Minä pelkään

haave

Pelkään kosketusta, pelkään läheisyyttä. Molemmat asiat salpaavat hengitykseni ja lamaannuttavat sisäisesti. Ulkokuori on tyyni, mutta sisällä velloo. Kaikelle on syynsä ja tapahtumansa.

Anna anteeksi etten osannut näyttää miten paljon sinusta välitän silloin kuin minulla oli siihen mahdollisuuteni. Välitän vieläkin. Haluaisin koskettaa, haluaisin että sinulla olisi kaikki hyvin. Mutta en vaan uskaltanut sitä tunnetta näyttää kunnolla. Pelotti ja pelottaa. Parisuhde. Niin pieni sana mutta pitää sisällään niin paljon.

Voi olla ettei minusta ikinä ole parisuhteeseen, koska siihen sisältyy niin paljon tunteita ja koskettamista. Sellaisia asioita mitä minä pelkään. Vaikka asiasta haaveilen ja perheestä niin se voi olla niin suuri asia minulle pelkojen suhteen että ehkä minun on vaan ajatus siitä unohdettava.

Joku voi ajatella, että kohtaa pelkosi, mutta helpommin sanottu kuin tehty. Mieti itse, että onko se oikein, että jonkun kosketus saa sinut tuntemaan pakokauhua. Jonkun, joka ei ole sitä alunperinkään aiheuttanut. Se on väärin sitä toista ihmistä kohtaan.

En halua olla tälläinen, haluaisin osata ilmaista tunteita. Kaikkea ei vaan voi valita. Jokaisella on oma tarkoituksensa.

Hyvää yötä ja erityisesti sinulle, älä ikinä luule että unohdan sinut, toivon että saat elämältä kaiken sen mitä toivotkin.

11

412

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äMänolen

jos olet J-mies niin pyydän...ota yhteyttä! Tällaisten asioiden kanssa voi oppia elämään. Sinua minä odotan...yhä...

• Et sä ole mikään

Mn. Sä olet sama stalkkeri, joka jo ties miten kauan on stalkannut erästä M- kirjaimellä alkavaa naista.

• Ihmettelevä

Oho. Aikamoisen suuri este ihan peruselämälle. Eikö tuollaiseen ole mitään siedätyshoitomahdollisuutta?

• 14+4

Ei ole mikään este. Tarvii vaan oikeanlaisen ihmisen lähelleen.

• ihmettelevä
        14+4 kirjoitti:

Ei ole mikään este. Tarvii vaan oikeanlaisen ihmisen lähelleen.

Se tietenkin, mutta luin aika massiivista pelkoa tuosta aloituksesta. Jos pelot ovat suuria ja painavia, sen erityisen ihmisen täytyy olla todellakin erityinen ja hyvin ymmärtäväinen. Jos käy niin, että haluaakin voittaa pelkonsa, mutta on pelon takia kuvitellut ansaitsevansa välinpitämättömän ja "kylmän" ihmisen, niin silloin pelko on tavallaan voittanut ja tehnyt tepposensa.

Tietenkin, jos ei halua päästä pelosta. Mutta peloilla on tapana kuitenkin maalailla niitä piruja seinille, jolloin hankaloittaa sen toisen elämää, joka ruokkii kierrettä. Joten, tietenkin, sopivan ihmisen kanssahan kaikki on mahdollista.

Pelko vaan on pelottavaa.

• naiselta?

jos niin kerro tuo hänelle! etenette hitaasti, varmasti ymmärtää :) jos jätät asian roikkumaan se vaikuttaa koko elämääsi etkä pääse peloistasi koskaan.

• ap:lle kysymys

Onko sut raiskattu vai miksi pelkäät kosketusta?

• ehkä hänkin pelkää

Mua surettaa kun ihmiset laittavat tänne selityksiä jotka se oikea ihminen ansaitsisi kuulla kasvotusten. Ja ehkä peloista voi selvitä toisen kanssa yhdessä varsinkin jos se toinen pystyisi ymmärtämään niitä. Mutta joo älkää jättäkö ihmisiä epätietoisuuteen se on kamala tunne kun ei tiedä missä oli vika.

• besosss

Kerro se hänelle, hän ymmärtää.

• otat huonon

Tuomitset itsesi rakkaudettomuuteen.

• tykkään susta <3

Voi miten suloisesti kirjotettu :3 jos oot Hän niin nyt ymmärrän miksi karkaat luotani ja täriset lähes aina läsnäollessani...
        Ps. Sun hymy ja katse on aiivvan ihana :3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11407
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9720
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      140
      5508
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3774
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3730
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3625
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3368
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3153
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2783
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      78
      2558
    Aihe