Tunnustan. Ihastuin. Siinä se.
Tunnustan
51
1669
Vastaukset
- kiinnostunutpa
keneenkä? mihin päin? n vai m?
- asia lyhyesti
Oulussa asuvaan mieheen.
- kannustan!
Miehellä taitaa olla hyvä flaksi. Toivotaan parasta!
- Asia pidemmin
kannustan! kirjoitti:
Miehellä taitaa olla hyvä flaksi. Toivotaan parasta!
:D Jaa-a. Voihan sitä hyväksi flaksiksikin kutsua kun pelkuri ja kurjimus ihastuu. Ja tyytyy ihastelemaan ihastustaan.
Mutta. Onnistuinpa yllättämään itsenikin. Lienee positiivista :) - Samuli Eeedelman
Asia pidemmin kirjoitti:
:D Jaa-a. Voihan sitä hyväksi flaksiksikin kutsua kun pelkuri ja kurjimus ihastuu. Ja tyytyy ihastelemaan ihastustaan.
Mutta. Onnistuinpa yllättämään itsenikin. Lienee positiivista :)Älä nyt. Jotkut miehet on herkkiä, vaikka eihän sellasta tietysti sallita. On ne naiset vaan kylmiä.
- Asia Lyhyesti
Samuli Eeedelman kirjoitti:
Älä nyt. Jotkut miehet on herkkiä, vaikka eihän sellasta tietysti sallita. On ne naiset vaan kylmiä.
Saa olla herkkä.
- Lyhyesti kysyn
Asia Lyhyesti kirjoitti:
Saa olla herkkä.
Miinustajat voisivat toki kertoa, että miksi mies ei saisi olla herkkä? Itse en näe herkkyyttä negatiivisena ominaisuutena.
- nimikirjain
kerro vielä lyhyesti miehen nimikirjaimet ; )
- Asia lyhyesti
Olen kurjimus. En uskalla :)
- nimikirjain
ees sukunimen eka kirijain...pliiis !
- Asia lyhyesti
nimikirjain kirjoitti:
ees sukunimen eka kirijain...pliiis !
Jopas täällä on uteliasta porukkaa :D Tulin vain tunnustamaan. Ajattelin, että pääni tyhjenisi moisesta ihastumishömpötyksestä samantein ja pääsisin helpolla.
Mieheen on moni ihastunut. Vanhempi. Sukunimi päättyy -nen. Siinä se. - nimikirjain
Asia lyhyesti kirjoitti:
Jopas täällä on uteliasta porukkaa :D Tulin vain tunnustamaan. Ajattelin, että pääni tyhjenisi moisesta ihastumishömpötyksestä samantein ja pääsisin helpolla.
Mieheen on moni ihastunut. Vanhempi. Sukunimi päättyy -nen. Siinä se.En ole sit minä, vanhempi joo...ja ännään loppuu, ei kuiteskaan nen:nään :(
- me halitaan vielä
Asia lyhyesti kirjoitti:
Mieheen on moni ihastunut. Vanhempi. Sukunimi päättyy -nen. Siinä se.Ihanalta kuulostat. Olet varmasti se kun noin hyvin olet minusta perillä. Olen otettu.
Tekisi mieli paljastaa koko nimeni, mutta... - Lyhyesti
me halitaan vielä kirjoitti:
Ihanalta kuulostat. Olet varmasti se kun noin hyvin olet minusta perillä. Olen otettu.
Tekisi mieli paljastaa koko nimeni, mutta...En ole lähimainkaan hyvin perillä.
- oulustaM
Oulun mies on ihastunut erääseen naiseen.
- Asia lyhyesti
Asuuko nainen Oulussa?
- oulustaM
Asia lyhyesti kirjoitti:
Asuuko nainen Oulussa?
asuu
- asia lyhyesti
oulustaM kirjoitti:
asuu
Perustaisimmeko oululaisiin ihastuneiden vertaistukiryhmän? :D
- oulustaM
asia lyhyesti kirjoitti:
Perustaisimmeko oululaisiin ihastuneiden vertaistukiryhmän? :D
Hyvä idea! Tällä palstalla näyttää olevan oululaisia.. Alkaako nimesi sattumalta kirjaimella K?
- Asia lyhyesti
oulustaM kirjoitti:
Hyvä idea! Tällä palstalla näyttää olevan oululaisia.. Alkaako nimesi sattumalta kirjaimella K?
Ei ala :)
- vautsivauvau
Erikoinen tunnustus ihastumissivulla.
- Asia lyhyesti
Tännehän näitä luulisi mahtuvan.. :)
- eräs K
Täällä myös samoilta seuduilta ihastunut nainen, minunkin ihastukseni sukunimi loppuu -nen, mutta en sanoisi vahemmaksi mieheksi, toki riippuu kuinka vanhaa tässä tarkoitetaan :)
OuluM, kertoisitko oman nimesi etukirjaimen?- Lyhyesti
Iik. Jänskättää sun puolesta :D Olisipa mukavaa, jos löytäisitte toisenne ja sattumalta olisitte juuri ne oikeat toisillenne, minun pöljyystunnustusihastusketjussa.
- eräs -nen
Lyhyesti kirjoitti:
Iik. Jänskättää sun puolesta :D Olisipa mukavaa, jos löytäisitte toisenne ja sattumalta olisitte juuri ne oikeat toisillenne, minun pöljyystunnustusihastusketjussa.
Minäkin haluan vastata tähän ketjuun kun vielä satun asumaan Oulussa...ei kai ne ihastukset niin vakavia tartte aina olla, voi kai sitä olla ihastunut pitempiäkin aikoja jopa "leikkimielellä"...
- Lyhyesti
eräs -nen kirjoitti:
Minäkin haluan vastata tähän ketjuun kun vielä satun asumaan Oulussa...ei kai ne ihastukset niin vakavia tartte aina olla, voi kai sitä olla ihastunut pitempiäkin aikoja jopa "leikkimielellä"...
:D No itse olen tässä juurikin nyt aika läskiksi lyömässä koko tunnetta. Itselleni siis. Ihan vaan jotta sopeutuisin tähän omituiseen olotilaan, jossa aikuisesta ihmisestä tulee ihan pöljä pelkästään toisen ihmisen olemassaolon perusteella.
En minä ainakaan osaa tätä vakavasti ottaa. Pöljäähän tämä on, samalla mukavaa. Ehkä hieman keskittymiskyvytöntäkin.Kutittavan kamalaa. Yhtä nautittavaa kuin huonon kauhuelokuvan katsominen. :) - eräs -nen
Lyhyesti kirjoitti:
:D No itse olen tässä juurikin nyt aika läskiksi lyömässä koko tunnetta. Itselleni siis. Ihan vaan jotta sopeutuisin tähän omituiseen olotilaan, jossa aikuisesta ihmisestä tulee ihan pöljä pelkästään toisen ihmisen olemassaolon perusteella.
En minä ainakaan osaa tätä vakavasti ottaa. Pöljäähän tämä on, samalla mukavaa. Ehkä hieman keskittymiskyvytöntäkin.Kutittavan kamalaa. Yhtä nautittavaa kuin huonon kauhuelokuvan katsominen. :)Noista kauhuleffoista, että kävin viime vuonna katsomassa itsekseni Texas Chainsaw Oulussa, että kaikkea ne keksiikin 3D-laseilla katsottavaksi...
Niin sitten niistä ihastumisista, kyllähän niitä on hyvä olla...eller hur? - Vaihteeksi pidemmin
eräs -nen kirjoitti:
Noista kauhuleffoista, että kävin viime vuonna katsomassa itsekseni Texas Chainsaw Oulussa, että kaikkea ne keksiikin 3D-laseilla katsottavaksi...
Niin sitten niistä ihastumisista, kyllähän niitä on hyvä olla...eller hur?Onhan niitä hyvä olla. Mukavaakin huomata omaavansa taidon ihastuilla. Yllätyin ehkä ihastumiseni kokonaisvaltaisuutta. Useinhan sitä ihastuu ihmisissä pieniin hassuihin piirteisiin, jotka eivät sitä omaa olemista sen kummemmin heilauta. Tai ainakin minä ihastuilen, muistahan en voi mennä sanomaan.
Eller vad säger du? ;) - oulustaM
Eräs K
J:llähän se alkaa - eräs -nen
Vaihteeksi pidemmin kirjoitti:
Onhan niitä hyvä olla. Mukavaakin huomata omaavansa taidon ihastuilla. Yllätyin ehkä ihastumiseni kokonaisvaltaisuutta. Useinhan sitä ihastuu ihmisissä pieniin hassuihin piirteisiin, jotka eivät sitä omaa olemista sen kummemmin heilauta. Tai ainakin minä ihastuilen, muistahan en voi mennä sanomaan.
Eller vad säger du? ;)Taitaa olla että mitä vanhemmaksi tulee sitä harvemmin ihastuu, kyllähän sitä sattuu sitten kouluaikojen jälkeen myös...ei kai tässä vielä fossiili kuitenkaan olla!
- Eräs K
oulustaM kirjoitti:
Eräs K
J:llähän se alkaaNyt muuten osu ja uppos tuokin..
