että jos toinen ei vaivaudu koskaan etsimään toista jotta näkisi, tarkoittaa se sitä ettei ole haluakaan nähdä, valitettavasti. Siksi en ole enää tullut..... testasin sua ja tämä oli lopputulos :(((((((
Kyllä se vaan niin on
16
399
Vastaukset
- pääskii :p
Kiusaat vaan ihmisiä
- halua on kokoajan
ollut mutta jos sitä ei kiinnosta huomata kun pitää testailla jotain niin minkäs sille mahtaa..
- Luovuttanut.
Totta turiset. Samaan lopputulokseen oon päätynyt minäkin. Ikävä jäi.
- mietis
Oletko varma ettei itse kannattaisi tehdä asialle jotain...?
- ei kannata
Olen tehnyt jo liikaakin. Voimat on ihan kaikki, en jaksa enää hypätä etsimässä häntä. Se paikka on nyt nähty.
- Häntä ei kiinnosta
Eipä ole minunkaan kaipaamani mies minun perääni kysellyt kun en ole enää käynyt... Ilmeisesti olen hänelle evvk.
- pikkuolentoja
JA "pikkuolentoja" on kohta kaikkialla!
- Yhdelle vaan
On sinulla silti paikka sydämessäni. Yritän vain pitää elämän kuviot lapsille oikeina. Joskun unohtaa itsensä ja sen, että voisi olla oikeasti onnellinen.
- satusetä olet
Toi on vaan pelkkää satuilua.
- vaalea karkulainen
Aikansa kutakin.
Lopetin minäkin etsinnät kun ei mitään tapahdu ja ei ole enää keinoja.
Meni vaan hirveästi energiaa ja aikaa siihen touhuun.
Mutta ihmettelen tota testaamista, josta mainitsit.
Miks toista pitää testata? - 98+32
Joo sama. Viestit on laitettu, ja kaikenlisäks asuu vielä eri kaupungissa. Toivottavasti tää ei ahista mua enää vuoden päästä. Tuntuu että on päässyt tapahtumaan virhe, jota ei pysty enää korjamaan
- Vale ope
Virheet on tehty korjattaviksi onko sulla punakynä hukassa.
- 3202
Vale ope kirjoitti:
Virheet on tehty korjattaviksi onko sulla punakynä hukassa.
ei tätä virhettä
- ei ne viitsi
Miehet eivät vaivaudu.
- etsivä löytää
Pääni on ollu sekaisin, siinä houreessa olisin voinu olla valmis etsimään hänet vaikka kääntämään kivet ja kannot, mutta on niin paljon esteitä ja
hänkään ei ole suoraan asiaa esittänyt toiveitä. - Etsisin kyllä jos mahd.
Mun on aika hankala ettii yhtä miestä kun en tiedä edes hänen nimeään... Jos häntä itteään kiinnostaa niin tietää kyllä mistä minut löytää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708