Palautetta palstasta

buha hahahahahahaha

Aina kun kirjoitan suomi24 varkauteen, saan typeriä muka-nokkelia vastauksia pikkupaskiaisilta, jotka yrittävät tehdä pilaa minusta ja kääntää koko jutun vastaani. Tosi hauskaa, hinttarit. Luulette varmaan tämän olevan vitsi?

Minusta vitsailu onkin todella hauskaa. Niin hauskaa, että unohdin vallan nauraa. Olen kyllästynyt teidän homojen alituisiin loanheittoyrityksiin — aivan sama mitä vastaan tai kirjoitan mihin tahansa threadiin.

Jos haluat todella puhua tuolla tavalla, niin mikset tulisi tänne sanomaan sitä kaikkea suoraan kasvotusten, jolloin voin vastata tökeröyksiisi napakalla nyrkiniskulla nenääsi?

Satojen kilometrien päästä Sinulla on paljonkin sanottavaa, mutta vannon nyrkkieni yltäessä naamaasi sinun olevan kuin mykistetty TV vailla volume-nappulaa. Joten teepä itsellesi palvelus ja pidä suusi suljettuna ellet halua kuolla.

Ensi kerralla, jos mieli tekee sanoa jotakin typerää, muista tämä: Tunnen henkilökohtaisesti jätkän joka loi Google Mapsin. Paikallistan sinut yhtä vaivattomasti kuin kirjoitin vaikkapa tämän viestin.

Ette halua enää ongelmia? Sitähän minäkin, hintit. Tiedättekö, muuten, mitä "sissisodankäynti" on? Minäpä tiedän. Tuttua puuhaa — ja olinpa vielä melkoisen hyväkin siinä. Olen täysin koulutettu käyttämään taitojani keneen tahansa. Tiedätkö sen vaaran, jossa olet, jos löydän sinut? Olen sataprosenttisen tosissani.

Pelkkiä uushomoluusereita täällä, ja sitähän minä en sulata. Mä olen sentään harrastanut seksiä; on ollut tyttöystäviä, panoja, suihinottoja... toisin kuin teillä epäisänmaallisilla paskoilla!

10

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Buaahahahaaaa

No, mitäs sinunlainen nainen muuta sitten kaipaa? Buahahhahaaaaa

• Buaahahahhaaaa

Niin, montakohan ottoa sillä on tarvittu, että se on päässyt google mapsiin. Buahahahhaaaaaaa

• vittuillaan takas

Noh, menikö pikkuiselta hermot? Voi voi...

> Jos haluat todella puhua tuolla tavalla, niin mikset tulis
      > tänne sanomaan sitä kaikkea suoraan kasvotusten, jolloin
      > voin vastata tökeröyksiisi napakalla nyrkiniskulla nenääsi?

Kas, tässähän uhataan oikein väkivallalla. Pitäisikö viestistäsi tehdä ilmoitus viranomaisille, jotta voisivat käydä noukkimassa hoitoon koska olet selvästi vaaraksi muille ihmisille. Kas tuostahan se poliisin nettivinkkinapista lähtee prosessi aluilleen.

> Satojen kilometrien päästä Sinulla on paljonkin sanottavaa,
      > mutta vannon nyrkkieni yltäessä naamaasi sinun olevan kuin
      > mykistetty TV vailla volume-nappulaa.

Itse olisit mykistetty, tuollainen luuseri jäisi toiseksi pahaiselle teinillekin, koska olet kirjoitustesi perusteella vielä ala-asteella.

> Tunnen henkilökohtaisesti jätkän joka loi Google Mapsin.
      > Paikallistan sinut yhtä vaivattomasti kuin kirjoitin vaikkapa
      > tämän viestin.

Alahan paikallistaa sitten, ennen kuin poliisi paikallistaa sinut.. Yritähän kertoa edes IP osoite, josta kirjoitan. Sitäkään kun et saa selville. Ei sinun tasoisesi henkilö osaisi edes puhua Google Mapsin kehittäjän kanssa. Teidän kahden älykkyyosamäärät ovat gaussin käyrän eri puolilla. Ettei siis puhuisi samaa kieltä, vaikka se olisi suomea.

> Olen sataprosenttisen tosissani.

Sataprosenttisesti hoidon tarpeessa.

