Moi Kaikille!

Tänään on ollut niin yksinäinen päivä, että ajattelin liittyä tänne! Oliskohan täällä "vertaistukea"?
Oon 41v nainen ja mulla todettiin MS-tauti viime joulukuussa. Jalat olivat puutuneet ja väsytti monta kuukautta. Magneettikuvista näki, että olen kai aika selvä tapaus. Meen vielä uusin kuvauksiin parin viikon päästä.
Aika puskista tuli MS-tauti mun elämään ja tässä pitäisi vielä siihen jotenkin sopeutua.
Olisi kiva saada uusia kavereita, joille ei tarttis juurta jaksaen selittää mikä on MS-tauti ja kuunnella voivottelua, ihmettelyä ja säälittelyä...
Mulle suositeltiin Meikusta sopeutumiskurssia, onkohan jollain kokemuksia sellaisesta?
Entäs mitä mieltä ootte ruokavalioista? Törmäsin googlatessa naiseen nimeltä Terry Wahls, joka on ruokavaliolla saanut tautinsa kuriin! Oon itsekin yrittänyt siirtyä vähän paleo-ruualle.
Minulle voi kirjoitella myös tähän maili osoitteeseen: [email protected]
Tässä vielä linkki Terry Wahlsin luentoon:
https://www.youtube.com/watch?v=KLjgBLwH3Wc

3

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tupuna2

      Hei, kirjoittelin ja vaihtaisin mielelläni ajatuksia kanssasi, joten laitan mailia tulemaan :) Itse olen reilu 30-vuotias nainen. Voimia arkeesi!

      • Moi Tupuna2!
        Jos laitoit mulle viestiä, niin se ei ole tullut perille! En ainakaan keksi mistä sen löytää.
        Toivottavasti saan viestisi! :)

        susanna


      • asiantuntija.
        susanna_so kirjoitti:

        Moi Tupuna2!
        Jos laitoit mulle viestiä, niin se ei ole tullut perille! En ainakaan keksi mistä sen löytää.
        Toivottavasti saan viestisi! :)

        susanna

        Ensimmäinen asia: amalgaamipaikat pois suusta. Elohopea on edelleenkin vaarallista kaikesta vähättelystä huolimatta. MS on infektioperäinen sairaus. Jos joku haluaa kokeilla hoitoa, niin antibiootteja naamaan, taikka sitten sopivasti ravintolisillä tai molemmilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8564
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe