Minulla on pieni yritys josta saan alle tonnin elannon kuukaudessa.Meilläpäin ei ole töitä jotenka yrittäminen on ainoa vaihtoehto jos haluaa työllistyä.
Ongelma on y-tunnuksellani laskutteleva lakimies.Jos en maksa päädyn oikeuteen tai protestilistalle.En saa mistään apua asiassa.Tämä lakimieheni ei kuulu asianajajaliittoon ja on ilmeisesti itse aika velkaanutunut.
Laskujen tulo firmalleni ei lopu millään vaikka asiasta on ilmoitettu pariin otteeseen kyseiselle toimistolle.Kaikki mitä siis tienaan menee tälle lakitoimistolle.Minusta minua lypsetään ja jos valitan asiasta asianajajani haastaa minut taatusti jostain keksitystä syystä oikeuteen.
Minulla on myyntilaskuja perittävänä heidän kauttaan ja jotain muita pieniä juttuja käräjäoikeudessa viimevuonna.Olen maksanut ennakkoon kaikki haastemaksut jne,mutta laskua vaan pukkaa asian tiimoilta.
Lasku tuee minulle e-mailiin ja siinä ei ole mitään perusteita esim:
"Nyt pitää maksaa 700e,tilinumerohan sinulla jo oli".
Viimevuonna käräjäikeuden takia-lakimieheni ei halunnut sovitella-laskuja asianajopalkkioista maksoin ko toimistolle lähes kymppitonnilla.Nyt laskua tulee 300e-tonnin kuukausiluokkaa.Esim viimeviikolla soitin ja kysyin viimeisimmistä saapuneista laskuista,niin minulle tuli asiasta 15 minuutin puhelinneuvottelulasku.
Miten tällaisesta lakimiehestä pääsee siis eroon?
Mihin näistä reklamoidaan?
Asianajaja ylilaskuttaa
Lehmän asemassa
1
124
Vastaukset
- 5398
Koko juttu kuulostaa tekaistulta, mutta jos palkkaisit siihen toisen lakimiehen, koska jonnekin ne vireilläolevat jutut joutuu siirtämään ja samalla hoituu se vahdinvaihto ikäänkuin itsestään, tosin toimeksiannot pitää irtisanoa taiteen sääntöjen mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi614729Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal974431- 763908
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963817Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1192855- 352628
- 372532
- 242509
- 382499
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232374