Sekoilevat rapu miehet!

Tip

Mistä johtuu että rapumiehillä tuntuu olla vaikeuksia hillitä itseään. He sekoilevat viinan ja naisien kanssa. Otetaanpa esimerkkejä julkisuudesta, Juhani Palmu, Matti Nykänen, Vesa Keskinen, Tom Cruise esim. Heille on tyypillistä naissekoilut ja osalle viina maistuu liiankin reippaasti. Myös väkivaltaisuutta joillain.
Itselläni on rapu mies. Hän on kiltti ja mukava mutta ihastuu naisiin helposti ja näin ollen on altis pettämään. Hän myös juo viinaa aina niin paljon että sammuu. Eli rapu mies ei taida ymmärtää rajojaan. Osaisiko joku rapumies vaikka kertoa mistä nuo asiat johtunee.

28

19376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      Mee sivulle www.Astrologiakeskus.fi ja laita sinne otsikoksi Rapumiehet. Uskon, että saat siellä paljon juttua aikaiseksi näistä villimiehistä :)

    • merisuti

      Ite oon rapu ja käynnyt läpi koko kirjon.Voi olla että tarve tulla hyväksytyksi ja saada koko ajan huomoita ja kiitosta pistää tekemään näitä hölmöja juttuja.Helposti mukaan menevänä ja uusien asioiden etsiminen saattaa mennä överiksi,viinan kanssa läträäminen on itsensä pakenemista ja vie varmalla ravun hautaan jollei lopeta ajoissa.Monta rapu kaveriani on ryypännyt itsensä hautaan.Rapu on "pikkupoika" koko ikänsä niiden maailman valloittaja jaksojensa välissä,kuitenkin on kiva olla rapu....ja selvä.

    • Rapuloinen

      Ite rapumiehenä en menisi allekirjoittamaan tuota.
      En ole koskaan pettänyt, alkoholia juon mutta tiedän rajani.(ikääkin on kertynyt 30 )
      Olenko poikkeus... vai olisiko vaan niin, ettei horoskooppi "määrää" käyttäytymistä ;P
      Eiköhän noita pettäjiä ja viinan kanssa liikaa lotraavia ole jokaisessa merkissä.

      • rapukin

        rapumiehiin on kiva rakastua ku ne on niin kivoja ja romanttisia, mutta kaikki naiset joiden kans olen ollut ovat pettäneen ihan sumeilematta eikä ne edes sitä näytä katuvan. eli rapumies saa vissiin sitä mitä tilaa niin kun kaikki muutkin.


    • ...

      Prinssi Joakim on myös rapu. Hänhän on nyt joutunut julkisuuden kynsiin viina sekoiluillaan ja naisten ahdistelulla.

      • ....

        Myös Taikuri Luttinen on rapu


      • nollataulu
        .... kirjoitti:

        Myös Taikuri Luttinen on rapu

        no terrvee


    • Krapu

      Tässä niinkuin monessa muussakin tapauksessa itse lähtö kohdat ja koti, ei niinkään jokin merkki, vaikuttavat myöhempään eloon!?

    • rapu

      Mua alkaa ärsyttää tämä rapumiesten alituinen mollaaminen. Mitä ihmettä oikein näette niissä rapumiehissä, kun haluatte samanaikaisesti roikkua niissä ja sitten valitatte kuinka ne ryyppää ja vaihtaa naista kuin paitaa. Odotatteko, että rapumiehet ovat puhtoisia pumpulipoikia? Silloin on ihan oikein, että rapumiehet antaa teille hieman uusia ulottuvuuksia. Pitäisikö rapumiehen olla nynnerö sohvachampiooni, jotta teille kelpaisi?

      Mitä te odotatte skorpionimieheltä? Mustasukkaisuutta? Härkämieheltä? Itsepäisyyttä? Vesimieheltä? Kylmyyttä?
      Ei kukaan ihminen ole täydellinen, eikä ole tarkoituskaan.

      Rapumiehet on tehneet maailmansivun verran upeaa kirjallisuutta, teatteria, kuvataiteita ja musiikkia. Jos ne eivät riitä, niin hankkikaa joku kaksonen tai jousimies teitä viihdyttämään.

