Onnea ja rakkautta ja hyvää elämää.
-----------------------------------------------------------------------------------
Tässä minä taas olen. Valvon ja itken. Luulin, että itkut ja tunteet olisi jo kulutettu loppuun, kyllä selviän, kevätkin voisi vaihteeksi olla mukava.
Mutta ei, tässä olen seuranani vain kipu ja toivottomuus. Usko ja toivo ovat kuolleet, jäljellä on vain rakkaus- yksipuolinen rakkaus. Ja se ei poista pelkoa, se lisää pelkoa. Kun selvittyään tulee taas uusi kipu käsiteltäväksi, voimat kuluvat ja loppuvat.
En haluaisi kuolla, mutta muuta vaihtoehtoa en nää. Ei näin kivuliasta elämää jaksa elää. Särkyneeseen sydämeen voi kai oikeasti kuolla, ehkäpä luonto hoitaa minut pois.
Kaunis kuva
6
172
Vastaukset
- surullinen myös
Eiköhän kaikki ihmiset käy noita/ näitä tunteita jossain vaiheessa läpi. Itsellänikin on sydänsurua juuri nyt ja olen itkenyt ja paljon, mutta en usko sen olevan vaarallista, opettavaista ehkä sitten kun toipunut sen verran että jaksaa nähdä tuon opetuksen. Kokemushan se on tämäkin.
http://www.youtube.com/watch?v=v4orGdCnIwg - nom
Silloin pitää itkeä kun on sen aika. On myös oma aikansa ilolle. Hengitä syvään ja totea että olet elossa vaikka oletkin rikki henkisesti. Anna itsellesi anteeksi ja mahdollisesti myös toiselle osapuolelle. Itselleen ei pidä olla liian ankara. Kaikki järjestyy :)
- surullinen myös
Hienosti sanottu, kaikkia meitä sattuu joskus ja kaikki me satutamme toisia. Mulla ei ole oikeastaan mitään anteeksi annettavaa kun ymmärrän toki ettei kellään voi olla väkisin tunteita toista kohtaan. En siis enää ole hänelle vihainen.
- yritys
Muistaakseni vähän aikaa sitten oli jossain juttua että särkylääke auttaa myös sydänsuruun, vaikka sitä ei suositeltu jatkuvaan käyttöön, koska tutkijoiden mielestä turruttaa eikä sekään ole hyvä. En muista kuinka tieteellinen koe ja missä jutun näin.
Eikö ole paljon kivempi elää ja tuntea, kuin olla elämättä tai elää tuntematta?
Kyllä se helpottaa ajan kanssa. - eikukaan.
En usko, että järjestyy minun kohdallani. En osaa iloita siitä, että olen elossa.
Tsemppiä ja ilonhetkiä teille muille kuitenkin, minulla vain mitta taisi tulla täyteen.- tsemppiä sulle
Tuo olo menee ajan kanssa ohi. Nyt saattaa tuntua toivottomalta, mutta aika kyllä auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558