Joo tuli ostettua völklin lumilaudan, ja oon se 163 ja lauta 147.. onko liian pitkä? Sen myyjän mukaan just sopiva (myyjä itekki laskija) . Lauta on mua siihe n. nenään.. Ja minkähä kokonen olis sopiva stänssi normaalilaskyy??
liian pitkä lumilauta?
alottaja//
2
2378
Vastaukset
- Hyvä on
"Normaalin" laskusäännön mukaan (laudan pituus = 0.9 x laskijan pituus) tuo on ihan just oikean kokoinen.
Sopiva stanssi on suurinpiirtein "vähän enemmän kuin hartioiden leveys", aloita sellaisella. Tärkeintä on, että se tuntuu mukavalta ja kontrolli lautaan säilyy, joten säädä sitten tuntemusten mukaan joko leveämmälle tai kapeammalle jos siltä tuntuu. - snoukkalija
Oon ite 160 ja mulla on 147 cm lauta, joten eiköhän toi oo sulle aivan sopiva :) rippuu tosin merkistä ja mallista kanssa mutta ihan hyvältä toi mun korvaan kuulostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 496021
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2635927Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?895736Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k364890Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️494729Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem2164065Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe43751- 1473572
Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!313175Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.253127