Onko mahtavampaa tunnetta kuin pumpata paljaalla kyrvällä pillu aivan täyteen spermaa? Moniko muu rakastaa paljaaseen pilluun laukeamista?
Vielä kun saisi vaikka kymmenen miestä jonoon panemaan kaikki samaan pilluun spermalastit vuorotellen ja mielellään ilman ehkäisyä niin johan olisi unelma, kun yksi pillu täyttyisi uudelleen ja uudelleen spermasta.
Pillu täyteen spermaa
33
6531
Vastaukset 33
:D
Nam ;)- spremapillu
älä en oo ikinä kokenu vastaavaa
- herrasmies821
Itselläni on harrastus, että haluan panna ilman kumia, jotta liha hinkkaa lihaa vasten ja nesteet saavat limakalvokosketuksen. On jännää että vaikka mitä väitetään turvaseksistä niin 95% naisista antaa ilman kumia ihan tuntemattomalle yhden keran hoidolle. Otetaan siis puskaan lastini kyselemättä ja sitä rakastan :)
- jalmari salmari
Itse pidän myös paljaalla vetelystä koska se tuntuu parhaimmalta. Kumin kanssa menee välillä into ja on vaikea saada hommaa hoidettua. Olen onneksi huomannut, että käytännössä lähes kaikki naiset antavat ilman kumia vaikkeivat tunnekaan.
Yhden ainoan kerran yhdenyön hoito alkoi kyselemään kumia, mutta siinä vaiheessa olin jo sisällä ja pyynnöt loppuivat pian joten puskin loppuun asti paljaalla. Eipä tuntunut haittaavan. Erään olen saattanut raskaaksi ekalla panokerralla. Se johti aborttiin.
Nykyään olen naimisissa, mutta minulla on tuttu joka erosi vaimostaan lyhyen liiton jälkeen 2000-luvun alussa ja on siitä asti viettänyt uusiosinkkuelämää. Kyseinen kaveri on pannut useiden kymmenien, ehkä satojen kertahoitojen kanssa, eikä käytä kumia kuin pakotettuna.
Näitä kertoja ei kuulemma ole montaa, koska melkein kaikki naiset antavat paljaalla. Jossain määrin kyseisen kaverin meno tosin arveluttaa, sillä hän on käynyt myös venäläisissä huorissa paljaalla. - Kumiton-Toni
jalmari salmari kirjoitti:
Itse pidän myös paljaalla vetelystä koska se tuntuu parhaimmalta. Kumin kanssa menee välillä into ja on vaikea saada hommaa hoidettua. Olen onneksi huomannut, että käytännössä lähes kaikki naiset antavat ilman kumia vaikkeivat tunnekaan.
Yhden ainoan kerran yhdenyön hoito alkoi kyselemään kumia, mutta siinä vaiheessa olin jo sisällä ja pyynnöt loppuivat pian joten puskin loppuun asti paljaalla. Eipä tuntunut haittaavan. Erään olen saattanut raskaaksi ekalla panokerralla. Se johti aborttiin.
Nykyään olen naimisissa, mutta minulla on tuttu joka erosi vaimostaan lyhyen liiton jälkeen 2000-luvun alussa ja on siitä asti viettänyt uusiosinkkuelämää. Kyseinen kaveri on pannut useiden kymmenien, ehkä satojen kertahoitojen kanssa, eikä käytä kumia kuin pakotettuna.
Näitä kertoja ei kuulemma ole montaa, koska melkein kaikki naiset antavat paljaalla. Jossain määrin kyseisen kaverin meno tosin arveluttaa, sillä hän on käynyt myös venäläisissä huorissa paljaalla.Mulla ei ihan noin vaikuttavaa määrää naisia ole mutta puhutaan nyt noin 40-50:stä kuitenkin enkä ole tähän ikään mennessä nussinut yhtään kertaa kumilla. Ja ikää on päälle 30. Vaikea siis verrata miltä tuntuu kondomin kanssa kun ei ole kokemusta mutta ilman se ainakin tuntuu taivaalliselta enkä aio ikinä kokeillakaan kumin kanssa.
