Koulu-uinti ja kuukautiset

Koulu-uinti vihaaja

Eli oon 13 vuotias tyttö ja mulla alkaa kohta koulu-uinnit ja just niihin aikoihin mulla on menkat. En halua käyttää tampoonia jos se ei pidäkkään. Opettajani on mies puolinen niin sille en kehtaa mennä sanomaan. Sanonko 1-2 luokkalaisten opettajalle (naispuolinen) vai pyydänkö äidiltä että kirjoittaa lapun missä on jtn että tyttöni ei voi osallistua koulu-uinteihin henkilökohtaisten asioidrn vuoksi?

18

756

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RUNKKUUUUUUUUUUUUU

RUNKKUPELLET! ETTEKÖ TE TAJUA ETTÄ JOKAISELLA TERVEELLÄ TYTÖLLÄ ON KUUKAUTISET JA VARSINKIN LIIKUNNANOPETTAJAT TIETÄÄ SEN! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA OOTTE VITUN TYHMIÄ!

• urpot3

ja koulunkäynti ei ole pakollista

• pimee muija
        urpot3 kirjoitti:

ja koulunkäynti ei ole pakollista

eix toi akka tajuu et juna meni jo

• Kysymysmerkkinä oon
        pimee muija kirjoitti:

eix toi akka tajuu et juna meni jo

Täh, kenen juna meni jo?
        Ootko jotenkin vajaa kun et osaa kertoa kelle vastaat ;)

• Hah hah heh heh
        Kysymysmerkkinä oon kirjoitti:

Täh, kenen juna meni jo?
        Ootko jotenkin vajaa kun et osaa kertoa kelle vastaat ;)

Tää on hauskaa lueskella noiden sanaharkkaa... :D

• tosy tärqee

eebin

• Tampaxtyttö

Tuli vähän ärähdettyä tolle idioottiämmälle!

Ehkä ei kuitenkaan olis pitänyt?

Miksi tää vanha juttu on nostettu?

• 12vTyttö

Tuota.... itse olen 12v. tyttö, en ole kertaakaan käyttänyt tamponia koska itselläni se sattuu : ( Usealla muulla ikäiselläni on varmasti sama ongelma. Miksi itseään pitäisi satuttaa uimisen ajan tamponilla? Kirjoittaa opelle että nyt ei voi ja thats it! :)

• 16wtyttö

Itsekkään en käytä tampponia. :3 Kaikilla on oikeus valita mitä kehoonsa työntää. Itse olen vain reippaasti sanonut opettajille, että minulla on menkat. He ovat päästäneet yleensä tekemään jotain muuta sitten. :) ei paha juttu ollenkaan

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      28
      11508
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      58
      4086
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      118
      3271
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      172
      2582
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      111
      2335
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      206
      1875
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      324
      1190
    8. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      67
      983
    9. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      20
      937
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      65
      828
    Aihe