Eli tämän unen näin juuri. Olin palannut synnyinseudulleni, ja olin siinä kaikessa rauhassa perheeni kanssa kun joku "kohukaunotar" saapui sinne minne minä olin, viettämään häitään.
Siskoni kutsui häntä siskokseen vaikka minun pitäisi olla hänen ainoansa, eikä hän tietääkseni ole kutsunut ystäviään niin. Minua alettiin sitten surjimään, ja minun piti luovuttaa paikkojani hänen käyttöönsä.
Kun näin hänet tarkemmin, tajusin että sehän olin minä itse, ja näyttikin minulta. Paitsi että hän oli harrastanut enemmän liikuntaa, oli huolitellumpi ja hänellä oli enemmän hiuksia, sosiaalisempi ja enemmän maailmaa nähnyt. Eli siis joku, joka olisin voinut olla.
En oikein tidä, mitä ajatella näinkin kummallisesta ja väkevästä unesta. Pitäisikö masentua vai ajatella niin, ettei ole vielä myöhäistä olla tuo tyttö?
Ja onko teillä ollut samanlaisia unikokemuksia?
Kun tapaat sen, jonka olisit voinut olla
3
58
Vastaukset
- ...
Jaa a, ei taida olla niillä "kohukaunottarilla" elämä helppoo, voi olla sisäisesti tosi paha olla, yksinäistä ja pinnallista.
En minä varsinaisesti mikään lööppikaunotar haluaisikaan olla, ja se minua siinä ihmetytti. Minua ei liikuta paljon se, olenko kaunis kaikkien silmään - se on keneltä tahansa sula mahdottomuus. Haluan tehdä omaa juttuani, oli sitten muodissa tai ei.
Mutta soisin silti, että olisin enemmän... *menestyneempi*.
- y6yr6yr
minusta tuo uni kuulostaa siltä että sinun kannattaisi nyt ryhtyä elämään silleen kuin olet aina haaveillut olevasi, eli kuin tuo ihailemasi nainen unessa. Muuta itsesi samanlaiseksi. Opiskele, toteuta haaveitasi, käy ulkomailla, jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1544116Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4013164Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142088Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa131755Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51158- 741013
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69995Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24911- 54886
- 71869