Mikä saisi

laittamaan textarin

hänelle?

23

403

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vois ilmoittaa

Myöhästyminen

• Mutta olet

myöhässä joten?

• vaalea karkulainen

No jos olis yhteystiedot niin viesti lähtis kun ohjus.
      Toisaalta aikaa on vierähtänyt jo tovi, tuskin se edes muistais koko tapausta.
      Mut laittaisin silti kyllä ehkä sen viestin, eipä siinä mitään häviäis.

• salailija

EI mikään, koska se ei ole luvallista.........

• Pikaisesti

vastauksen lähetän, jos häneltä viesti ensin.

• Rehellistä puhetta

Omassa tilanteessani anteeksipyyntö toisen mielen pahoittamisesta/ tunteiden loukkaamisesta.. ikäväkin on. Helpotusta sain myös omaan olotilaani, mutta jäin epätietoisuuden valtaan, kun ei tullut mitään vastausta eli saan ihan omin aivoin päätelmät tehdä tästä meidän suhteen tilasta. Miksi ihmisten on niin vaikea puhua tunneasioista?

• EII

Ei mikään maailmallinen voima. Ei tässä tilanteessa.

• Delete undo

Numero poistettu, joten ainut mikä saisi laittamaan tekstarin, on se että hän laittaisi ensin.

• Kuulostaa hölmöltä

Lisäys: Ei tule sellaista päivää, että hän lähestyisi mua enää koskaan. Tiedän sen varmuudella. Asiat on loppuun käsitelty. Hän on vakaa päätöksissään ja hänelle kaikki näyttäytyy yksinkertaisina, hän ei jää vatvomaan menneitä, vaan katsoo eteenpäin. Helvetti kun osaisin saman. Tämä on vähän win-win tilanne, hän varmasti jo tapailee jotain kaunista ihmistä, minä olen omassa parisuhteessani. Kukaan ei jäänyt yksin. Toinen sai tosin enemmän.

• Suorapuheinen
        Kuulostaa hölmöltä kirjoitti:

Lisäys: Ei tule sellaista päivää, että hän lähestyisi mua enää koskaan. Tiedän sen varmuudella. Asiat on loppuun käsitelty. Hän on vakaa päätöksissään ja hänelle kaikki näyttäytyy yksinkertaisina, hän ei jää vatvomaan menneitä, vaan katsoo eteenpäin. Helvetti kun osaisin saman. Tämä on vähän win-win tilanne, hän varmasti jo tapailee jotain kaunista ihmistä, minä olen omassa parisuhteessani. Kukaan ei jäänyt yksin. Toinen sai tosin enemmän.

Ehkä sunkin on aika keskittyä omaan parisuhteeseen ja panostaa siihen eikä haaveilla muista tai sitten lopettaa oma parisuhteesi, jos olet noin tyytymätön ollut ja mennyt vieraisiin.

• Kuulostaa hölmöltä
        Suorapuheinen kirjoitti:

Ehkä sunkin on aika keskittyä omaan parisuhteeseen ja panostaa siihen eikä haaveilla muista tai sitten lopettaa oma parisuhteesi, jos olet noin tyytymätön ollut ja mennyt vieraisiin.

Niin onkin!

• varmistu ensin

Oletko varma että edes on alkanut ketään tapailemaan sinun jälkeesi?

• Kuulostaa hölmöltä
        varmistu ensin kirjoitti:

Oletko varma että edes on alkanut ketään tapailemaan sinun jälkeesi?

Yllättävän symppis kommentti, ottaen huomioon oman viestini. Hän ei halua olla missään yhteydessä muhun, joten mitään ei ole tehtävissä. Sain mitä tilasin kai :( Toiset katsoo eteen, toiset taakse. Höh.

• varmistu ensin

Yllättävän symppis kommentti, ottaen huomioon oman viestini. Hän ei halua olla missään yhteydessä muhun, joten mitään ei ole tehtävissä. Sain mitä tilasin kai :( Toiset katsoo eteen, toiset taakse. Höh.

Miksi sinä et lähestyisi häntä kun selvästikin ikävä on? Ehkä hänelläkin on.

• Kuulostaa hölmöltä
        varmistu ensin kirjoitti:

Miksi sinä et lähestyisi häntä kun selvästikin ikävä on? Ehkä hänelläkin on.

Sulla taitaa olla vähän vastaava tilanne taustalla, kun niin kannustat yhteydenottoon?

• tuputtaa

Sulla taitaa olla vähän vastaava tilanne taustalla, kun niin kannustat yhteydenottoon?

Jossain vaiheessa se jatkuva yhteydenotto ilman vastausta menee vain tuputtamiseksi. Kyllä sen verran tilannetajua pitää olla, ettei siihen sorru.

• Kuulostaa hölmöltä
        tuputtaa kirjoitti:

Jossain vaiheessa se jatkuva yhteydenotto ilman vastausta menee vain tuputtamiseksi. Kyllä sen verran tilannetajua pitää olla, ettei siihen sorru.

Juu, niinpä. Tässä tapauksessa sovittiin että nämä oli ne viimeiset sanat, thats it. Joten kunhan vaan kirjoittelen täällä tuntemuksiani välillä :)

• Laittaisin

Jos hän antaisi numeronsa ja sanoisi esim. "Pistä joskus viestiä."

• ei koskaan

ei enää mikään

• vain siinä tapaukses

Jos hän laittaisi ensin.

• so vittu juttu

Ei mikään, ei hullut hevoset eikä villit vyötiäiset, ei niin mikään!

• ei haittaa

kaikki saa laittaa tänne viestiä-sellasii ilosia juttuja.

• kuten ennenkin

Virallinen Asia :D

Jos ihan joku tosi tosi tosi tärkeä asia tulisi - vaikka jotain semmoista, minkä takia ei enää ikinä tai tosi pitkiin aikoihin nähtäisi, niin kyllä ennemmin soittaisin kuitenkin kuin laittaisin tekstiviestin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3662
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      27
      3209
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2855
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      82
      2677
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1680
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1485
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1458
    Aihe