    • kaksonen

      Olen elänyt suhteessa ravun kanssa, ja olen edelleen, tosin viimisiä vetellee.Ja olen samaa mieltä kaikesta.Rapujen kanssa on todella hankala tulla toimeen.Ne ovat itsekkäitä,kylmiä ihmisiä, jotka todellakin juovat!Ja ovat usein myös sovinistisia ja osaavat kietoa toisen henkisesti niin itseensä kiinni, että olo on kuin sätkynukella. Kun kaikki menee juuri niinkuin he haluavat ja nainen on nätti ja hymyilee niin kaikki ok. Väkivaltaa ei ole ollut mutta pettämistä kyllä, ja sekin oli kuulemma minun syytä...kun olen niin paska...hmm...ja samaa olen kuullut muualtakin.Rapumiehen kanssa ei voi olla edes ystävä eron jälkeen. Varmaan tulee toimeen, jos ei ole yhtään parempi kuin hän eikä kyseenalaista häntä mitenkään.Muistaa hyvät käytöstavat ja sievän hymyn. "joo""Kyllä""miten vaan".....

    • Nimetön

      Minä itse olen sekoillut tässä pari kuukautta rapumiehen kanssa.Ja on sairaalla tavalla lohduttavaa kuulla, että hän ei ole ainoa laatuaan.Hänelle nimittäin todellakin viina mistuu ja minä saan huolehtia hänet kotiin illan päätteeksi.Hän myös sanoo välittävänsä minusta paljon, mutta silti on muiden naisten kanssa.Tähän asti olen sulkenut silmäni näiltä naisseikkailuilta, mutta lauantaina hän teki sen taas.Se kerta jäi viimeiseksi.Juuri äskön tapasin hänet, ja keskustelimme asioista.(keskustelu oli todella yksipuolista)Emme silti seurustele.Hän on sanonut, että ei pysty siihen vielä.Nyt tein hänelle selväksi, että hänen on valittava joko minut tai ne muut naiset.Ensimmäistä kertaa näin hänet niin vakavana.Lähtiessäni sanoin, että kertoo sitten, kun tietää mitä minusta haluaa.Jään nyt odottelemaan vastausta häneltä.Sisimmässäni silti tiedän, että hän ei valitse minua.Hän ei tunnu oikeen itsekkään tietävän mitä haluaa.Hän vain on sen luontoinen.En minä häntä pysty muuttamaan, vaikka kuinka haluaisin.
      T.Riikka 19.

      • ma-no

        Kas vaan, muutkin ravut ovat siis sikoja, enkä vain pelkästään minä. Hauska huomata : ) Ravuilla on näköjään kyky mihin tahansa. Ryyppääminen ja naisten jahtaaminen ei kyllä ole ihan jokapäiväistä mutta viikottaista. Eipä siinä mikään pysyvämpi suhde tahdo kestääkkään. Muut ikäiseni ovat jo aikaa sitten vakiintuneet, itse en ehkä koskaan. Se mikä sopii toiselle, ei ehkä ravulle, ollaan enempi joko tai ihmisiä ja sitäkin välillä satunnaisesti. Mielialat vaihtelevat kuten varmaan moni tietää. Tiedän kyllä että jossain vaiheessa meno hiipuu ja sitten voi hiljentyä niihin henkisen puolen juttuihin : ) siihen asti kippis!!!


      • pummi
        ma-no kirjoitti:

        Kas vaan, muutkin ravut ovat siis sikoja, enkä vain pelkästään minä. Hauska huomata : ) Ravuilla on näköjään kyky mihin tahansa. Ryyppääminen ja naisten jahtaaminen ei kyllä ole ihan jokapäiväistä mutta viikottaista. Eipä siinä mikään pysyvämpi suhde tahdo kestääkkään. Muut ikäiseni ovat jo aikaa sitten vakiintuneet, itse en ehkä koskaan. Se mikä sopii toiselle, ei ehkä ravulle, ollaan enempi joko tai ihmisiä ja sitäkin välillä satunnaisesti. Mielialat vaihtelevat kuten varmaan moni tietää. Tiedän kyllä että jossain vaiheessa meno hiipuu ja sitten voi hiljentyä niihin henkisen puolen juttuihin : ) siihen asti kippis!!!

        täällä olis kans yks samanlainen rapukohtalo.Kaikissa muissakin tuntemissa ravuissa löytyy myös kyseisiä piirteitä.myös huumeriippuvuus aika yleistä.ehkä se vain on niin että rapu lopettaa vasta kun löytyy se "oikea"..jos sittenkään.


