Oon aivan alkuraskaudessa menossa, ehkä viikoilla 4-6. tarkkaa en tiedä. Kuitenkin minulla alkoi KAIKKI mahdolliset oireet samantien, ennenkuin edes testi näytti positiivista. Maha aivan sekaisin ja tämä helvetin kipu/pistely selässä/lapaluussa. Oon käynyt viimeksi tänään terveyskeskuksessa, kun tuo hartiakipu vaikuttaa nyt aivan kaikkeen. En mielestäni ole enään edes suorassa kävellessä. No tk:sta mut lähetettiin vaan särkylääkkeitten kanssa kotiin. Tiedän kyllä, että ne mitään auta... Ensimmäinen neuvola vasta ensiviikolla....
Tuntunut jotenkin, että ei tää voi ihan normaalia olla, sillä edellisraskaudessa ei mitään tälläistä, vaikka niska minulla tosin on aina ollut se ns. heikkolenkki joka kipuilee lähes viikottain. Nyt kuitenkin tuo kipu on siis lapaluun kohdilla noin, eikä niskassa kuten yleensä.
Alkaa oleen voimat aika poissa. Pariin viikkoon en oikein pystynyt syömäänkään, kuin vasta ilta yhdeksän aikaan. Venyttelystä/liikunnasta ei apua. Parinsadan kävelykin ottaa voimille, kuin kunnon lenkki.
Pitäskö ihan oikeasti jo huolestua ja mikä ihme tähän auttas?
Mikä avuksi
5
103
Vastaukset
- Random.
Ettei olis kohdunulkoinen raskaus? Jostain luin, että joskus se voi tuollaista hartiakipua tehdä. Ainakin googlettelu antaa eri keskustelupalstoilta kokemuksia. Suosittelisin tarkastuttamaan ultralla, onko raskaus oikeassa paikassa.
- vanha äiti
Mieleen tuli samaa kuin nimimerkki Randomille. Nyt pikaisesti lääkärin juttusille.
- erps
äkillinen voimakas hartiapistos viittaa siihen että verta vuotaa vatsaonteloon ja näin käy juuri kohdunulkoisessa. kokemusta on. lääkäriin!
- :(((
Kiitos vastauksista, tätä oon itekki miettinyt ja lääkärissä käynyt asian tiimoilta, mut silloin totesi, että pitää nyt vain seurailla....
En taida jäädä enään seuraileen tätä omaa oloa, vaan seuraavaksi lääkäriin takasin, pelätään pahinta ja toivotaan parasta!
- tiedän tunteen
Minulla on ollut tuo kohdunulkoinen raskaus, joten tuttua on myös.
Musta taas se hartiakpu ei ole hartiassa kokonaisvaltaista, vaan pistävää kipua. Tuntui kuin oisi sukkapuikkoa työnnetty vasemman puoleisesta hartiasta läpi joka hengenvedolla syvemmälle ja syvemmälle, kunnes se kipu tuntuu sydämessä (sinne asti se ei kuitenkaan ulottunut).....Sitten olikin jo kiire leikkaussaliin. Ja se kipu oli niin kovaa, että jähmettyi itse paikoilleen eikä mitään muuta liikettä voinut tehdä, ei edes kättä tai jalkaa nostaa.
Mene lääkäriin ja pyydä tai pikemmin vaadi, että he ultraa ja etsii mihin alkio on kiinnittynyt!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474