä, vaikka on nyt jo 40, mutta silti hoikka ja tiukan olonen kroppa. - panox.
Mun unelma:
http://www.xnxx.com/video515757/very_skinny_japanese_creampie
Haluan siis todellakin panna tollasta tosi luurankoa tyttöä.- Unelmoija.
ukko66v kirjoitti:
Tuota mie haluaisin:
http://www.eroprofile.com/m/videos/view/Solo-xHamster-comNiin minäkin!
- J...
Anna-Kaisa Hermusen kanssa haluaisin...Ihana aikuinen nainen juuri minun makuuni...
- asdasdasd12313
Jasmin Hamidilta!
http://tinyurl.com/suikkis - nääsmies
Naiselta jonka näin tänään tai jo eilen siis uimahallissa. Tulin puntilta ja sieltä kuljetaan altaan ohi pukutiloihin. Se nainen oli just noussu altaasta. Pysähdyin hoomoilasena vaa toljottamaan. Hoikkaa, hyvänvmallinen, kaunista... oon nähny hänet siellä ennenki, mutta vaan siellä altaassa. Kivalta sillonki näyttäny. Pa**sin.
- Guido
uimahallit hyviä katseluun. Näkee heti, niin ei tuu pettymyksiä sitten jos homman saa etenemään.
- nääsmies
Guido kirjoitti:
uimahallit hyviä katseluun. Näkee heti, niin ei tuu pettymyksiä sitten jos homman saa etenemään.
Nii. Ei näkyny tänää. olin valmistautunu yrittää. :p
- märkä
Töissä on yksi mies jonka haluaisin. Hirvittävän mukava, äänikin on ihana ja taitaapa tuo aika timmikin olla, ei onneksi liikaa niinkuin jotkut guidot.. :D Sen haluaisi kyllä pidemmäksikin aikaa, mutta kelpaisi kertakin. :) Kyllähän sen kanssa voisi kaikennäköistä kokeilla!
- mahdoton unelma :)
Haluaisin kahta tuttua miestä yhtaikaa. Seksikkäimmät ikinä tuntemani miehet, toinen tumma, toinen vaalea. Molemmat on isoja ja komeita, mutta heissä on rosoja. He ovat kumpikin omista syistään hiukan kivuliaita, toisella on ainakin kroppa täynnä titaania. Se tekee näistä seksihulluja. Isokyrpäisiä, kivoja, mielenkiintoisia seksihulluja. Haluaisin joka reikään, edestä ja takaa. Saunassa, konepellillä, sängyssä ja vaikka missä ja miten.
- ödlddldl
Maikkarin säätyttöä Iina Mannista. Kova tyttö pyöräilemään, olisi mukava vaikka takaapäin tiukkaan....
- naru1
Mieheni veljeä.
Ja moraalin saarnaajille; Jää kyllä ihan ajatuksen tasolle..
Tai mistä sitä tietää.. ;) - puuthessa
Nyt kyllä kelpais tyttö tai täti.
- anonyymi / Jarski
Herkullinen vaalea itsensä hyväksyvä nainen joka osaa nauttia seksistä, hänet ottaisin hänet mielelläni parhaan kaverin kanssa saman aikaisesti.
- Miess
Rivarinaapurin neitoa. Kuuntelen lähes päivittäin kun sen miesystävä painaa sitä seinän toisella puolella. Neito mallia blondi ja tiukka kroppa.
- officemans
Kadulta vaan joku spontaanisti konttorille käymään
Se on haaveissa, mutta jäänee tekemättä kun tuskin niin hyvä säkä on - johanna_jonttu
haluaisin rajua menoa jonkun herttaisen parikymppisen miehen kanssa:
- maru3
no kyllä!
Ei oikeastaan ketään tiettyä. Tai yksi nuor muija pyöriny mielessä muutaman päivän, mutta oikeastaan jonkun sellaisen kanssa, jonka vieressä ois mukava vaan maatakin. Vähän läheisyyden kipee.