      • 123
        pummi kirjoitti:

        täällä olis kans yks samanlainen rapukohtalo.Kaikissa muissakin tuntemissa ravuissa löytyy myös kyseisiä piirteitä.myös huumeriippuvuus aika yleistä.ehkä se vain on niin että rapu lopettaa vasta kun löytyy se "oikea"..jos sittenkään.

        Minusta rapunaiset on ihan samanlaisia kuin rapumiehet! Hekin juovat liikaa ja sekoilevat miesten kanssa tietämättä tuon taivaallista mitä haluavat. Vannotaan yhtä ja puuhataan toista. Ollaan olevinaan niin herkkiä ja ujoja ja ties mitä, mutta todellisuudessa ainakin itse olen rapunaisesta oppinut tuntemaan inhottavamman puolen. Osaavat manipuloida, etsivät omaa etua, kieroilevat, oikkuilevat, hyötyvät muista sen minkä ehtii! Eivät ole lainkaan niin kaunosieluja ja herttaisia kotiäitejä vaan kylmän taktikoivia ja pataLAISKOJA kaiken kukkuraksi ja teettäisivät muille työt ja itse keräävät kunnian ja epäsiistejä! Sainpas sanottua, kun olen niin pettynyt yhteen lajiaan.


    • mies

      Mä rapu miehenä eläneenä paritkin elämät.
      Tykkään naisista tai naiset tykkää minusta.
      Kaikki mitä ns valitit, täytyy sanoa.
      Johtuu valitettavasti sinusta.
      Sinun täytyy tutkia itseäsi ja mennä parantavalle parisuhde kurssille yksin tai miehesi kanssa.
      Usko mua. Sun täytyy oikein kohdella miestäsi. Hän on hellä ja huomaavainen ja liian kiltti, mutta vaatii omat huomionsa ja sinun vaimona pitää oikein osata käsitellä.

    • james

      se vain on niin rapu miehillä esiintyy alemmuus kompleksia ja he luulevat olevansa huonompia kuin muut siitä johtuen viina saa vallan ja kaikki mikä on niin sanotusti kiellettyä eivät pysty hillitsemään itseänsä kaikki paha voi ottaa vallan jossain vaiheessa ravut tuntevat ettei heistä välitetä tarpeeksi tämä on minun kommentti sen takia ravut sortuu viinaan pahuuteen kaikkeen

    • asdasdasd

      Paskat se mistää siitä riipu että on rapu. Maailmasta löytyy pirusti vaikkapa oinaksia joista voidaan löytää samanlaisia esimerkkejä.

    • CrystalNeitsyt

      Anteeksi kamalasti...saanen ensin suurta luentoani kuitenkin aloittaa pienen korjailun. Ensinnä: Matti Nykänen ON neitsyt(useaan otteeseen varmistettu)ja Tom Cruise on Kaksonen, muista en noista sitten tiedä sanoa. Rapumies on kuvailemasi tavalla lähes tuollainen. Johtuu varmasti kaiketi sitä epävarmuudesta mikä Rapuja kalvaa, epävarmuus siitä, näkyykö herkkyys päällepäin.
      Kännissä voi vetää syyn kännin piikkiin jos tulee halailtua puita, tai silitettyä naapurin koiraa.
      Rapu on kuitenkin käytökseltään tuossa tapauksessa epävarmin kuitekin Sinusta, ja siitä mitä hänestä ajattelet. Ryyppääminen ja rellestäminen kuuluu vain osana siihen hyväksytyksi tulemisen rinkiin, johon Sinut rinnastaa(eli vertaa)hänen äitinsä edelle. Toisin kuin Sinä, hänen äitinsä ei ole luultavasti hyväksynyt Rapu-pojan tekemisiä milloinkaan, ja odottaa myös sinulta samankaltaisia reaktoita. Ja kukaha äitinsä kanssa haluaisi maata? Siihen se lopulta menee, kuitenkin ellet ala tukea häntä tyhmimmissäkin tempauksissa, tai joko olla välittämättä niistä lainkaan. Älä hätäile, Rapu huomaa itsestään tehneensä tyhmästi, sillä merkillä kuin merkillä, on syyllisyydentunto, ja kukapa ei mieluiten palaisi naisen luo, joka on ollut pelkästään hyvä. Herkkä Rapu(pohjimmiltaan)on kuitenkin osannut piilottaa herkkyytensä kautta aikojen, sanalla sanoen, hän on sydämeltään herkempi joka ei tarkoita suinkaan heikkoa ja sortuu joskus, mutta pitää herkkyyttään tyhmänä itse ja sen takia väitän entisellä poikaystävälläni olleen kehumisen aiheita paljonkin. "keräily" -harrastuksisksi minä tapasin nimittää... Toiset Ravut ylpeilevät autoilla, toiset taas suuri kokoisilla kavereillaan, ja toiset muskeleillaan, ja arvatkaa miksi? Koska herkin paikka Ravun sydämessä on itse sydän, ja koska Ravut luulevat sen olevan heikkous, vaikka RAKKAUS ON Ravulla SE RIKKAUS...

