Så orättvist,alltid orkar man bara inte vara positiv och tänka att det ordnar sig.
I bland är livet så jäkligt.
9
161
Vastaukset
- realist+++++++
Här får man ingen sympati,vem bryr sig ?
- :-)
Va fan gnäller ni om????Nu e ju våren på gång.- Börjar det ente klia litta i era gamla kroppar???? :-*
Du tant blå har du ingen kille???
- tant blå
Nej,inte vill jag ha heller.Det är fråga om allvarlig sjukdom i familjen.Man måste ta en dag i sänder.
- tant blå
tant blå kirjoitti:
Nej,inte vill jag ha heller.Det är fråga om allvarlig sjukdom i familjen.Man måste ta en dag i sänder.
Ine behöver jag någon sympati,ibland känns det bara litet lättare om man får "gnälla "
Hej Tant Blå, vårvindar friska leka å viska ;-)
- Kämpis
Det stämmer. Ibland hämtar livet för mycket öhm kompost :) Man får lov att sluta tänka och känna så mycket, bara gno på. Sätta foten framför den andra utan att tänka efter vart man är på väg. Inte tänka på framtiden, om det blir bra eller dåligt.
Dom små sakerna i livet hjälper en ibland att orka. Att hitta dom, och glädjen i dem. Fast det kan kännas dumt att försöka vara glad om det annars är tungt, men det är nog viktigt att man sköter om sej så man orkar.
Ta hand om dej! Annars har du inget att ge. - :-)
Fick just brev från Kela, kan dröja upp till ett år innan jag får min pensions ansökan behandlad........Vad fan e det för samhälle vi lever i??????
- 228w
Det är otroligt hur en vanlig liten människa blir behandlad av myndigheterna.Kela sölar...man hinner kanske dö under väntetiden.Den perfekta lösningen ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422822Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423542596Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta562335- 352204
- 251733
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251639- 481526
- 1001449
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391405Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa661309