- Lautaselle haarukka
Haluaisin vanhempaa miestä joka tykkää hyvin pienistä rinnoista. Ikä voisi olla 47-55v. Himoitsen joitakin tämän palstan miehiä. Semmoisen miehen joka haluaa nuolla 30v. vähän puutteessa olevan naisen pimpin ja sen jälkeen harrastaa seksiä valot päällä keittiön pöydällä.
- iuftd
Anopilta. Anoppi on isorintainen (E90) rehevä 55-vuotias. Peppukin on mahtavan pyöreä ja pillussa tumma runsas karvoitus.
- BMW-man3
Onko normaalia harrastaa seksiä auton kanssa? En mahda mitään että ole rakastunut bemariini.
- pakko selibaatissa
Exä on pyöriny mielessä.. kun erottiin 6-7kk sitten nainen meni ehdotteleen seksisuhdetta johonka menin kyllä suostumaan.. mutta tiettyjen asioiden selvittyä sekä myös että nainen onnistu pilaamaan luottotiedot päätin laittaa kaikki välit poikki sekä estot ihan vaan tulevaisuuden ongelmien välttämiseksi.. enkä päätöstä kadu.
sittenkin seksiä on ikävä.. nainen kun omisti 60F rinnat joilla oli aivan mahtavaa leikkiä.. oli kyllä muutenkin pyöreässä kunnossa mutta se ei menoa haitannu.. tykkäsin pirusti siitä että emäntä kykeni saamaan orgasminsa yhdynnän aikana.. kanssa rakastin nuolla pillua joka oli kirjaimellisesti aina märkä kuin lätäkkö ja piti aivan ihanaa ääntä kun meni työntämään sormia tai mulkkua sisälle.. kanssa sarjaorgasmikin onnistu jos oikein lähti härnäämään.. myöskin tykkäsi siitä kun laukesin sisälle.. nainen oli harvinainen myös sen suhteen että halus seksiä lähes yhtä usein kuin minäkin.. eli vähintään 2-3 päivän välein ja toisinaan jopa 3 kertaa päivän aikana..
mistä tuollasen naisen löytäis? ei välttämättä tarvitsisi keholtaansa olla samanlainen.. mutta yhtä innokas kuitenkin- lkdjgalkjalig
Miten 60F kokoinen nainen voi olla "pyöreässä kunnossa"? Onko hän metrin pituinen?
- pakko selibaatissa
lkdjgalkjalig kirjoitti:
Miten 60F kokoinen nainen voi olla "pyöreässä kunnossa"? Onko hän metrin pituinen?
Mitenkä tämä liittyy Kyrpä Jooseppiin?
- m66v
Keneltä haluaisit seksiä, juuri nyt ?
Tämä 66v poikamies nussis nyt vaikka ketä, naista kylläki. -Tulkaa tarjole: [email protected]- Haluaisin
Nussia Henna Virkkusta niin että se ei kävelis viikkoon...
- Mulle häntä
Haluaisin kirjoitti:
Nussia Henna Virkkusta niin että se ei kävelis viikkoon...
Eija-Riitta Korholaa. Monta kertaa. Edestä, takaa, sivulta ja tietysti suihinotto, nam. Paljaalla.
- m66v
Naista nussisin, 18-80, oon senverran kova seisokki päälä nyt.
- Erkkisasa
Jasmin Hamid, se salkkari-katariina ja lottotyttö :D Urpilaista vois kans rankasta kun meni taas sössimään.
http://tinyurl.com/coolandhot - poikamies66v
Nyt nussisin vaikka ketä ,siis naista, ikäraja 18-80.
- hullerom75
Panisin vaimoa mutta se ei haluu ku kerran kahdes viikos (jos sitäkään). Ei voi muuta ku kärsiä niin kauan jos sitä jaksaa :-(((
- Rukkissunkku
Jutta Urpilaista sukkahousuissaan nussisin vaikka heti!
- demupano
Liisa Jaakonsaarelta, Raakel Hiltuselta... ja muilta v---n rumilta demarilehmiltä.