      • Seve

        Koska kukaan edellisistä vastaajista ei ole asiaan puuttunut, kai se on minun sitten pakko. Sekä Matti että Tom Cruise ovat rapuja. En tiedä mistä sinä olet tietojasi "tarkistanut", mutta yritäpä uudestaan.


      • Sekara

        Hei, olen itse ollut 25v rapu miehen kanssa, joten jonkun verran on kokemusta. Luulen ettei hän ole ikinä pettänyt vaikka onkin ollut matkatöissä jne. Mutta se hänessä on vikaa, ettei päästä ns. lähelle. Ei kerro unelmia, haaveita, toiveita yms. se on osa syy nyt kun laitamme kantapäät vastakkain.
        Itse olen kertonut haaveistani esim. et oltaisiin aikoina ostettu yhteinen oma koti, niin hän menikin ostamaan sen nyt omiin nimiinsä ja ison kolmion! Me viisi henkinen perhe olemme asuneet nämä vuodet kun sillit purkissa ja tuntuu tosi pahalta. Samoin olen aina haaveillut muuttavani takaisin Helsingiin ja hän ei ole koskaan siitä välittänyt niin eikö hän ostanut kotinsa Helsingistä! Hän ei puhu eikä pukahda, mutta miettii pikku päässään ja tekee mitä haluaa. Onhan miehellä rahaa toteuttaa asiat eri tavalla kun naisella.

        Samoin hän jo aikoina moitti minua sängyssä, et takaa päin olisi parempi jos olisi pitemmät jalat?! Hänellä kun on lyhyemmät jalat kun minulla. Vähän aikaa sitten tuli taas kommenttia sänkypuuhista ei ollut meikäläiseen tyytyväinen. Itse hän ei ymmärrä naisen lämmittelystä tms. yhtään mitään touhu on niin kovakouraista et on pakko repiä käsi jalkovälistä pois kun sattuu. Ja oma saaminen etusijalla. Ggrrr voisin jatkaa tätä luetteloa loputtomiin.

        Myöskään pesulla häntä ei huvita käydä iltaisin, eikä viikonloppuna jos ei ole mitään erityistä syytä ja siihenhän ei ole esim. meikäläinen. Itse tykkän käydä näin helteellä parikin kertaa päivässä. Ja silti hän polttaa tupakkaa jne. ja se haju on kauhea itse kun en polta.

        Myöskin raha asioissa rapu on pihi paitsi jos hankkii itselleen jotain. Samoin ruoka pitää olla gourmeta ja viinit ja alkoholi parhaita.


