Voisiko akupunktio auttaa toistuvista virtsatietulehduksista kärsivää, jonka tulehduksille ei ole löytynyt syytä? Ei kai siitä haittaakaan olisi, mutta onko kukaan kuullut mitään ko. vaivaan liittyvää?
Virtsatietulehdukseen
2
1163
Vastaukset
- auta
Kyllä saa olla aika tarkka neulankäyttäjä, jos aikoo bakteerin kerrallaan neulalla listiä. Kyllä sun kannattaa vaan hakeutua oikealle lääkärille.(ei arvauskeskukseen)
- vastaa
Ei niillä neuloilla bakteereja yksitellen listitä vaan parannetaan kokonaisvaltaisesti sekä fyysisesti että psyykkisesti. Myös vastustuskykyä voidaan akupunktiolla hoitaa, kun elintoimintoja parannetaan.
Olen saanut akupunktiosta apua hyvin moneen vaivaan eikä käyntejä tarvita kuin pari kolme kertaa. Virtsatieinfektiota en ole hoidattanut, sillä se parani karpalomehulla ja karpalotableteilla ( luontaistuotekaupasta). Olin vti-kierteessä kolme vuotta ja söin estolääkkeitä kunnes kyllästyin jatkuvaan sulfan syöntiin. Aloitin juomaan karpalomehua ( esim Vital) ja lisäksi otan myös niitä tabletteja enkä sen jälkeen ole vti:tä sairastanut. Karpalolla voi myös pysäyttää jo oireilevan vti:n. Parasta tietenkin olisi käydä poimimassa karpalot suolta ja pakastaa ne pienissä erissä, syödä aamuisin vaikka puuron kanssa.
Toinen hyvä apu on nokkostabletit, minulle ne toimivat vain liian tehokkaana diureettina, joten vaihdoin karpaloon.
uskon,että akupunktiokin voisi auttaa nimenomaan parantamalla vastustuskykyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273343- 402197
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352148Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71887Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421518- 381329
- 1251222
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451145- 131099