Hei kaikille!
Sopiiko teidän mielestä kalat ja leijona yhteen??
Terveisin Riina Porvoosta!
HMM?
17
4899
Vastaukset
- fisutar
Sopii ellei ala kilpailemaan
- Kati
Kyllä sopii Riina, miks ei!
- >>Kalainen<<
mulla ei ainakaa onnistunu jellonan kaa...mutta ehkä jollaki toisella onnistaa..:)
- marica
ei sovi, ei oikeasti! toinen on pomotteleva , itsekäs.. suhde on tuskaaa.... kokemuksesta voin sanoa
- Lohi
Leijona nujertaa sinut henkisesti vuosien mittaan. Näin on käynyt minulle. Jos voisin valita uudestaan, en leijonaa ottaisi.
- ajatteles
sillain, et leijona elää savannilla saalistaen ja auringossa makoilllen. Kala uiskentelee syvissä, kylmissä vesissä, eli eihän niillä luonnossakaan ole mitään yhteistä maaperää...
- juti
minun mielestäni ei ole väliä että onko kalat tai leijona....
on saman tekevää mikä on horoskoopiltaan kunhan on onnellinen... - Kala mies
Olin leijona naisen kanssa yhdessä toistakymmentä vuotta ja kokemus oli hirveä hän todella nujertaa toisen melkeimpä hengiltä ajattele vain itseään .Oli suuri helpotus erottuani .Minun mielestä kalalle sopii kala tai vaaka itse en kuitenkaan ole näitä vielä löytänyt .
- Sandra
Leijonan itsekyys ja itsekeskeisyys tuntuvat suhteessa tunteettomuutena ja hirvittävänä kylmyytenä. Herkkä ja tunteellinen kala jää leijonan jalkoihin tahtomattaan mennen tullen. Leijona tappaa kalan henkisesti!
- tatti
ei musta ainakaan kalat ja leijonat sovi yhteen...sopiiko susta?? siksi musta ei sovi kun leijonat syö kaloja.mä tiiän koska oon eläintensuojelia!!!!
- Kiss_
MOI !
Mielestäni sopii,eikä sillä horoskoopilla parisuhteeseen ole hirveenä merkitystä. - miibb
Monissa yhteensopivuus horoskoopeissa yleensä leijona ja kalat luetaan huonoiten yhteen kuuluviksi..Mutta eihän tämä väite välttämättä ole totta..Itselläni näin on kyllä käynyt ettei ole sopinut.Ja yleensä vielä rakastun leijona poikiin! :/
- nyt ok
Olen itse (kalanainen)hiljattain eronnut leijonamiehestä ja se oli vain ja ainoastaan helpotus. Leijona yritti hallita jokaista hengenvetoani eikä arvostanut muuta kuin omia tarpeitaan.
Toivottavasti tämnä oli vain yksi harvinainen tapaus...onnea parisuhteeseen muille kala/leijonille.- MP.
käpälän alla, ja pitkään tässä jo oltukin..
En ottaisi enää jellonaa..
- Astroa 26 vuotta
Jos Sinä olet aurinko-Kalat, Leijona- mies voi olla hän, joka saa perustuksesi tärisemään. Mutta ei siihen kuole. Otat vain oikean asenteen ja saat maailmankuvasi laajennettua. Kehoittaisin herkkää Neptunusta elämänkouluun. Olet saanut uudet opit tämän jälkeen! Rohkeutta peliin!
- jompi tai kumpi
satuin eksymään ko sivuille ja ihmettelin että mitenkä joku " leijona" voi olla noin voimakas! onko ketaan onnellista paria joka elää ko suhteessa. onko merkitystä kumpiko parsta on leijona? olen huomannut kummassakin merkissä tiettyjä piirteitä jotka tunnistaa todella helposti ja miettinyt että mitenkä mahdollisen suhteen voi saada toimimaan. en ole vielä keksinyt "punaista lankaa", mutta haluan tietää ennen kun on myöhäistä tai ennen sitä. voiko kala täydentää leijonaa ja päinvastoin.
- kalat
olen kala ja jo alaasteella tutustui leijonapoikaan! meillä meni hyvin aina, ja menee nytkin! kalat ja leijona on paras yhteensopivuus merkeistä mitä tiedän, ystäväni ja hänen poikaystävä ovat muös kalat ja leijona niillä menee mainiosti! :)) KALAT JA LEIJONAT SOPII TOSI HVYIN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999