Moi Kaikille!

Tänään on ollut niin yksinäinen päivä, että ajattelin liittyä tänne! Oliskohan täällä "vertaistukea"?
Oon 41v nainen ja mulla todettiin MS-tauti viime joulukuussa. Jalat olivat puutuneet ja väsytti monta kuukautta. Magneettikuvista näki, että olen kai aika selvä tapaus. Meen vielä uusin kuvauksiin parin viikon päästä.
Aika puskista tuli MS-tauti mun elämään ja tässä pitäisi vielä siihen jotenkin sopeutua.
Olisi kiva saada uusia kavereita, joille ei tarttis juurta jaksaen selittää mikä on MS-tauti ja kuunnella voivottelua, ihmettelyä ja säälittelyä...
Mulle suositeltiin Meikusta sopeutumiskurssia, onkohan jollain kokemuksia sellaisesta?
Entäs mitä mieltä ootte ruokavalioista? Törmäsin googlatessa naiseen nimeltä Terry Wahls, joka on ruokavaliolla saanut tautinsa kuriin! Oon itsekin yrittänyt siirtyä vähän paleo-ruualle.
Minulle voi kirjoitella myös tähän maili osoitteeseen: [email protected]
Tässä vielä linkki Terry Wahlsin luentoon:
https://www.youtube.com/watch?v=KLjgBLwH3Wc

3

355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tupuna2

Hei, kirjoittelin ja vaihtaisin mielelläni ajatuksia kanssasi, joten laitan mailia tulemaan :) Itse olen reilu 30-vuotias nainen. Voimia arkeesi!

• Moi Tupuna2!
        Jos laitoit mulle viestiä, niin se ei ole tullut perille! En ainakaan keksi mistä sen löytää.
        Toivottavasti saan viestisi! :)

susanna

• asiantuntija.
        susanna_so kirjoitti:

Moi Tupuna2!
        Jos laitoit mulle viestiä, niin se ei ole tullut perille! En ainakaan keksi mistä sen löytää.
        Toivottavasti saan viestisi! :)

susanna

Ensimmäinen asia: amalgaamipaikat pois suusta. Elohopea on edelleenkin vaarallista kaikesta vähättelystä huolimatta. MS on infektioperäinen sairaus. Jos joku haluaa kokeilla hoitoa, niin antibiootteja naamaan, taikka sitten sopivasti ravintolisillä tai molemmilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      34
      2176
    2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      49
      1767
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      117
      1603
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1306
    5. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      49
      1012
    6. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      1008
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      59
      915
    8. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      54
      827
    9. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      102
      801
    10. Nähdäänkö me ensi

Viikolla jossain?
      Ikävä
      61
      783
    Aihe