http://yle.fi/uutiset/aidin_oikea_ika_puhuttaa/5909384
Googlatkaa: vääränikäisiä äitejä!
On ihan tutkimustietoa...
12/32 on totuus
15
150
Vastaukset
- 12/32
Kiitos. Vilkaisin vähän ja aika ääripäät on puntarissa kun
- oh boy
Tutkimus antoi myönteisen kuvan parikymppisten äitiydestä. Eikä ottanut kantaa ikään. Sinänsä hyvä aihe tutkittavaksi. Joskaan ei puhunut mitään 12/32 teoriasta. Se olisi ollut plussaa.
- 12/32
Lueppa koko tutkimus! Tuohan perustui 24 äidin haastatteluun, ei yhtään muuhun, mutta haastattelu oli tehty liian aikaisin äidiksi tulemisen jälkeen. Tuo tutkimus kertoo vain siitä, miten omasta ahdingosta halitaan antaa ulos päin myönteinen kuva. Nuokin nuoret ovat tulevia avieronaisia jokainen. Elämä heillä on pilalla.
24 haastateltavaa ei anna oikeaa kuvaa millään, koska Suomeen on syntynyt pahimpina/ parhaina vuosina 100 000 lasta :) Nykyään syntyy 58 000 ja lasku on alkanut. Hyvä!
Kovaa teatteria tytöt vetäneet;) Ja todellakin oikeaa ensikertaaäidiksituloikää eli 32 - 35v naisia ei oltu haastateltu. Tutkimus varmasti tehty jossakin äitiysneuvolan erityistarkkailtavista :) Ääripäitä kyllä jututettu.
Oliko tuo nyt edes tutkimus? - oh boy
12/32 kirjoitti:
Lueppa koko tutkimus! Tuohan perustui 24 äidin haastatteluun, ei yhtään muuhun, mutta haastattelu oli tehty liian aikaisin äidiksi tulemisen jälkeen. Tuo tutkimus kertoo vain siitä, miten omasta ahdingosta halitaan antaa ulos päin myönteinen kuva. Nuokin nuoret ovat tulevia avieronaisia jokainen. Elämä heillä on pilalla.
24 haastateltavaa ei anna oikeaa kuvaa millään, koska Suomeen on syntynyt pahimpina/ parhaina vuosina 100 000 lasta :) Nykyään syntyy 58 000 ja lasku on alkanut. Hyvä!
Kovaa teatteria tytöt vetäneet;) Ja todellakin oikeaa ensikertaaäidiksituloikää eli 32 - 35v naisia ei oltu haastateltu. Tutkimus varmasti tehty jossakin äitiysneuvolan erityistarkkailtavista :) Ääripäitä kyllä jututettu.
Oliko tuo nyt edes tutkimus?Kaikki vetävät teatteria.
Lukiko siinä, että tutkimus on tehty erityistarkkailtavista? Ei lukenut, joten ei ole.
Neuvola tarkkailee erityisesti. Alle 18 vuotiaita, yli 40 vuotiaita, päihdeäitejä, kroonisesti sairaita ja äitejä joilla on raskaudessa ongelmia.
Ei ollut minunkaan mielestä tutkimus. Toisaalta sinulle kelpaa vain sellaiset jotka ovat kanssasi samaa mieltä. - 12/32
oh boy kirjoitti:
Kaikki vetävät teatteria.
Lukiko siinä, että tutkimus on tehty erityistarkkailtavista? Ei lukenut, joten ei ole.
Neuvola tarkkailee erityisesti. Alle 18 vuotiaita, yli 40 vuotiaita, päihdeäitejä, kroonisesti sairaita ja äitejä joilla on raskaudessa ongelmia.
Ei ollut minunkaan mielestä tutkimus. Toisaalta sinulle kelpaa vain sellaiset jotka ovat kanssasi samaa mieltä.Älä puhu sontaa. Neuvola eu tarkkaile mitään 40v äitejä, kun niissä ei ole mitään tarkkailtavaa. Lapsitejä kyllä tarkkailee ja se lapsuus hyvin monella kestää 30v.
Ei siinä lukenut, mutta voisi päätellä. Tai jos tutkija on omia tuttujaan haastatellut, niin teatterin tiefättekin;)
Kyllä on jossakin neuvolan pöydällä kysymyslaput olleet tarjolla ja yksinäiset pikkumammat on niihin vastanneet huomionhakuisuudentuakissaan :) Olisivat hankkineet lapset 12/32 -säännöllä, niin asiat olisivat paremmin - sanoohan sen maalaus järkikin:) - to terra
12/32 kirjoitti:
Älä puhu sontaa. Neuvola eu tarkkaile mitään 40v äitejä, kun niissä ei ole mitään tarkkailtavaa. Lapsitejä kyllä tarkkailee ja se lapsuus hyvin monella kestää 30v.