      • manna-62
        Sekara kirjoitti:

        Hei, olen itse ollut 25v rapu miehen kanssa, joten jonkun verran on kokemusta. Luulen ettei hän ole ikinä pettänyt vaikka onkin ollut matkatöissä jne. Mutta se hänessä on vikaa, ettei päästä ns. lähelle. Ei kerro unelmia, haaveita, toiveita yms. se on osa syy nyt kun laitamme kantapäät vastakkain.
        Itse olen kertonut haaveistani esim. et oltaisiin aikoina ostettu yhteinen oma koti, niin hän menikin ostamaan sen nyt omiin nimiinsä ja ison kolmion! Me viisi henkinen perhe olemme asuneet nämä vuodet kun sillit purkissa ja tuntuu tosi pahalta. Samoin olen aina haaveillut muuttavani takaisin Helsingiin ja hän ei ole koskaan siitä välittänyt niin eikö hän ostanut kotinsa Helsingistä! Hän ei puhu eikä pukahda, mutta miettii pikku päässään ja tekee mitä haluaa. Onhan miehellä rahaa toteuttaa asiat eri tavalla kun naisella.

        Samoin hän jo aikoina moitti minua sängyssä, et takaa päin olisi parempi jos olisi pitemmät jalat?! Hänellä kun on lyhyemmät jalat kun minulla. Vähän aikaa sitten tuli taas kommenttia sänkypuuhista ei ollut meikäläiseen tyytyväinen. Itse hän ei ymmärrä naisen lämmittelystä tms. yhtään mitään touhu on niin kovakouraista et on pakko repiä käsi jalkovälistä pois kun sattuu. Ja oma saaminen etusijalla. Ggrrr voisin jatkaa tätä luetteloa loputtomiin.

        Myöskään pesulla häntä ei huvita käydä iltaisin, eikä viikonloppuna jos ei ole mitään erityistä syytä ja siihenhän ei ole esim. meikäläinen. Itse tykkän käydä näin helteellä parikin kertaa päivässä. Ja silti hän polttaa tupakkaa jne. ja se haju on kauhea itse kun en polta.

        Myöskin raha asioissa rapu on pihi paitsi jos hankkii itselleen jotain. Samoin ruoka pitää olla gourmeta ja viinit ja alkoholi parhaita.

        Juu,seksi nykyään pakkopullaa..(4v tätä suhdetta ollut). En tiedä onko joku muu sopassa mukana, vai eikö vain kiinnosta samaan aikaan. Juu,rapumieheni myös "persjalkanen" lyhyenläntä. Meillä 1 yhteinen lapsi. Mies haaveilee kaikenlaista,mutta ei saa mitään aikaiseksi. Olen lopen kyllästynyt tähän kiertelyyn ja salailuun.
        Kotityöt ei kovin kiinnosta. (lapsuudenkoti alkotaustainen). Kaikki tavarat jää mihin perse läsähtää. On tosi boheemi ja gourmet-tyyppi. Perso alkoholille. (itse olen "alkoton").
        En tiedä kuinka käy.


    • Jane

      Olen myöskin tutustunut hetken aikaa rapumieheen. Tuntuu todellakin siltä, että hän ei itsekään tiedä, mitä haluaa. Naisia on ollut, mutta jokainen pitempiaikainen suhde on päättynyt pettämisen vuoksi eroon. Suhteemme ei kuulemma tule kestämään, sillä hän unelmoi jostakin entisestä tuttavuudesta, joka kuitenkaan ei ilmeisesti halua seurustelusuhdetta, sillä he eivät ole yhdessä vaan tapailevat silloin tällöin. Juotuaan hän kuitenkin puhuu suhteestaan minuun aivan päinvastaisia asioita ja seura kelpaa. Olen todella ymmälläni tästä oikukkaasta käyttäytymisestä. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

      • sivusta seurannut

        Kuulostaa tutulta tuo, ettei tiedä mitä haluaa ja puhuu yhtä vaikka tarkoittaa toista ja haikailee menneitä rakkauksia, vaikkei oikeasti ole koskaan edes osannut tunnustaa rakkauttaan tai ei ole kai oikeasti ollut rakastunut keneenkään. Kun ei siis ole kenenkään kohdalla tiennyt mitä edes haluaa. Ja sitten oikutellaan ikään kuin se olisi niiden syy, jotka tietää mitä haluaa. Ja kun rapu saa minkä haluaa hän ei enää yhtäkkiä haluakaan sitä! Äärimmäisen rasittavaa on ollut seurata sivusta ex-kaverin touhua..


    • piippumies

      Ei syntymä kuukausi aiheuta hölmöyttä. Horoskoopit on vain yksi tapa rahastaa. Ei niin totuuden hiventäkään.