> Pelkkiä uushomoluusereita täällä, ja sitähän minä en sulata.

Vähennä sitten heistä yksi lopettamalla kirjoittaminen itse! Edellisessä lauseessa paljastit nimittäin itsekin olevasi.

> Mä olen sentään harrastanut seksiä; on ollut tyttöystäviä,
      > panoja, suihinottoja

Tämä oli siis elämäsi suurin saavutus? Muistahan käyttää kondomia, ettet vaan satu saamaan jälkeläisiä. Tyhmyys nimittäin periytyy ja olisi iso vahinko maailmalle jos laittaisit uuden sossupummin alulle, itsesi lisäksi.

• copy-pastejuttu
      • tanan häirikkö

Voisiko ylläpito poistaa näitä kopioituja idioottijuttuja?

Muut:
        Ilmoittakaa asiaton viesti.

• ette uskoneet
        tanan häirikkö kirjoitti:

Voisiko ylläpito poistaa näitä kopioituja idioottijuttuja?

Muut:
        Ilmoittakaa asiaton viesti.

Miksi pitäisi poistaa? Nosta omat aiheet pinnalle jos sille tuntuu.
        Ei ####### jaksa viikosta toiseen tuota rooliaan vetää. Kun näyttää menevän illat ja viikonloppu oäivystäessä.

Te negatiivit ette uskonu viime perjantaina, että tällä palstalla on liian negatiivinen kirjoittelu ja aiheuttaa "traumoja" nuorille. (pisteet sille joka keksi vetää tuon kortin esiin tässä asiassa).

Sitä saa mitä tilaa. ...puhuvat toisaalla.

• Ei uskota ei
        ette uskoneet kirjoitti:

Miksi pitäisi poistaa? Nosta omat aiheet pinnalle jos sille tuntuu.
        Ei ####### jaksa viikosta toiseen tuota rooliaan vetää. Kun näyttää menevän illat ja viikonloppu oäivystäessä.

Te negatiivit ette uskonu viime perjantaina, että tällä palstalla on liian negatiivinen kirjoittelu ja aiheuttaa "traumoja" nuorille. (pisteet sille joka keksi vetää tuon kortin esiin tässä asiassa).

Sitä saa mitä tilaa. ...puhuvat toisaalla.

Ja sinä olet sitten se päällikkö, joka päättää muidenkin puolesta, mitä materiaalia tänne kopioidaan? Aika positiivista materiaalia oletkin aina valinnut, ettei kellekkään tule traumoja.

• valtuuston kokous...
        Ei uskota ei kirjoitti:

Ja sinä olet sitten se päällikkö, joka päättää muidenkin puolesta, mitä materiaalia tänne kopioidaan? Aika positiivista materiaalia oletkin aina valinnut, ettei kellekkään tule traumoja.

Kukas tässä on mitään puhunut, että mitä saa "kopioida"? Typerys!
        Tarkoitin, että savontienpaskamestari ei riko sääntöjä kopioinnilla. Ehkä massapostituksen hieman, mutta ei samaa tekstiä laita useesti, niin kaks piippunen juttu.

Ps. Eikö ylilauta ja kopiointi mestari joutanu eilen illalla päivystämään palstalla? Aivan...

• K. kake

Palautetta annan kommentistasi. Liittyen sinun mielipideilmaisuun. Se on kiitettävää. Osaat ilmaisun taidon, sanoa mielipiteesi. Se on iskevää, lyhyttä, missä asia tulee suoraan sanotuksi. Siinä ei ole mitään ylimääräistä. Vaan suoraa mielipidettä. Sanomasi mielipiteestä minulta unohtui, kun kiinnitin huomion sinun ilmaisuntaitoihin. Itse tulin juuri kahvikeskusteluista. Oli joku nostanut sen valtakunnan keskustelun aiheeksi, kalliista kahvista, johon otin kantaa. Oli se aikamoinen maratooni juoksu. Pystyt mihin vain, aiheesta kuin aiheesta. Taidot sinulta löytyy, kunhan seuraat aikaa ja ajankohtaisia asioita.

• K. kake

Tarkoitin tällä kekustelunavajaa, keskustelun avauksesta, "palautetta palstasta" ja avajaa " buha ha...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      36
      11476
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9950
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      150
      5629
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3794
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3760
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3645
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3388
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3193
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2835
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2633
    Aihe