lähettää tekstarin, lähettämällä viesti puhelimeeni, kylillä puhutaan ettet osaa ;D Naiselle tämä. Sanoin niille, että aivan varppina osaa.
Todista!
22
238
Vastaukset
- kyläläinen
Kyliltähän se totuus kuullaan, aina.
- Kylille tiedoksi
Aivan varppina en lähetä kun et kiinnosta.
- eli sinä eikä
kyläläiset niin puhu!siinä on vissi ero ja takuulla en laita ainakaan sulle mitään,jollekkin muulle ehkä..
- Ei jaksa nyt
oon siinä liiankin hyvä puhelinlaskujen mukaan joten skippaan tämän haasteen. Luulen että miehet voisi enempi opetella tuota tekstarinkirjoitusta. Se kun tuntuu olevan hiukan epämieluisaa monille. :D
- mitä??ai
niinkö ne puhuu?aloittaja on muuten sama,joka n v.sitten kirjoitti jotenkin näin;kylillä puhutaan, että olet huora tms..sairas on ap..
- Tää oli niin
paras ei jaksa, mutta jaksaa kaivata palstalla päiviä viikkoja kuukausia vuosia ;D? No ei tietenkään väkisin.
- Osaan! Ei numeroo:(
Repesin :D Kiitti hauskuutuksesta ja mehuista melkein paidalla :)
- näin se vaan on
En lähetä kun uskon siihen että mies kyllä tekstaa jos kiinnostaa..
- Pidätkö mukista
sillai söpösti kahdella kädellä kiinni ja otat pieniä kulauksia mehua? ;)
- Mehutyttö
Pidätkö mukista kirjoitti:
sillai söpösti kahdella kädellä kiinni ja otat pieniä kulauksia mehua? ;)
Aika usein :) Pienet suulliset ei oo niin pahoi, jos nauratat mua :)
- kettuuntunut nainen
kylillä puhutaan,et sä mies puhut vaan peetä....todista että näin ei ole! ota viimein se yhteys!!
- Siinähän puhuvat
minua ei kiinnosta kenenkään mielipide itsestäni eikä muistakaan ;D. Päinvastoin ihanaa olla ihmisten mielessä, oon vähän niinkuin Emmerdalen Cain Dingle, olihan tää kylä Emmerdale? By the way käytyäni Zakin kanssa Willapakassa huurteisella kuulin Bettyn sanovan pastori Ashleylle ettet sinä uskalla ;). Nyt pitää mennä korjaa autoja vai mitä Cain tekee joku pikku metallipaja vissiin... ;)
- kettuuntunut nainen
Siinähän puhuvat kirjoitti:
minua ei kiinnosta kenenkään mielipide itsestäni eikä muistakaan ;D. Päinvastoin ihanaa olla ihmisten mielessä, oon vähän niinkuin Emmerdalen Cain Dingle, olihan tää kylä Emmerdale? By the way käytyäni Zakin kanssa Willapakassa huurteisella kuulin Bettyn sanovan pastori Ashleylle ettet sinä uskalla ;). Nyt pitää mennä korjaa autoja vai mitä Cain tekee joku pikku metallipaja vissiin... ;)
se nyt on TOTTA ette sinä uskalla :DDDDD!!
- Betty puhui siis
kettuuntunut nainen kirjoitti:
totta et uskalla ;D Uskalla vaan, osoita Bettyn puheet vääriksi! Pai pai...
- kettuuntunut nainen
sä et vaan uskalla :DDD hah hah haa!! nyt se selvis! hih hih
- kettuuntunut nainen
sä et vaan uskalla :DDD hah hah haa!! nyt se selvis! hih hih
tai sit et osaa....ja mä olin siinä uskossa, että oot harjoitellu :))
- sorge
Pitäisiköhän antaa lisää puhuttavaa;) ainahan sitä puhua saa eikä tarvitse kylällä puhujille saati niihin puheisiin uskoville todistaa yhtään mitään.
- LaukkaaK
hauska ketju, mutta uskallatko sinä ap. vastata viestiin??
- Osaan ja
uskallan, oon iso poika jo, meen huomenna eskariin!! ;D Mutta illalla palstaa nyt muuta pai!
- hmmm...
Osaan ja kirjoitti:
uskallan, oon iso poika jo, meen huomenna eskariin!! ;D Mutta illalla palstaa nyt muuta pai!
kultsi ,meillä pitäis olla se eskarilainen ja sun pitäs olla se mies isä :)
- Aijaa no
hmmm... kirjoitti:
kultsi ,meillä pitäis olla se eskarilainen ja sun pitäs olla se mies isä :)
laita tekstiviesti niin laitetaan homma alulle. Nyt ap. poistuu.
- hmmm...
Aijaa no kirjoitti:
laita tekstiviesti niin laitetaan homma alulle. Nyt ap. poistuu.
eskarilaista odotellessa ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558