Hei, olen 17-vuotias poika ja mulla on ollu tummat silmänaluset niin kauan kuin muistan, mulla on ollu tummat silmänaluset. Oon kattonu kuvia missä olen noin 4-5 vuotias ja silloinkin on ollu hieman tummat silmänaluset.
Unirytmini kusee jatkuvasti. Oon orittäny monta kertaa korjata unirytmin mutta ei vaan onnistu. Koulupäivinä nukun noin 6-8 tuntia (ja kyllä tiedän että ikäiseni pitäisi nukkua 8-10 tuntia). Koulussa väsyttää mutta illalla ei, oon jopa silloin tällöin valvonut koko yön, että ensi yönä voisin mennä aikasin nukkumaan, mutta noin kymmeneltä illalla tulee vaan virtaa ihan tyhjästä ja vaikka yrittäisin nukkua ei vaan onnistu.
Joskus en saa unta edes silloin kun väsyttää.
Keskittyminen ihan kaikkeen on vaikeaa, kuten myös lukeminen koska ajatukset harhailevat ihan satunnaisesti. Todellisuuteenkin on vaikea keskittyä vaikken edes olisi väsynyt. Olen rajoittanut/lähes lopettanut videopelien pelaamisen, koska ne tuntuivat vaikuttavan hieman tuohon todellisuudentajun heikkenemiseen...
Kesäisin nukun 9-10 tuntia mutta unirytmi ei siltikään ole koskaan tasainen, se yleensä heittää tunnilla tai parilla viime yöstä.
Ikuiset univelat
3
87
Vastaukset
- outosamppa
En oikeastaan kysynyt tuossa mitään, mutta olisi kiva tietää mitä ajattelette ja mitä pitäisi tehdä?
- meneppä lääkäriin
ja pyydä että sinun melatoniinitasot tutkitaan.. oli vastaus mikä tahansa, niin tuo saadaan tutkittua..
Myös nuorilla voi olla melatoniinivajetta...
mutta nuoren pitää liikkua, liikkua ja liikkua... muuten tulee unettomuutta...
- Tummat silmänaluset
Nuo tummat silmänaluset ovat sulla varmaankin rakenteellinen juttu.
Mulla on itsellänikin ollut lapsesta asti. SIlmien alla oleva iho on ohutta ja verisuonet kuultavat läpi. Poikani on perinyt minulta samanlaiset silmänaluset. Ei johdu nukkumattomuudesta koska sulla on jo lapsena ollut ne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi614709Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal974421- 743882
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963797Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1192835- 352608
- 372512
- 242489
- 382479
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232354