Jos joskus näen hänet en ikinä koskaan tunnusta että olen itkenyt silmät päästäni tänään hänen takiaan. Koska se kuulostaisi täysin järjettömältä.
hölmö minä
10
182
Vastaukset
- jhsryis
en kans koska aikaa kulunu liikaa
- 19+4
Kerro nyt vaan kuitenkin, osaa sitten arvostaa tunteitasi vielä enemmän.
- jala maahan nyt
Enpä taida nolata itseäni enempää, Tuskin hän on mikään sadisti joka antaa pakit ja haluaa vielä tietää miten kauhealta se tuntui. Hän on mukava mutta ei musta kiinnostunut ja se siitä.
- jalat maahan nyt
jala maahan nyt kirjoitti:
Enpä taida nolata itseäni enempää, Tuskin hän on mikään sadisti joka antaa pakit ja haluaa vielä tietää miten kauhealta se tuntui. Hän on mukava mutta ei musta kiinnostunut ja se siitä.
Ja miksi tänne saa kirjoittaa vain yli-imelää vaaleanpunaista höttöä jos kirjoittaa jotain yhtään realistisempaa miinusta satelee. Millä planeetalla ihmiset täällä elelee.
- se on sellasta
jalat maahan nyt kirjoitti:
Ja miksi tänne saa kirjoittaa vain yli-imelää vaaleanpunaista höttöä jos kirjoittaa jotain yhtään realistisempaa miinusta satelee. Millä planeetalla ihmiset täällä elelee.
Makuasioita. Täällä myös pyörii paljon mt-potilaita joten sekin osaltaan selittää sitä. He varmaan miinustaa kaikkien tekstit. Itse en juuri anna arvoa noille plussille ja miinuksille, ihan yhtä tyhjän kanssa. Miehet saa aina monta plussaa ja naiset miinukset. Se on vakio.
- Hölmö kysymys
tietysti Mars-planeetalla!
Mars-planeetalla soi metalli
Yhdysvaltain avaruushallinto Nasan Marsiin lähettämästä Curiosity-mönkijästä kuuluu metallia ja hardrockia.
Punaiselle planeetalle laskeutuneesta tutkimusrobotista soi päivittäin musiikkia. Muun muasssa Anthrax-yhtyeen Scott Ian on ainakin hyvin innoissaan siitä, että hänen yhtyeensä cover-kappale pääsi avaruuteen soittolistalle.
Kappalevalinnat paljastuivat, kun muutamat Nasan insinöörit osallistuivat Reddit-sivuston AMA eli Ask Me Anything -osioon.
Alapuolella robotin soittolista:
Good Morning Good Morning - The Beatles
Good Morning - Singing in the Rain -musikaalista
The Ride of the Valkyries - Wagner
Mission Impossible -tunnari
Got the Time - Anthrax (alunperin Joe Jacksonin kappale)
Echelon - 30 Seconds to Mars
Break on Through - The Doors
Got My Mind Set on You - George Harrison
Star Wars - John Williams
Wake Up Little Susie - Simon and Garfunkel
Come Fly with Me - Frank Sinatra
Curiosity laskeutui Marsiin elokuun ensimmäisellä viikolla ja mönkijän on määrä toimia ainakin kaksi vuotta.
http://www.radiocity.fi/vapaalla/mars-planeetalla-soi-metalli/2/2938
(Muutin, koska täällä soi parempi poppi.)- Menen Nukkumaan ; )
Pupu! Hienoja biisejä. Jos? sun makuun , myös minun. Meillä on paljon yhteistä, ei ainoastaan sielut, myös ihanat kroppamme..hihhih! ; ) Jatketaan lähitulevaisuudessa.
- jalat maahan nyt
Tämä selittää paljon:) Vaikka yllättävän hyvää musiikkia planeetan asukkaat kuuntelevat, luulin että sekin on imelää ja sitä kuunnellaan vaaleanpunaisia hattaroita syöden, pinkit aurinkolasit silmillä.
- Poppi on täällä
kyllä kohillaan, mutta IKÄVÄ kyllä pinkkiä ei pääse pakoon täällä-kään.
Barbie’s Going to Mars But Don’t Worry, Her Helmet Is Still Pink
http://betabeat.com/2013/08/barbies-going-to-mars-but-dont-worry-her-helmet-is-still-pink/
t: Ken (Lienee)- jalat maahan nyt
En ole Barbie, mutta mulla on pinkki pipo, taidan laittaa sen päähäni ja mennä näkemään unta vaikka sitten mars planeetasta, pistän tämän taustalle vaikka unimusiikiksi
http://www.youtube.com/watch?v=wnBkstk-1Ag
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273219- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468