- ike49
Haluaisin vetää itseäni perseeseen....
olen 34v..haluaisin minua vanhempi nainen nyt tänään turussa! milf,puuma, possliini et sais nuolaa orgasmin!! :) [email protected]
- Mie511
Naapurin rouvaa. Nelikymppinen entinen telinevoimistelija. Tumma, pieni ja hoikka. Kerran, kuin hain poikaani heiltä yökylästä, tuli yöpaidassa ovelle. Kivasti piirtyi nännit ohutta puuvillakangasta vasten. Kiinteät, suipot rinnat ja parisenttiset nännit. Kaunis ja haluttava.
- neitooh
Eräs ihana komea mies kelpaisi nyt. Tai sitten entinen hoito. Exäkin olisi kiva päästä koeajaa, ei ehditty suuseksiä pidemmälle.
- Anonyymi
Exää 13-vuoden takaa, siis tuota kenelle 15vuotiaana menetti poikuuden. Voi luoja kun edes ajattelee Janinaa ja miettii että hänen teinipillua on tullu sormetettua, nuoltua ja nussittua kovaa.
Nykyään olen varattu, mutta ajatus että saisi tuon tanssija pyllyn vielä kerran alastomana söngylleen ja saisin tehdä sille mitä vaan.
Janina huutaisi lujaa kun otan hänet näiden vuosien jälkeen, meidän nussiminen näyttöisi ihan raiskaukselta mutta molemmat tykkäisi. - Anonyymi
Haluiasin petran. Hän makaisi alastomana sängyssäni ja saisin tehdä hänelle mitä haluan. Ai että tuo blondi rouva sais kyrpää kunnolla joka reikään.
- Anonyymi
Yhtä70 kympistä mummia tekis mieli. Rauhallista yhdessäoloa ja ihanaa seksiä. Oli ihanaa kanssasi
- Anonyymi
Naapurin hoitsu rouvaa panisin.
- Anonyymi
Milla Madetoja nelinkontin selkä notkolla pyllistämään!!! Pallit räjähtäis
- Anonyymi
Minä myös himoitsen yhtä 70.v naista...superhyvät tissit ja muutenkin mukava nainen 😇
- Anonyymi
Mummit on mukavia. Niiden kanssa aika kuluu
- Anonyymi
Milla Madetojaa. Ja jos saisi vielä takaapäin.
- Anonyymi
Yhdeltä itseäni vanhemmalta naiselta johon minulla ei ole mitään tsäänsiä. Hän kyllä tietää asian.
- Anonyymi
Naapurin Ansalta, saada nussia tuota ihanaa langan laihaa vanhaa piikaa ;>)
- Anonyymi
Punatukkaisen työkaverin kanssa tahtoisin sekstailla.
- Anonyymi
Poikani vaimon siskoa, voi luoja kaikki niin täydellistä, silmäpeliä ollut jo ja olen huomannut, että katselee "salaa" kun kokoonnumme.
- Anonyymi
Uutisankkuri Milla Madetojan kanssa. Hänellä täydellinen perse ja tiimilasimuodot.
- Anonyymi
Ei jumalauta kohta pitää vetää käteen kun kaikki keskustelu Millan niin syntisessä perseessä! Ei kestäis jos Milla pyllistäis kunnolla
- Anonyymi
Vaimon ystävää juliaa. Ihan helvetin kaunis ja seksikäs. Sellasta pyllyä en oo vielä nähny muilla. Sattuu tissitkin olemaan täydelliset. Onneks oon tallentanut hänestä vanhoja seksikkäitä pyllykuvia runkkukansioon, joita ei enää hänellä ole. Sitä lehmää ku päsis nussimaan ja kurittamaan oikeen kunnolla. Niin että jumia oikeesti tietää että nyt saa isoa kyrpöä ja lujaa!
- Anonyymi
Kuvaile hänen persettä?
- Anonyymi
Syleillä K-Marketin tosilihavaa kassatätiä alastomana, uuh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989