Tein tänään valinnan. Siitä on neljä vuotta, kun kaikki sai alkunsa. Nyt se loppuu, koska lopetan sen. Focusoin kaiken menestykseen, hyvästi siis entinen hurmuri. Hymyysi en enää lankea. Ihme saa tapahtua, että vapisisin vuoksesi.
Paljon muutit ajatusmaailmaani. Enää se ei voi enempää muuttua. Olen huipulla, ylemmäs en pääse.
Tämä on loppu.
Tämä on uuden alku.
Valtaisa olisi ollut rakkauden ja tunteiden syvyys.Olen sinulle se menetetty olympiakulta, Räkä poskella näennäisesti urheillen, ei siitä palkintoa ansaita. Sen eteen tulee tehdä töitä, Ja veteraanisarjaa ei kukaan noteeraa.
Aika oli,
Aika meni.
Olen vapaa sinusta, Olen vapaa rakkaudestani sinuun.
P.S Kun hymyilen sinulle, hymyilen vain tuttuna. Se oli silloin, ei enää.
Elämä on valintoja. Elämä on alkuja ja loppuja, luopumista.
7
304
Vastaukset
- Niin on
Kaikella on aikansa. Aika on syntyä, aika on kuolla. Aika on elämää elää.
Vapaana, ei minkään vankina. - Ap:lle = n vai m?
Löysit paremman?
- annan sut pois
Kuin omasta päästä ja sydämestä. Mutta niin paljon upeammin sanottuna, kuin mihin itse koskaan kykenisin. Ja vuosia kuusi, odottaen maalinauhan katkeamista tässä tunteiden hiihtokisassa. Turhaan.
- ahneenkakkaloppu
Ahneella on yleensä paskainen loppu, eli jätekaivoon hukkuminen, tässä elämässä ;)
- seuraava huippu
Huipulle pääsin mutten saanut kuin hopeaa...ei se riitä..kultaa pitää tulla!
- Suppu suu
Hymyillään kun tavataan! Pidä tuo hymy se on hyvä ja sopii sun suuhun.
- kröhöm..ai
tavataanko me??? -tuskin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 153329
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061577Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2251075Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2836Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29807- 10805
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks45789