Kertoisitko mistä tiedät nimeni? Periaatteessa sinun ei pitäisi sitä tietää... - Lyhykäsiyydessään
eräs -nen kirjoitti:
Taitaa olla että mitä vanhemmaksi tulee sitä harvemmin ihastuu, kyllähän sitä sattuu sitten kouluaikojen jälkeen myös...ei kai tässä vielä fossiili kuitenkaan olla!
Ihastukseni ei ainakaan ole, lähimaillekaan fossiili, se -nen. Tai ihastumiseni kohde.
- oulustaM
Eräs K kirjoitti:
Nyt muuten osu ja uppos tuokin..
Kertoisitko mistä tiedät nimeni? Periaatteessa sinun ei pitäisi sitä tietää...Harmi koska ollaan työkavereita
- Eräs K
oulustaM kirjoitti:
Harmi koska ollaan työkavereita
Harmi =(
- Asiaa vaikka leffaan
Eräs K kirjoitti:
Harmi =(
No, lähtekää käymään leffassa ihan kaveripohjalta. Menihän teillä kuitenkin nuo nimien alkukirjaimet kohdilleen :)
- eräs -nen
Lyhykäsiyydessään kirjoitti:
Ihastukseni ei ainakaan ole, lähimaillekaan fossiili, se -nen. Tai ihastumiseni kohde.
Hyvä että virtaa riittää! Ainakin sinua varten! Tykkään susta oikeasti, kuka oletkin....hyvää iltaa ja yötä Oulusta!
- Iltaa ja yötä
eräs -nen kirjoitti:
Hyvä että virtaa riittää! Ainakin sinua varten! Tykkään susta oikeasti, kuka oletkin....hyvää iltaa ja yötä Oulusta!
Oulu kiittää ja kuittaa :)
- 14 plus8
Aika söpöisä ketju. Vois periaatteessa natsata meikäläiseenkin, mutta epäilen aika vahvasti että minuun kukaan olisi ihastunut, saati sitten moni. Tsemppiä aloittajalle silti!
- Lyhyesti
Mukavaan tunteeseen niin tsemppiä tarvita :) Mutta kiitos.
- Sivustaseuraajakin
Hih, aloittajan kirjoitustyylin ja miehen kuvauksen perusteella voisin melkein väittää tietäväni keistä tässä on kyse. Pitäisiköhän vinkata että kannattaisi lukea ketjua ;)
- jos koskaan
Apua :D Miten noin vähäisestä kuvauksesta voi ketään tunnistaa!
Mikäli arvioit kohteen ilahtuvan tai hänen huumorintajunsa riittävän, niin siitä vaan. En usko, että ihan heti itse astun tästä ihastumiskaapistani kyseisen henkilön eteen ihastumisineni :) - Lyhyt kysymys
Pitäisiköhän vaihtaa kirjoitustyyliä :D
- Sitä Pienesti (ehkä)
Odotin... Höh. Et sitten vinkannut :)
- 1-11
Sitä Pienesti (ehkä) kirjoitti:
Odotin... Höh. Et sitten vinkannut :)
Ehkä sun pitää sitten hoitaa se vinkkaaminen itse ;)
- Pelkuri ja Tohelo
1-11 kirjoitti:
Ehkä sun pitää sitten hoitaa se vinkkaaminen itse ;)
Juu. Kävelemällä päin seinää.. Ehkä? :D
- 19 plussa 14
Mites on tilanteet kehittyneet, onko aloittajan olo helpottanut vai muuttunut entistä tukalammaksi?
- Lyhyesti
Kannan ihastumisen tunnettani kuin palkintoa :D
Saas nähdä. Kait se kohtapuoliin selviää, onko helpottanut yhtään vai ei ollenkaan..
- Eräs K
Eräs K ei pysty peittelemään ihastustaan J:hin, mutta ei muuta.
- lyhyesti
Nyt jännittää.. :) Viilennän itseäni tulevaan viikkoon :D
- 15+16
Työpaikkaihastus? Muista että niissä polttaa helposti näppinsä, varsinkin jos toinen on varattu...
- Vaihteeksi Pidemmin
15+16 kirjoitti:
Työpaikkaihastus? Muista että niissä polttaa helposti näppinsä, varsinkin jos toinen on varattu...
En ole polttamassa näppejäni. Jännitän sitä, että menenkö ihan puihin vai vaan puoliksi puihin ollessani puhe-etäisyydellä ihastuksestani.
Nautin ihastumisen tunteesta, se ei tarkoita, että minun pitäisi saada toinen. :) Tai väkisin alkaa jollekin. Kunhan nyt herkuttelen tämän ihanan keväisen fiilikseni parissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573