Jaana

minä tästä läheltä

Ei muuta

19

583

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tunnistin nimeni

Missäs sinä olet Jaanaa lähellä? Saisko Jaanalle vielä sukunimen alkukirjaimen?

• 10+21

Jos olet Jaana, niin kerroppas sinäkin? :) Et varmaan uskalla

• Oliski mutta tuskin

Uusimaa on alue kartalla. Silti epäilen ettei juuri tämä Jaana täältä löydy tai mistään. Pakko yrittää kaikkea koska en ole valmis luovuttamaan vielä... Ja olen nainen joten.

• ihmetttelijä

Oliko teillä jotain sutinaa? Jos olet lähellä, ettekö näe vai mikä mättää?

• ei nyt sentäs ihan liki

No en niin lähellä:)

• jokuJ

Ehkä joku muu kuin tänne kirjoittaminen johtaa jonnekin, ehkä ei.

• Jaana2

Jos oli mulle, niin meidän asia lähtee järjestymään vasta sitten kun tunnetaan toisemme paremmin. Mä en halua kirjoitella kauheasti täällä.

• mitä missä milloin

Miten ne voisi ryhtyä tuntemaan paremmin?

• Jaana vain....

Kuinka läheltä?tuleeko mahdollisesti pohjoiseen tämä viesti?

• 2+2

määrittele pohjoinen

• Jaana vaan
        2+2 kirjoitti:

määrittele pohjoinen

Lappiin?

• mitä vitsiä nyt sitten
        Jaana vaan kirjoitti:

Lappiin?

Arvasin ettei löydy se tietty Jaana täältä.... Mitähän sitten keksis radio, telkkari ja sanomalehti. Jos tietäsin missä sä asut laittasin banderollin sun pihatielle. Sydän ilmiksiä sun ikkunan alle. Onko ideoita saa siis keksiä niitä mulle. Ei ole numeroa ei osoitetta yms perinteiset keinot ei nyt käy....

• 7237778
        mitä vitsiä nyt sitten kirjoitti:

Arvasin ettei löydy se tietty Jaana täältä.... Mitähän sitten keksis radio, telkkari ja sanomalehti. Jos tietäsin missä sä asut laittasin banderollin sun pihatielle. Sydän ilmiksiä sun ikkunan alle. Onko ideoita saa siis keksiä niitä mulle. Ei ole numeroa ei osoitetta yms perinteiset keinot ei nyt käy....

Anna tuntomerkkejä: ruumiinrakenne, ikä, hiukset, silmät ja mahdolliset erityistuntomerkit, kuten tatuoinnit, lävärit, silmäkasit ym...

• no arvaa
        7237778 kirjoitti:

Anna tuntomerkkejä: ruumiinrakenne, ikä, hiukset, silmät ja mahdolliset erityistuntomerkit, kuten tatuoinnit, lävärit, silmäkasit ym...

Eikö maailman kaunein riitä tuntomerkiksi:) Hmm tietääkseni ei ole tatskoja, läväreitä taitaa olla korvikset. En ole malttanut korvia tuijottaa.. Ruumiinrakenne erinomainen...hius lyhyt. Lasit on salaa päässä...

• ???
        2+2 kirjoitti:

määrittele pohjoinen

pohjois-pohjanmaa

• kaikki on ennallaan
        no arvaa kirjoitti:

Eikö maailman kaunein riitä tuntomerkiksi:) Hmm tietääkseni ei ole tatskoja, läväreitä taitaa olla korvikset. En ole malttanut korvia tuijottaa.. Ruumiinrakenne erinomainen...hius lyhyt. Lasit on salaa päässä...

Kun Uusimaa .. ei Olulu, ei Lappi, ei Venäjä, Ei Ranska vaan Suomi Uusimaa. Maailman kaunein ja Jaana.

• apua kaivataan
        ??? kirjoitti:

pohjois-pohjanmaa

Jos olette nähneet maailman kauneimman Jaanan! Voitteko ystävällisesti kertoa hänelle että mä etsin häntä. Pyytäkää ilmoittamaan itsestään pikimmiten.
        Ei muuta
        kiitos

• sydän sydän ..
        apua kaivataan kirjoitti:

Jos olette nähneet maailman kauneimman Jaanan! Voitteko ystävällisesti kertoa hänelle että mä etsin häntä. Pyytäkää ilmoittamaan itsestään pikimmiten.
        Ei muuta
        kiitos

Tänään saisi torilta sydän ilmiksiä tietäs vain minne toimittaisi ne.

• tosi väsynyt
        sydän sydän .. kirjoitti:

Tänään saisi torilta sydän ilmiksiä tietäs vain minne toimittaisi ne.

Kiire

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      61
      4709
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      97
      4421
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      74
      3882
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3797
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      119
      2835
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2608
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2512
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2489
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2479
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2354
    Aihe