Ei siinä lukenut, mutta voisi päätellä. Tai jos tutkija on omia tuttujaan haastatellut, niin teatterin tiefättekin;)
Kyllä on jossakin neuvolan pöydällä kysymyslaput olleet tarjolla ja yksinäiset pikkumammat on niihin vastanneet huomionhakuisuudentuakissaan :) Olisivat hankkineet lapset 12/32 -säännöllä, niin asiat olisivat paremmin - sanoohan sen maalaus järkikin:)Et ole tainnut käydä neuvolassa? Sekä nuoria, että vanhoja ensisynnyttäjiä tarkkaillaan. Heille annetaan enemmän aikoja, kuin meille keskivertoja. Ja lapsuus ei kestä 30 vuotiaaksi. Täytyy olla päässä vikaa, jos kolmekymppisenä ei ole aikuinen.
Maalaus järki? Kirjoitustaito hoi! - 12/32
to terra kirjoitti:
Et ole tainnut käydä neuvolassa? Sekä nuoria, että vanhoja ensisynnyttäjiä tarkkaillaan. Heille annetaan enemmän aikoja, kuin meille keskivertoja. Ja lapsuus ei kestä 30 vuotiaaksi. Täytyy olla päässä vikaa, jos kolmekymppisenä ei ole aikuinen.
Maalaus järki? Kirjoitustaito hoi!Et sitten muuta keksi? Tiedoksesi; Kirjoitusvirheet johtuvat usein mobiililaitteen pienestä "näppäimistöstä".
Neuvolassa olen käynyt kahden lapsen määräaikaistarkastukset kutakuinkin 50%. Ongelmatapaukset ohjataan johonkin muun palvelun piiriin. Meillähän 12/32 onkin hoidossa eli ei ongelmia. - (`w´)
12/32 kirjoitti:
Et sitten muuta keksi? Tiedoksesi; Kirjoitusvirheet johtuvat usein mobiililaitteen pienestä "näppäimistöstä".
Neuvolassa olen käynyt kahden lapsen määräaikaistarkastukset kutakuinkin 50%. Ongelmatapaukset ohjataan johonkin muun palvelun piiriin. Meillähän 12/32 onkin hoidossa eli ei ongelmia.Olet käynyt neuvolassa muttet tiedä asioista?
Kaikissa paikoissa ei ole erityisneuvoloita ja mitään muuta palvelua raskaudenseurantaan ei ole. Mihin johonkin muuhun palveluun tarkoitit?
Hanki läppäri tai keskity enemmän jauhantaas. - 12/32
(`w´) kirjoitti:
Olet käynyt neuvolassa muttet tiedä asioista?
Kaikissa paikoissa ei ole erityisneuvoloita ja mitään muuta palvelua raskaudenseurantaan ei ole. Mihin johonkin muuhun palveluun tarkoitit?
Hanki läppäri tai keskity enemmän jauhantaas.Käytän läppistä työhommiin, kun teen tutkimusta. vapaalla tabia lukemiseen ja kännykkää näin töistä. Se onkin sinun etu ;)
- (`w´)
12/32 kirjoitti:
Käytän läppistä työhommiin, kun teen tutkimusta. vapaalla tabia lukemiseen ja kännykkää näin töistä. Se onkin sinun etu ;)
Mikä töistä se olikaan tällä viikolla. Olet leikkinyt niin monia.
Mitä ne muut palvelut olikaan? - 12/32
(`w´) kirjoitti:
Mikä töistä se olikaan tällä viikolla. Olet leikkinyt niin monia.
Mitä ne muut palvelut olikaan?En minä leiki, vaikka sinä leikit ;)
Muista 12/32!! Pistä sanaa eteenpäin ja auta ihmisiä ! - jeeeeeeee ;)
12/32 kirjoitti:
En minä leiki, vaikka sinä leikit ;)
Muista 12/32!! Pistä sanaa eteenpäin ja auta ihmisiä !Niin mitä sinä leikit? Kotis-leikkejä?
Eikö tämä ollut vauvakuumepalsta? Tosin en kärsi siitä itse, kun olen raskaana. - (`w´)
12/32 kirjoitti:
En minä leiki, vaikka sinä leikit ;)
Muista 12/32!! Pistä sanaa eteenpäin ja auta ihmisiä !Kai sinä nyt tajusit, ettei niitä muita palveluja ole?
On olemassa yhteistyötahoja. Raskaudenseurannan kanssa niillä ei ole tosin mitään tekemistä.
Eipä millään pahalla - Voi harmi
jeeeeeeee ;) kirjoitti:
Niin mitä sinä leikit? Kotis-leikkejä?
Eikö tämä ollut vauvakuumepalsta? Tosin en kärsi siitä itse, kun olen raskaana.Otan osaa lapsesi puolesta.
- Hah hah hah haa
Voi harmi kirjoitti:
Otan osaa lapsesi puolesta.
Ei tarvitse, mutta samat sulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401