    • manna-62

      rapumies on kait niin herkkä että juo ja on alkoholismiin taipuvainen? Oma ukkoni juo,jos juotavaa on,joulukin meni "rentoutuessa",kun anoppini niin kehotti häntä tekemään..
      Välillä tuntuu,että joku toinen on sekoittamassa meidän soppaa,en ole varma. Oma syyni? Olen itse vesimies,enkä tiedä olenko vain niin epäilevä.

    • hande.k

      Hän ei taida olla rapumies sillä kun astrolgia on kehittynyt on tähtikuviot muuttuneet jopa useita päiviä. Tämän voisi nykyastrologia ottaa huomioon. Rapumies on perhekeskeinen, kotiin kiintynyt hellä ja huomaavainen. Ajatus pettämisestä on kauhistus,jonka hän myös uskoo oleven elämän kumppanille selvyys. Isotkin vaikeudet olemme kalaihmisen kanssa päästy yli ilman isompia riitoja, vaikka olemme vastakohdat. Kolmekymmentävuotta on mennä tolskattu ja kolme lasta saatettu omiin oloihinsa. Joten on joku muu saattanut vaikuttaa rapumieheen kun syntymäaika. Hellyys on rapumiehen perus ominaisuus.

    • ilo

      Kokemukseni vastaavat omiasi. Arvelen, että sekoiluun vaikuttavat juuri ne tunteet. Eivät osaa hillitä tunteitaan ja itseään. Mopo lähtee käsistä. Siihen, kun lisää taipumuksen takertua (eivät päsäe irti), ei soppa ole kaunista koettavaa .. .ainakaan puolisoille. Hekillä ihmisillä on taipumus turruttaa tunteiden terävin kärki viinalla tai muilla päihteillä. Niinhän se on, että tunnetilaa voi muutaa kemiallisesti tai muuttamalla päämäärää tai tekemisiään eli toimintaa suhteessa tavoitteeseen. Kehittymättömät, nuoret, kokemattomat, epäkypsät, itsereflektointia harrastamattomat eli ajattelemattomat (toisten satuttaminen/loukaaminen)... yleisesti sortuvat ensimmäiseen eli pään nollaamiseen päihteiden, seksin tai muun addiktion avulla (ja se aggressiivisuuskin kertoo vain pelosta (menettäminen)sekä itseinhosta ja häpeästä). Älä vaivu epätoivoon, kyllä ne kaiketi oppivat ... jos haluavat muuttaa käytöstään. Tärkeintä on, että ottavat vastuun teoistaan. Äläpä siis tee sitä puolisosi puolesta ja holhoa kuin emo ja äitimadonna - jota ehkä odottaa. Kaikkea ei pidä sietää, muuten meno jatkuu entisenlaisena ja rapumiehellä on lupa jatkaa entistä menoaan. Voi kiukutella ja mököttää pahantuulisena, kun vastuutonta/holtitonta käytöstään ei hyväksytä. Niinhän ne pikkulapsetkin tekevät. Mutta se on ensimmäinen askel itsenäistymisen ja vastuunoton tiellä, mieheksi kasvamista - henkisesri. Ravun pitää kohdata omat rajansa ja oppia hallitsemaan tunteitaan; kun ei osaa hillitä tai tunnista omiaan, ei ole helpo oivaltaa, mitä omat teot aiheuttavat muille tunnetasolla. Vapautta ja vastuuta ei voi irtikytkeä. Jos siis ohjeen saa antaa, on se seuraava: käyttäydy itse aikuisen tavoin ja omalla suhtautumisellasi edellytä, että sinua arvostetaan ja kunnioitetaan puolisona ja elämänkumppanina. Kieltäydy olemasta äiti tai ikuinen likaisen pyykin pesijä ja mielipahan sietäjä.

    • Jhastun Jokaiseen

      kauniiseen naiseen ja yleensä saan viettää mahtavan yön tämän kanssa, siitä seuraa, että minulla on nyt 5 "rakasta" ympärilläni.
      Kohta pitää paikkakuntaa vaihtaa.
      Viinaa tai muuta väkevää EN nauti.
      Aina oltava ajokunnossa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      2048
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1662
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1152
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1126
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1113
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      777
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe