Mieltäni on jäänyt vaivaamaan sellainen pikku seikka meidän edesmenneessä "suhteessamme", että merkitsinkö sinulle kuitenkaan yhtään mitään?
Itse ainakin palauttelen mieleeni toistuvasti niitä meidän yhteisiä, vain meidän kahden välisiä juttuja.
Juu-u. Olen varmaan dorka, kun roikuskelen ajatuksissani menneisyydessä, mutta minulle ne ovat jotain nykyistä elämääni suurempia asioita.
En varmaankaan tule koskaan vastausta kysymykseeni saamaan, enkä tule sitä koskaan irl kysymään.
...Eiköhän tämä tästä, ajan kanssa tasoitu.
Muuten kaikki ok, mutta...
18
301
Vastaukset
- No minääää
Merkitsit.
- olit rakas
Merkitsit silloin joskus. Sitten sinusta tuli ilkeä ihminen, joka halusi vain hyötyä minusta. Ei se ole rakkautta. Älä siis ihmettele miksi tein ratkaisuni.
- Olet Rakas!
En ole koskaan ollut ns. ilkeä ihminen. Ajattele, kuinka olen muka hyötynyt sinusta. Olen aina vain tuntenut vilpitöntä rakkautta sinuun ja helliä tunteita. Mitä olisin hyötynyt?
- olit rakas
Olet Rakas! kirjoitti:
En ole koskaan ollut ns. ilkeä ihminen. Ajattele, kuinka olen muka hyötynyt sinusta. Olen aina vain tuntenut vilpitöntä rakkautta sinuun ja helliä tunteita. Mitä olisin hyötynyt?
Sitten et ole hän. Toivottavasti saat kysymyksiisi vastauksen oikealta henkilöltä.
- dtjxrikdt57
jos olisit hän ni enemmä ku mikää
- Tuota sinun
kannattaa kysyä ihan suoraan häneltä kuka on ajatuksesi ryöstänyt.
- väärinkäsityksiävain
Täällä palstalla on minulle rakas mieshenkilö. Täällä on myös paljon väärinkäsityksiä.
Jos todella rakastat minua, niin onhan tämä nyt naurettavaa ettei kumpikaan voi mitään sanoa ja koko juttu menee näin.- palsta sotkee
Rakkauttahan tämä jo on. Miten tunnistettaisiin toisemme varmasti ni voitais sopia jotakin.. Niin kauan vatvottu, että....
- väärinkäsityksiävain
palsta sotkee kirjoitti:
Rakkauttahan tämä jo on. Miten tunnistettaisiin toisemme varmasti ni voitais sopia jotakin.. Niin kauan vatvottu, että....
Kuinka kauan olet ollut täällä?
- väärinkäsityksiävain
väärinkäsityksiävain kirjoitti:
Kuinka kauan olet ollut täällä?
Miten kauan me olemme tunteneet?
- väärinkäsityksiävain
väärinkäsityksiävain kirjoitti:
Miten kauan me olemme tunteneet?
Aloitan, olethan minun M?
- prinsessa minäkin:)
Olet sekaisin, jos kuvittele"tunnistavasi" jonkun täältä. Mikset puhu suoraan ja juttele kasvotusten vaan täällä muka "keskustelet "hänelle. HERÄÄ UNESTASI RUUSUNEN.
- joain aukik
Menneessä "suhteessa"? Siis olitte parisuhteessa ja yhteiset jutut läheisempääkin tutustumista? Tarkentavia päivän kokemuksiin liittyen.
Hän on edelleen se ainoani... - 17+5
Merkitset paljon, aina kun ollaan tunnettu oot merkinnyt. Enemmän kuin uskot, tuntuu että välität vähemmän kuin toivon. Mokasin kesällä oma virhe, siitä lähtien melkosen tiukalla pipo. Ota yhteyttä! (;
- totuus:
Merkitsit aikanaan, et ollut koko maailmani mutta teit pienen säväyksen ja seksi oli nautinnollista. Siihen se sitten jäikin.
- Hänen vaikutuksensa
Hän on tähänastisen elämäni hämmentävin kokemus, en ole koskaan ennen kokenut tunteita sellaisella voimakkuudella !...
- Our love is...
Sama juttu. Tosin maton ihanilta ajatuksilta ja ainutkertaisuudelta vetää alta se, että se oli kiellettyä rakkautta.
- kysymättä
et voi saada vastausta muuta kuin itseltäsi... tämäkin täällä on kyselyä itseltä, mutta on sekin tärkeää, ymmärtää toisen merkitys itselleen.... ja haluat täällä sen ilmaista, koska et hänelle halua sitä sanoa... se on vähän surullista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932178Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452132Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 871283
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311110Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men591071- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285920