- Anonyymi00023
Ja mistäs olet tämän tiedon saanu monenko naisen kanssa olet ollut että tiedät moista väittää
Minäkin usein annan ilman kumia vain sperman takia, en niinkään sen miltä paljas kulli tuntuu pillussa. Tykkään miltä se maistuu, tykkään siitä tunteesta kun lämmin lasti tulee syvälle pilluun, suuhun, kasvoille...
- Anonyymi00027UUSI
Aahh, olisinpa saanut nussia sinua raskaaksi isolla kyrvälläni...
- jossukka20
Onko se siis paha asia jos nainen vaatiikin kumia ja ei suostu seksiin ilman sitä? Jätättekö te silloin mieluummin panematta??
- Kumiton-Toni
Jätän mieluummin panematta. On niin muutaman kerran käynytkin, että ilman kumia ei ole naiselle sopinut ja silloin olen vaikka käsipelillä hoidellut naisen. Paneminen ei ole niin tärkeää, että nautintoaan viitsisi pilata kumilla. Parempi olla panematta kuin panna niin ettei se tunnu oikein miltään. Hyvä runkku voittaa huonon panon. Ja jos oikein vakavissaan ollaan liikkeellä, ei se yhdynnän odottelu siihen asti että nainen saa ehkäisyn pelaamaan, ole ollenkaan huono asia, saapa odottamaan panoa enemmän. Ja jos naiselle ei kertakaikkiaan mikään muu ehkäisykeino käy ja suhde on hyvin vakava, sterilisaatioon menen mieluummin kuin käytän kortsua.
- en ymmärä
Kymmenen miestä ja yksi nainen, niin kaikki on vähänajan päästä vakavasti virusperäisen sairauden käsissä. Entäs ne jotka tulee kullekin tuon sessiot jälkeen
- Anonyymi
Olen saanut 6 : delta mieheltä spermat pilluuni peräjälkeen , oli ihanaa. Päivi 54
- Anonyymi
Meillä parinvaihto tapahtumassa mukana kahdeksan paria Juhannuksena.
Aivan ihana kokemus kun mies vuorollaan tuli sisääni. Pari 50
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://5555523.com/H/a7I3O 👈
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä - http://5555501.com/H/2vKu 👈
- Anonyymi
Näimme vaimoani 44 v 4 kaverin kanssa paljaalla , vaimoni oli kontillaan ja vuoronperään panimme ja minä viimeksi sen jälkeen laitoin pilluun kumisen pallon ettei spermat pääse valumaan pois . Vaimoni piti sitä palloa koko illan ja kun otin sitten pois nii spermat olivat säilyneet pillussa ja ei muutakuin uusi pano kierros . Vaimoni ei käytä ehkäisyä ja olimme silloin humalassa .
- Anonyymi
Miehen mälli on keskimäärin noin 5 ml, joten 10 miestä tuottaa 50 ml eli puoli desilitraa. Pieneenkin tavaraan mahtuu ainakin puolisen litraa.
