Ei muuta
Jaana
19
583
Vastaukset
- Tunnistin nimeni
Missäs sinä olet Jaanaa lähellä? Saisko Jaanalle vielä sukunimen alkukirjaimen?
- 10+21
Jos olet Jaana, niin kerroppas sinäkin? :) Et varmaan uskalla
- Oliski mutta tuskin
Uusimaa on alue kartalla. Silti epäilen ettei juuri tämä Jaana täältä löydy tai mistään. Pakko yrittää kaikkea koska en ole valmis luovuttamaan vielä... Ja olen nainen joten.
- ihmetttelijä
Oliko teillä jotain sutinaa? Jos olet lähellä, ettekö näe vai mikä mättää?
- ei nyt sentäs ihan liki
No en niin lähellä:)
- jokuJ
Ehkä joku muu kuin tänne kirjoittaminen johtaa jonnekin, ehkä ei.
- Jaana2
Jos oli mulle, niin meidän asia lähtee järjestymään vasta sitten kun tunnetaan toisemme paremmin. Mä en halua kirjoitella kauheasti täällä.
- mitä missä milloin
Miten ne voisi ryhtyä tuntemaan paremmin?
- Jaana vain....
Kuinka läheltä?tuleeko mahdollisesti pohjoiseen tämä viesti?
- 2+2
määrittele pohjoinen
- Jaana vaan
2+2 kirjoitti:
määrittele pohjoinen
Lappiin?
- mitä vitsiä nyt sitten
Jaana vaan kirjoitti:
Lappiin?
Arvasin ettei löydy se tietty Jaana täältä.... Mitähän sitten keksis radio, telkkari ja sanomalehti. Jos tietäsin missä sä asut laittasin banderollin sun pihatielle. Sydän ilmiksiä sun ikkunan alle. Onko ideoita saa siis keksiä niitä mulle. Ei ole numeroa ei osoitetta yms perinteiset keinot ei nyt käy....
- 7237778
mitä vitsiä nyt sitten kirjoitti:
Arvasin ettei löydy se tietty Jaana täältä.... Mitähän sitten keksis radio, telkkari ja sanomalehti. Jos tietäsin missä sä asut laittasin banderollin sun pihatielle. Sydän ilmiksiä sun ikkunan alle. Onko ideoita saa siis keksiä niitä mulle. Ei ole numeroa ei osoitetta yms perinteiset keinot ei nyt käy....
Anna tuntomerkkejä: ruumiinrakenne, ikä, hiukset, silmät ja mahdolliset erityistuntomerkit, kuten tatuoinnit, lävärit, silmäkasit ym...
- no arvaa
7237778 kirjoitti:
Anna tuntomerkkejä: ruumiinrakenne, ikä, hiukset, silmät ja mahdolliset erityistuntomerkit, kuten tatuoinnit, lävärit, silmäkasit ym...
Eikö maailman kaunein riitä tuntomerkiksi:) Hmm tietääkseni ei ole tatskoja, läväreitä taitaa olla korvikset. En ole malttanut korvia tuijottaa.. Ruumiinrakenne erinomainen...hius lyhyt. Lasit on salaa päässä...
- ???
2+2 kirjoitti:
määrittele pohjoinen
pohjois-pohjanmaa
- kaikki on ennallaan
no arvaa kirjoitti:
Eikö maailman kaunein riitä tuntomerkiksi:) Hmm tietääkseni ei ole tatskoja, läväreitä taitaa olla korvikset. En ole malttanut korvia tuijottaa.. Ruumiinrakenne erinomainen...hius lyhyt. Lasit on salaa päässä...
Kun Uusimaa .. ei Olulu, ei Lappi, ei Venäjä, Ei Ranska vaan Suomi Uusimaa. Maailman kaunein ja Jaana.
- apua kaivataan
??? kirjoitti:
pohjois-pohjanmaa
Jos olette nähneet maailman kauneimman Jaanan! Voitteko ystävällisesti kertoa hänelle että mä etsin häntä. Pyytäkää ilmoittamaan itsestään pikimmiten.
Ei muuta
kiitos - sydän sydän ..
apua kaivataan kirjoitti:
Jos olette nähneet maailman kauneimman Jaanan! Voitteko ystävällisesti kertoa hänelle että mä etsin häntä. Pyytäkää ilmoittamaan itsestään pikimmiten.
Ei muuta
kiitosTänään saisi torilta sydän ilmiksiä tietäs vain minne toimittaisi ne.
- tosi väsynyt
sydän sydän .. kirjoitti:
Tänään saisi torilta sydän ilmiksiä tietäs vain minne toimittaisi ne.
Kiire
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi614709Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal974421- 743882
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963797Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1192835- 352608
- 372512
- 242489
- 382479
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232354