HMM?

RIINA

Hei kaikille!
Sopiiko teidän mielestä kalat ja leijona yhteen??
Terveisin Riina Porvoosta!

17

4922

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fisutar

Sopii ellei ala kilpailemaan

• Kati

Kyllä sopii Riina, miks ei!

• >>Kalainen<<

mulla ei ainakaa onnistunu jellonan kaa...mutta ehkä jollaki toisella onnistaa..:)

• marica

ei sovi, ei oikeasti! toinen on pomotteleva , itsekäs.. suhde on tuskaaa.... kokemuksesta voin sanoa

• Lohi

Leijona nujertaa sinut henkisesti vuosien mittaan. Näin on käynyt minulle. Jos voisin valita uudestaan, en leijonaa ottaisi.

• ajatteles

sillain, et leijona elää savannilla saalistaen ja auringossa makoilllen. Kala uiskentelee syvissä, kylmissä vesissä, eli eihän niillä luonnossakaan ole mitään yhteistä maaperää...

• juti

minun mielestäni ei ole väliä että onko kalat tai leijona....
      on saman tekevää mikä on horoskoopiltaan kunhan on onnellinen...

• Kala mies

Olin leijona naisen kanssa yhdessä toistakymmentä vuotta ja kokemus oli hirveä hän todella nujertaa toisen melkeimpä hengiltä ajattele vain itseään .Oli suuri helpotus erottuani .Minun mielestä kalalle sopii kala tai vaaka itse en kuitenkaan ole näitä vielä löytänyt .

• Sandra

Leijonan itsekyys ja itsekeskeisyys tuntuvat suhteessa tunteettomuutena ja hirvittävänä kylmyytenä. Herkkä ja tunteellinen kala jää leijonan jalkoihin tahtomattaan mennen tullen. Leijona tappaa kalan henkisesti!

• tatti

ei musta ainakaan kalat ja leijonat sovi yhteen...sopiiko susta?? siksi musta ei sovi kun leijonat syö kaloja.mä tiiän koska oon eläintensuojelia!!!!

• Kiss_

MOI !
      Mielestäni sopii,eikä sillä horoskoopilla parisuhteeseen ole hirveenä merkitystä.

• miibb

Monissa yhteensopivuus horoskoopeissa yleensä leijona ja kalat luetaan huonoiten yhteen kuuluviksi..Mutta eihän tämä väite välttämättä ole totta..Itselläni näin on kyllä käynyt ettei ole sopinut.Ja yleensä vielä rakastun leijona poikiin! :/

• nyt ok

Olen itse (kalanainen)hiljattain eronnut leijonamiehestä ja se oli vain ja ainoastaan helpotus. Leijona yritti hallita jokaista hengenvetoani eikä arvostanut muuta kuin omia tarpeitaan.
      Toivottavasti tämnä oli vain yksi harvinainen tapaus...onnea parisuhteeseen muille kala/leijonille.

• MP.

käpälän alla, ja pitkään tässä jo oltukin..

En ottaisi enää jellonaa..

• Astroa 26 vuotta

Jos Sinä olet aurinko-Kalat, Leijona- mies voi olla hän, joka saa perustuksesi tärisemään. Mutta ei siihen kuole. Otat vain oikean asenteen ja saat maailmankuvasi laajennettua. Kehoittaisin herkkää Neptunusta elämänkouluun. Olet saanut uudet opit tämän jälkeen! Rohkeutta peliin!

• jompi tai kumpi

satuin eksymään ko sivuille ja ihmettelin että mitenkä joku " leijona" voi olla noin voimakas! onko ketaan onnellista paria joka elää ko suhteessa. onko merkitystä kumpiko parsta on leijona? olen huomannut kummassakin merkissä tiettyjä piirteitä jotka tunnistaa todella helposti ja miettinyt että mitenkä mahdollisen suhteen voi saada toimimaan. en ole vielä keksinyt "punaista lankaa", mutta haluan tietää ennen kun on myöhäistä tai ennen sitä. voiko kala täydentää leijonaa ja päinvastoin.

• kalat

olen kala ja jo alaasteella tutustui leijonapoikaan! meillä meni hyvin aina, ja menee nytkin! kalat ja leijona on paras yhteensopivuus merkeistä mitä tiedän, ystäväni ja hänen poikaystävä ovat muös kalat ja leijona niillä menee mainiosti! :)) KALAT JA LEIJONAT SOPII TOSI HVYIN!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      4137
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      92
      1966
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      32
      1682
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      165
      1440
    5. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      25
      1366
    6. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      10
      1323
    7. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      104
      1193
    8. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      212
      1180
    9. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      39
      1172
    10. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      133
      1125
    Aihe