- Anonyymi
Olimme ryypiskelemässä viime viikon perjantaina kolmen kaverimme kanssa , saunottiin vaimoni oli myös kanssamme , pojat vilkuilivat vaimoani ja sanoivatkin minulle että , onpa sulla kyllä pantavan näköinen nainen . Kysyinkin pojilta tekikö mieli vaimoni pillua , kaverit menivät vähän vaikeaksi ja sanoin katsotaan myöhemmin kun olemme ottaneet viinaksia lisää jos vaikka vaimo alkais riettaaksi kun sillä on vähän tapana humalassa. Jatkoimme juomista ja jutustelua kun aikaa meni huomasi kuinka vaimoni alkoi humaltua ja häneltä tipahti pyyhe tiskien edestä, meillä kaikilla,la oli vain pyyhe ympärillä . Pojat katselivat vaimoni tissejä ja kyllähän vaimo huomasi kuinka pojat vilkuilivat hänen tissejä , hänhän alkoi oikein esittelemään niitä , puristelin ja hieroi nännejä pojilla oli kyllä vaikeuksia etuveitikan kanssa sillä kyllä huomas kuinka pojilla seisoi kalut . Vaimokin huomasi sen ja riisui pyyhkeensä kokonaan pois ja kyllä pojilla olikin katsottavaa sillä vaimoni nosti jalkansakin sohvatuolille ja vaimon posliinipillu oli täysin esillä . Kyllä pojilla o,i vaikea olla sillä vaimoni pillu oli aika lähellä heitä . Minä ajattelin jos tämä menee panemiseksi niin menköön . Vaimoni alkoi hieromaan pilluaan ja sanoi tämä taitaa haluta kullia kunnolla , haluaisiko pojat tätä ja levitti häpyhuuliaan niin että pillun reikä näkyi , yksi pojista sanoi , millä ainakin minä haluaisin noin nättiä pillua jos se minulle vaan käy . Sanoin ei muutakuin siitä vaan mutta ensin nuollaan pillu , kuka haluaa ensin . Yksi pojista meni heti vaimoni pillulle ja alkoi nuolemaan sitä ja kaksi muuta meni molemminpuolin ja hieroivat tissejä sekä suutelivat, vaimo nappasi toisen kullin suuhunsa ja alkoi imemään . Hain sil,ävälin patjan ja laitoin sen lattialle . Heti kun se oli lattialla niin vaimoni meni siihen pylly pystyssä ja sanoi hän haluaa takaapäin kullia . Yksi pojista oli heti valmis ja kysyi kortsua , sanoin ei ole emme käytä ja vaimolla on ehkäisy . No kaveri meni vaimoni taakse ja työnsi kullinsa pilluun ja alkoi nussimaan . Jatkuu
- Anonyymi
Jatkoa edelliseen . Kaveri pani menemään , vaimoni huohotti ja hoki kovempaa kovempaa ja kaverini pani , yksi kavereista joka on naimisissa sanoi , tästä ei sitten puhuta ja hänen täytyy käydä soittamassa vaimolleen . Kun tuli takaisin niin hän sanoi setti voisi olla huomiseen sillä vaimollaan oli naiskavereita jotka jäävät yöksi . Kaveri joka pani vaimoani niin huomasi hänestä että kohta lähtee spermat sillä vauhti kiihtyi ja kohta työnsi kullinsa mahdollisimman syvälle ja päästi spermat pilluun , kun hän veti kalunsa pois pillusta niin spermat jäivät vaimoni pilluun , toinen Kaveri oli heti valmis ja työnsi kalunsa vaimoni pilluun ja aloittikin kovan nussimisen ja kyllä vaimo nautti sillä kohta voihki ja sai orgasmin ja heti perään toisen , kovemman , Kaverini pani menemään niin kauan kunnes hän laukaisi spermansa pilluun , kun veti kalunsa pois niin hiukka spermaa valui pillusta ja hänkin sanoibettä pitää käydä soittamassa tyttöystävälle että taitaa mennä huomiseen kun on niin kivaa kavereiden kanssa . Kolmas Kaveri meni vaimoni taakse ja työnsi kalunsa kerralla sisään , hänellä on isoin kalu meistä noin kakskyt senttinen ja aika paksukin . Kyllä vaimoni kiljaisu kun kalu osui pohjaan mutta , sanoi pane pane kovaa ja kaverini pani ja panik7n aika kauan sillä vaimoni huusi orgasmien tullessa ja olisi lyhistynyt patjalle jollei kaverini olisi pitänyt mahan ympäri kiinni, kyllähän häneltäkin lopulta tuli ja päästi syvälle pilluun . Sitten o,i minun vuoro , pillu oli erittäin limainen ja venynytkin mutta silti annoin mennä loppuun asti . Kun vaimoni pääsi nousemaan ylös niin pillusta lorahti aika paljon spermaa lattialle , sitä oli aikamoinen lammikko ja vaimoni sanoi eikö pojat ole saaneet pillua pitkään aikaan kun noin paljon oli pillussani . Pojat vastasivat no olipa meitä neljä miestä joitten spermat sieltä tuli . Vaimoni kävi kaikkia suutelemassa ja sanoi saatte kyllä panna minua milloin haluatte .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkoa edelliseen . Kaveri pani menemään , vaimoni huohotti ja hoki kovempaa kovempaa ja kaverini pani , yksi kavereista joka on naimisissa sanoi , tästä ei sitten puhuta ja hänen täytyy käydä soittamassa vaimolleen . Kun tuli takaisin niin hän sanoi setti voisi olla huomiseen sillä vaimollaan oli naiskavereita jotka jäävät yöksi . Kaveri joka pani vaimoani niin huomasi hänestä että kohta lähtee spermat sillä vauhti kiihtyi ja kohta työnsi kullinsa mahdollisimman syvälle ja päästi spermat pilluun , kun hän veti kalunsa pois pillusta niin spermat jäivät vaimoni pilluun , toinen Kaveri oli heti valmis ja työnsi kalunsa vaimoni pilluun ja aloittikin kovan nussimisen ja kyllä vaimo nautti sillä kohta voihki ja sai orgasmin ja heti perään toisen , kovemman , Kaverini pani menemään niin kauan kunnes hän laukaisi spermansa pilluun , kun veti kalunsa pois niin hiukka spermaa valui pillusta ja hänkin sanoibettä pitää käydä soittamassa tyttöystävälle että taitaa mennä huomiseen kun on niin kivaa kavereiden kanssa . Kolmas Kaveri meni vaimoni taakse ja työnsi kalunsa kerralla sisään , hänellä on isoin kalu meistä noin kakskyt senttinen ja aika paksukin . Kyllä vaimoni kiljaisu kun kalu osui pohjaan mutta , sanoi pane pane kovaa ja kaverini pani ja panik7n aika kauan sillä vaimoni huusi orgasmien tullessa ja olisi lyhistynyt patjalle jollei kaverini olisi pitänyt mahan ympäri kiinni, kyllähän häneltäkin lopulta tuli ja päästi syvälle pilluun . Sitten o,i minun vuoro , pillu oli erittäin limainen ja venynytkin mutta silti annoin mennä loppuun asti . Kun vaimoni pääsi nousemaan ylös niin pillusta lorahti aika paljon spermaa lattialle , sitä oli aikamoinen lammikko ja vaimoni sanoi eikö pojat ole saaneet pillua pitkään aikaan kun noin paljon oli pillussani . Pojat vastasivat no olipa meitä neljä miestä joitten spermat sieltä tuli . Vaimoni kävi kaikkia suutelemassa ja sanoi saatte kyllä panna minua milloin haluatte .
Jojatkuu vielä . Istuimme vielä jonkin aikaa ja tuumasimme että , on aika mennä nukkumaan , haimme 2 patjaa sen lisäksi joka oli olohuoneessa valmiina ja teimme siskonpedin . Laitoimme jokaiselle tyynyn ja peitot ja eimuuta kuin nukkumaan . Minä heräsin ensimmäisenä ja kun oli hiukka krapula niin ajattelin ottaa pari kaljaa , nousin ylös ja vilkaisin toisia , vaimoni ja muut olivat ilman peittoa ja vaimo nukkui selällään ja naimisissa olevan kaveri käsi oli pillun päällä ja toisen kaverin käsi oli tissillä . Menin jääkaapille ja otin pari kaljaa sieltä . Kun join toista kaljaa niin kaverini jolla käsi pillun päällä alkoi heräilemään hän laittoi sormensa pilluun ja työnteli sitä pillussa , välillä kiihotti klitorista , vaimoni jalat levisivät ja hän heräsi kaverini nousi vaimoni päälle ja työnsi seisovan kalunsa vaimoni pilluun ja aloitti hitaan naimisen , vaimoni voihki ja näytti siltä että , kaverini imi fritsuja kaulaan , panemisen vauhti kiihtyi ja kun vauhti loppui niin arvasi että , spermat taisi tulla. He suutelivat kiihkeästi kalun ollessa vielä pillussa ja välillä kaverini sanoi , oot ihana nainen saisinpa panna sinua vaikka joka päivä ja aloitti uudelleen hiljaisen panemisen , nyt paneminen kesti kauan ja minä kerkesin juoda kolmannen kaljan sekä tein paukun . Kun paneminen loppui niin kaverini sanoi , pitää käydä wc ssä ja nousi ja niin nousi vaimonikin . He huomasivat minut sanoi huomenta ja vaimo tuli istumaan keittiöön kanssani , vilkaisin kaulaa ja siinä oli muutama fritsu . Minulla alkoi kalu seisomaan ja sanoin vaimolle nouse nojaa pöytään meni vaimon taakse työnsi kaluni pilluun ja aloin nussimaan , kaverini tuli vessasta ja otti kaapista oluen ja istui pöytään vastapäätä vaimoani , hän hieroi vaimoni tissejä sillä aikaa kun minä panin loppuun asti . Istuimme kaikki kolme ja joimme olutta vaimoni sanoi onpa ihanaa kun minulla on monta miestä pitämässä huolta hänestä , korjasin että pillusta . Muutkin alkoivat heräilemään ja vaimoni meni heti heidän luokseen keskelle makaamaan suuteli molempia ja piti m8lempia kulleista kiinni ja kohta oli toinen vaimoni jalkojen välissä nussimassa ja kun sai niin toinen siirtyi tilalle . Kun molemmat olivat saaneet niin nousivat ylös ja tulivat keittiöön halusivat kaljat . Kohta yksi kavereista sanoi pitää varmasti lähteä kotiin ja muutkin olivat samaa mieltä , he pukeutuivat ja sanoivat pitää varmaan ottaa joku kerta uusiksi johon minä , ehdottomasti soitellaan ja kaverit lähtivät . Menin vaimoni viereen ja kysyin olikos ihanaa kun sait oikein urakalla kullia . Vaimo siihen oisin antanut vaikka useammalle miehelle . Hän vielä lisäsi mistähän saataisiin vaikka pari kolme miestä lisää niin antaisin kaikkien panna niin paljon kuin haluavat , minä siihen kestäiskö sinun pillu jos järjestän vaikka kolme miestä lisää , kestää varmasti vaikka koko viikonlopun . Täytyy järjestää sinulle oikein kunnon orgiat heti kun saan kaverita kiinni niin saat kullia että muistat koko ikäsi .
- Anonyymi00019
Vaimoni suostui meidän viiden miehen pantavaksi kun oltiin kavereiden kanssa mökillä viikko sitten . Otettiin olutta ja kostua ja sain päähäni mitäjos naitais kaikki vaimoani , vaimo oli alkuun epäröivä mutta suostui kumminkin kun oli ottanut rohkaisua . Vaimo meni makuuhuoneeseen ja lattialle patjanpäälle kontilleen , kiihotin ensin hieromalla klitorista ja nussin sormilla . Kun pillu oli valmis naitavaksi kävin sanomassa kavereille että nyt on pillu kullia vailla , kuka on ensimmäinen ja kortsua ei tarvi käyttää saa nusasta paljaalla , kaikkihan olisi halunnut olla ensimmäinen mutta yksi vaan pääsi ensimmäisenä panemaan ja sanoin yhdelle kavereista mene sinä eka ja kaverihan lähti heti . Olimme kaikki miehet uikkarwilla joten oli helppo nussia . Kävin vähänajan kuluttua vilkaisemassa ja kaveri nussi menemään ja vaimoni voihki nautinnosta . Kun kaveri tuli takaisin ja sanoi nyt on pussit tyhjät seuraava . Jokainen vuoronperää kävi nusaisemassa ja minä viimeiseksi . Vaimo oli edelleen kontillaan kun työnsin kullini tosi liukkaaseen ja litisevään pilluun nussin menemään ja lopulta lankesin syvälle pilluun . Kun vedin kullin pois niin vähän lorahti spermaa patjalle mutta kun vaimo nousi ylös niin sitten vasta spermaa tulikin , kaveritkin olivat ovelle tulleet katsomaan ja näkivät sperman määrän mitä oltiin pilluun saatu ja joku sanoikin , no nyt vaimos sai kunnolla siittiöitä pilluun . Kysyin vaimolta oliko sillä ollut hauskaa ja saitko yhtään oergasmia niin vaimo vastasi , olihan se kiihoittqva kokemus kun useampi mies laskee spermansa sisään ja sain parikertaa orgasminkin niinkuin joku teistä huomasikin ja yksi kavereista joka kolmantena kävi nusasemassa että joo huomasin oisit lyhistynyt patjalle ellen pitänyt pyllystä kiinni . Eihän se naimisen siihen jäänyt kun kerran vaimokin oli suostuvainen . Hän antoi kaikille meille jotka sen viikonlopunaikqna pillua halusi . Nyt sitten odotellaan oliko vaimon ehkäisy pillerit tehonneet koska sattui olemaan sellainen aika että voisi tulla raskaaksi , jännityksellä odotamme niin myös kaverinikin.
