Taas viikonloppu ja näin aamulla joudun kuuntelemaan jälleen sitä.
Monenmoista ääntelyä ja muminaa ja lopuksi hyvinkin äänekästä menoa puolin ja toisin.
Ja itselläni alkaa myös tehdä mieli ajatellessani itseni ...
Miten muilla teillä kokemuksia tästä?
Äiskä poikakaverinsa
5
297
Vastaukset
- rohkeastivaan
Mene ihmeessä mukaan, ei ole kolmen kimpan voittanutta!
- sasi
Ei tuosta oikein selvii kunpaa sukupuolta nienet?
- kuuntelen ja sormetan
Mulla on tuosta samasta jutusta runsaasti kokemuksia.
Olen 14v tyttö ja vuosia sitten eronnut äitini tuo melkein joka viikonloppu poikaystävänsä meille bubireissun päätteeksi.
Äiti harrastaa äänekästä ja rajua sexiä makuuhuoneessa, joka on oman huoneeni vieressä.
Olen kuunnellut kymmeniä kertoja sitä hillitöntä panemista, sekä illalla, että aamulla.
Nykyisin se kiihottaa mua ja pakottaa sormettamaan, kun kuuntelen äitini nautinnollisia kiljahduksia orgasminsa hetkellä.
Olemme keskustelleet tästä jutusta, mutta äidin mielestä hänellä on oikeus nauttia elämästä niinä harvoina hetkinä, kun se on mahdollista.
Eikä minulla ole oikeutta arvostella häntä, puhumattakaan vaatia lopettamaan jatkuvat viikonloppupaneskelut. - fantasioita
kuuntelen ja sormetan kirjoitti:
Mulla on tuosta samasta jutusta runsaasti kokemuksia.
Olen 14v tyttö ja vuosia sitten eronnut äitini tuo melkein joka viikonloppu poikaystävänsä meille bubireissun päätteeksi.
Äiti harrastaa äänekästä ja rajua sexiä makuuhuoneessa, joka on oman huoneeni vieressä.
Olen kuunnellut kymmeniä kertoja sitä hillitöntä panemista, sekä illalla, että aamulla.
Nykyisin se kiihottaa mua ja pakottaa sormettamaan, kun kuuntelen äitini nautinnollisia kiljahduksia orgasminsa hetkellä.
Olemme keskustelleet tästä jutusta, mutta äidin mielestä hänellä on oikeus nauttia elämästä niinä harvoina hetkinä, kun se on mahdollista.
Eikä minulla ole oikeutta arvostella häntä, puhumattakaan vaatia lopettamaan jatkuvat viikonloppupaneskelut.Ja tämänhän kirjoitti 52-vuotias Veikko-setä :/
- fantasioita
fantasioita kirjoitti:
Ja tämänhän kirjoitti 52-vuotias Veikko-setä :/
ja tämän 65 vuotias sika Amalia:-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254783Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa63431Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283231Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss272669Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu812403Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181793Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91414Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1201283Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41178