masennuksesta voi koskaan parantua jos ei koe voivansa vaikuttaa sen syihin? itselläni esimerkiksi yksinäisyys, ulkopuolisuuden tunne, rakkaudettomuus. En voi tilata netistä ihmistä, joka rakastaisi minua..täytyykö vain tyytyä loppuelämään masentuneena?
Miten
3
67
Vastaukset
- Ahdistunut mies
Ei mitenkään, itse olen moniongelmainen ja olen 99,9% varma etten voi parantua koskaan. Koen että kaikki kortit alkaa olla katsottu. Edes hypnoosista ei ollut apua.
- elämä yllättää
Jos asenne on että tilanne ei muutu, niin ei se muutu. Ihmisen psyyke prosessoi koko ajan ja voi eheytyä samoin kuin kehokin ollessa sairas voi parantua itsessään.
Vaikka yksinäisyys on ongelmanne ja uskotte sen olevan pääsyy maennyukseen, niin ajan ja kypsymisen myötä, voitte saada eväitä laajentaa sosiaalista reviiriänne. Lukekaa hyvää itsehoitokirjallisuutta, pohtikaa ja kirjoitelkaa, lukekaan tositen kokemuksia: myös tarinoita, jotka ovat selvinneet ongelmista ja yksinäisyydestä.
Teiudän tilanne voi olla ihan erilainen vuoden päästä ja ainakin kymmenen vuoden päästä.
Kyllä asioille voi tehdä aina jotain. Asenteesta se lähtee.
- Kahvipannu
Mutta nuohan ovat kaikki juuri sellaisia asioita joihin ihminen, sinäkin, voi vaikuttaa. Tarvitsee tosin tekoja puheiden sijaan.
Yksinäisyys on todella yleistä ja siihen on helppo lääke, lähde sosialisoimaan. Aloita vaikka jostain kerhotoiminnasta tai urheilu- tai harrasteseurasta. Samalla kaikkoaa ulkopuolisuuden tunne, kun voit tuntea kuuluvasti johonkin porukkaan. Käy mieluiten useammassa niin saat tuttuja eri piireistä ja löydät oman mieluisen ympäristön ja tekemisen kohteen. Rakkaushan se taas on jokaisen ihmisen tuska. Kaikki haluatvat tulla rakastetuiksi ja löytää jonkun jota rakastaa.
Niin inhimillisiä asioita kaikki mitä luettelet. Yhdenkään ongelman ratkaisemiseen ei tarvita lääkepillereitä vaan rohkeita päättäväisiä tekoja. Tsemppiä sulle paljon ja lähde liikkeelle! Paikallista kerho- ja muuta vapaa-ajan toimintaa löytyy varmasti internethauilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573