- Anonyymi00028UUSI
tuliko raskaaksi? Jos ei, niin täällä olisi isokulli halukas ruiskimaan vaimoosi ovul.aikana. P.49
- Anonyymi00020
Olemme naineet vaimoani eri kokoonpanoissa , yleensä on minun lisäkseni kaksi muutakin miestä naimassa vaimoa , joskus on ollut viisikin miestä ja aina nussitaan paljaalla sillä vaimoni käyttää ehkäisypillereitä , on se mahtava näky varsinkin kun ollaan naitu takaapäin ja vaimo nousee seisomaan jalat levällään niin spermaa valuu valtoimenaan pillusta . Joskus takaapäin naintien jälkeen laitan pilluun anus tapin muotoisen mutta pallomaisen estämään sperman valuumisen ja vaimo mielellään pitää sitä että spermat pysyy pillussa . Vaimolla on haaveena että häntä naitaisiin oikein kunnolla ja miehiä saisi olla yli kymmenen , sanoin vaimolle että , eiköhän se järjesty ja nyt olen saanut koottua huomiseksi 9 miestä ja minä tietty mukana , kerroin tämän vaimolleni ja hän odottaa innolla huomista .
- Anonyymi00021
Mahtavaa!
- Anonyymi00022
Olis ihana päästä mukaan nussimaan naista isolla porukalla.
M44 Satakunta - Anonyymi00024
Vaimoni 38 v on aika härski kännissä niinkuin tämä mistä kerron . Olimme kavereiden kanssa meillä ottamassa paukkuja vaimoni tietysti mukana ja hänelle juominen maistui , illalla lämmitin saunan ja kun tulimme sieltä pyyhkeet ympärillä niin vaimoni oli olohuoneen lattialla alasti kontillaan paukkulasi vieressä, hän näki meidät ja sanoi pilluni huutaa kullia jaa saa tyhjentää pussit sinne . Kyllä kaverit tiesivät vaimoni ja oltiin joskus yhdessä naitukkk7n häntä mutta kortsun kanssa ja nyt vaimo halus että naitaisiin paljaalla , no kaverit olivat heti valmiita ja pyyhkeet lähti päältä ja menivät vaimoni tykö , joku kaivoi sormillaan pillua ja toinen tissejä , kolmas jo työnsi kulliaan suuhun ja vaimohan tietty otti kullia suuhunsa , kun sai sen seisomaan niin sanoi nyt meet nussimaan minua ja voit päästää sisään ja kaverihan totteli , nussi menemään toisten uittaessqan kullejaan vuoronperää vaimoni suussa , kun ensimmäinen kaveri laukaisi spermansa pilluun niin toinen meni heti tilalle naimaan , minä runkkailin kulliani heidän vieressään , kun kaikki kolme oli tyhjentänyt spermansa pilluun oli minun vuoro ja menin nussimaan tosi liukasta pillua ja päästin minäkin spermani pilluun . Menimme istumaan ja juomaan paukkujamme ja vaiko siinä pylly pystyssä joi omaansa ,, kun hän ei noussut vaan oli siinä pyllypystyssä Kysyin miks hän ei nouse niin vastaus löi meidät ällikällä , hän sanoi pitäähän siittiöiden päästä perille eihän sitä muuten voi tuloa raskaaksi , kyllä oli hämmästyneitä ilmeitä ja kysymyksiä , eikö sulla ole ehkäisypillerit niin vastaus oli ei ole ollut kahteenkuukauteen ja nyt on hyvä mahdollisuus tulla raskaaksi . Sanoin kavereille , taitaa vaimo narrata meitä mutta ei nauranut kun hänellä piti alkaa kuukautiset ei tullut ja raskaustesti osoitti että vaimoni oli paksuna . Kerroin kavereille mitä oli tapahtunut ja he tulivat heti meille ja vaimo teki uuden raskaustestin joka oli positiivinen. Kysymys oli kuka on isä ja mitä pitää tehdä ja vaimohqn päätti meidän puolesta ,ettei tee aborttia vaikka vaatisitte mutta ei kukaan vaatinut mutta kavereilla oli ehto jonka vaimo ja minä hyväksyttiin . Vaimoni piti olla kaikkien vaimo kun kaverini olivat poikamiehiä joten heitä ei haitannut tämmöinen järjestely ja vielä sovittiin ettei tehdä isyystestiä vaan minä otan vauvan nimilleni , no täytyi pitkin hampain suostua tähän. Vaimo sanoi että nyt kun kaikki on järjestyksessä niin haluatteko kanssani sänkyyn mieheni , no kaikkihan oltiin tietty valmiina . Menimme makuuhuoneeseen jossa kaikki me miehet riisuimme vaimoni alasti ja klaitettiin keskelle sänkyyn selälleen ja me riisuimme . Joku nuoli pillua ja jotkut hoitelivat tissit ja joku uinti kulliaan vaimoni suussa ja vaimo käsillään runkkasi kahta , het kun oli kullia pystyssä niin naimaan . Kyllä vaimo nautti neljän miehen käsittelyssä kun sai neljä kullia peräjälkeen pilluunsa . Tätä jatkoimme aina silloin tällöin siihen asti kun ei enään voinut . Vaimoni synnytti vähän yli kolmekiloisen tytön johon kaikki me miehet tietenkin ihastuttiin . Joku ehdotti että naitais vaimoni heti raskaaksi kun se on mahdollista mutta vaimo ei heti suostunut vaan otti ehkäisypillerit takaisin käyttöönsä . Jatkoimme vaimoni naimista ja jokakerta paljaalla . Vuodenpäåstä synnytyksestä vaimoni sanoi että lopettaa ehkäisypillerit ja neljän kuukauden kuluttua hän oli taas raskaana ja synnytti toisen tytön , me vitsailtiin että meillä miehillä taitaa yhdellä olla siemenissään vain tyttöjä ja vähän kiusattiin yhtä meidän isompikullista että hän on pistänyt molemmilla kerroilla vaimon paksuksi kun ylettyy pohjaan asti , no se oli leikkiä ja jatkoimme samanlailla . Vaimollani on vieläkin neljä aviomiestä vaikka on vierähtänyt yli viisi vuotta ensimmäisestä raskaaksi tulosta mutta enään vaimomme ei halua lasta joten hänellä on nyt kierukka .
- Anonyymi00025
Kunnon ritsapimppiin on mahtava sykkiä lastit kieltämättä. Semmonen kunnon kisakireä <3
- Anonyymi00026
Nippanappa kaksinumeroisen toosaan on aikuisen miehen mahtava laueta 😘
- Anonyymi00029UUSI
Haluuko vaimo isoa kullia vielä? Täällä olisi oikea siementäjä valmiina. itsellä 5 lasta ja kiihottaa jos vieraan vaimon vielä raskaaksi. M 49
- Anonyymi00030UUSI
Onko nuorta tytärtä? Voisin tulla siementämään nuorimmat ;)
- Anonyymi00031UUSI
Käydään panemassa tätä muijaa porukalla ja täytetään hänen pillu spermalla.
https://barebackbastards.com/93910/finnish-daddy-bareback-escort-girl/
https://devki.net/en/53263-beautiful-whore-sonja-from-finland.html
https://www.nudevista.net/?q=finnish+whore+sonja&s=p
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1412189Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236947Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.152924- 78893
- 64881
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!38856- 111840
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47767Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä70715- 71581