Näitkö mut telkkarissa?

vielä kerkeet

Onkohan sulla tapana katsoa Urheiluruutua? Olin keskustassa kultajuhlissa, kun ne nyt satuttiin järjestämään juuri, kun olin maisemissa. Olin hyvissä ajoin paikalla ja pääsin paistattelemaan aika eteen, joten sen illan urkassa sain kolme sekuntiani kuvaruudussa ;). Se on Areenassa vielä huomiseen. Aika nopeaa se on leikattu, mutta kyllä mut hoksaa, kun tietää, ketä etsii.

Vitsi vitsi, enhän mä mihinkään väenpaljouksiin jaksanut lähteä, kun oli paljon parempaakin tekemistä... niin (liian) harvoin tulee niillä nurkilla käytyä.

Kiitos kysymästä ;), oli oikein antoisa viikon loma ihan ilman palstaa :). Tekee kyllä hyvää olla täältäkin pois. Mikä parasta, lunta piisasi vaikka meinas huidella plussan puolella lämpötilat.

10

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M.... Mies

Siis urheiluruudussako ja minkä päivän :)
      Vau oot siis melkein julkkis. ;)
      Nyt pitää yrittää katella että tunnistanko jonkun tutun. :)

• harmihirmuennähnyt

Olisi ollut hauska nähdä, en ole seurannut eli tirkistellyt tuota ohjelmaa :)
      Olen katsonut nyt vahingossa huvittavia lastenohjelmia ja sellaisia..

• Väärä mies

Eipä noita kultajuhlia ole kovin monia viime aikoina ollut. Siitä voi varmaan jotain päätellä. Mutta jos oikein ymmärsin, aloittaja ei näy televisiossa.

• M.... Mies

Vähän oli heikko kuvan laatu Areenassa, mutta jos oikein huomasin niin olitko siinä harmahtavassa takissa lavan luona? Sait varmaan nimmarin ja kuvan olympiavoittajasta. :)

Hyvältä näytit :)

Katsoin kyllä tuon urheiluruudun jo aikaisemmin mutta en älynnyt mitään silloin. :) Semmoisia me miehet ollaan. ;)
      Muista kopioida tuo talteen niin voit tutuille ja perheenjäsenille näyttää. :)

Hauska kuulla että oli rentouttava loma ja pääsit nauttimaan pohjoisen kauneudesta. :) Mukavaa maanantain jatkoa sinne. :)

• ap.

Kiitos toivotuksista, mutta tais mennä ihan väärälle :D

Et ole hän, tai sitten olet, mutta esität tahallasi jotakuta muuta. Hän tajuais nää mun höpötykset... Alku oli ihan höttöä, olin kyllä paikkakunnalla, mutta en mennyt juhliin, vaikka mua koitettiin houkutella. Kirjoitinhan tuohon, että vitsi vitsi! Osa sukulaisista meni, mutta itse tein muuta, hauskempaa, sillä aikaa.

Kuin myös, mukavaa maanantain jatkoa sullekin, kuitenkin :)

• M.... Mies
        ap. kirjoitti:

Et ole hän, tai sitten olet, mutta esität tahallasi jotakuta muuta. Hän tajuais nää mun höpötykset... Alku oli ihan höttöä, olin kyllä paikkakunnalla, mutta en mennyt juhliin, vaikka mua koitettiin houkutella. Kirjoitinhan tuohon, että vitsi vitsi! Osa sukulaisista meni, mutta itse tein muuta, hauskempaa, sillä aikaa.

Tänään on ollut aikamoinen päivä niin töissä kun kotona niin en ennättänyt lukea oikein kunnolla koko viestiä loppuun saakka. Semmoista matalalentoa on ollut tämä koko päivä ja ei se vieläkään lopu. :) Rehellisesti sanottuna se kuva siellä yle areenassa oli niin epäselvä ettei siitä selvää saanut. Kun ihminen on vielä huppu päässä niin vaikea sanoa kuka se oli.
        Ajatus oli siis piristää ja vitsisi oli ihan hyvä kun menin lankaan. :D

Noh niin tai näin niin mukavaa iltaa sinne :)

Ps. Miksi et mennyt "Mustia" katsomaan?

• M.... Mies
        ap. kirjoitti:

Niin saako tässä iltatuimaan udella että minkä niminen on se hän?

Minä olen Marko ja tämmöinen ihan tavallinen mies. :) Pyrin pitämään valot päällä yhdessä osaa uuttamaata. Onneksi en ole telkkariin joutunut kuten savolainen kolleega tai tuo Fortumin mies.

Se että sohlaan ja luen väärin tai osan tekstiä ei ole tavatonta. Tänään vaan oli semmoinen hullunmylly päivä ja nyt se on viimein ohi. :) Tässä olen lapsenvahtina kahdelle lapsukaiselle ja viimeinen haaste olisi saada heidät nukkumaan...

Kauniita unia ja mukavia unikuvia :)

Terkuin Marko

• ap.
        M.... Mies kirjoitti:

Niin saako tässä iltatuimaan udella että minkä niminen on se hän?

Minä olen Marko ja tämmöinen ihan tavallinen mies. :) Pyrin pitämään valot päällä yhdessä osaa uuttamaata. Onneksi en ole telkkariin joutunut kuten savolainen kolleega tai tuo Fortumin mies.

Se että sohlaan ja luen väärin tai osan tekstiä ei ole tavatonta. Tänään vaan oli semmoinen hullunmylly päivä ja nyt se on viimein ohi. :) Tässä olen lapsenvahtina kahdelle lapsukaiselle ja viimeinen haaste olisi saada heidät nukkumaan...

Kauniita unia ja mukavia unikuvia :)

Terkuin Marko

Udella saa, mutta en voi tänne hänne nimeään laittaa.

No niin vähän ajattelinkin, että joku on nyt nopeasti lukaissut ja innoissaan vastannut ;). Sattuu mullekin toisinaan... sitten kun vähän hidastan tahtia, huomaan, että uuups, oli taas liikaa vauhtia. Mutta mun mielestä on kiva, että vastataan tolleen positiivisella asenteella, siitä tulee itsellekin hyvä mieli, päin vastoin kuin negoista rutinoista.

Udella saa, mutta en voi tänne hänne nimeään laittaa...

Mulla oli oikeasti parempaa ja kivempaa tekemistä paremmassa seurassa, ajattelin, että kun katson Urheiluruudun, niin siinä on mulle juhlia tarpeeksi ;).

Unet oli makoisia. Mukavaa päivää ihan tavalliselle Markolle :)

• M.... Mies
        ap. kirjoitti:

Udella saa, mutta en voi tänne hänne nimeään laittaa.

No niin vähän ajattelinkin, että joku on nyt nopeasti lukaissut ja innoissaan vastannut ;). Sattuu mullekin toisinaan... sitten kun vähän hidastan tahtia, huomaan, että uuups, oli taas liikaa vauhtia. Mutta mun mielestä on kiva, että vastataan tolleen positiivisella asenteella, siitä tulee itsellekin hyvä mieli, päin vastoin kuin negoista rutinoista.

Udella saa, mutta en voi tänne hänne nimeään laittaa...

Mulla oli oikeasti parempaa ja kivempaa tekemistä paremmassa seurassa, ajattelin, että kun katson Urheiluruudun, niin siinä on mulle juhlia tarpeeksi ;).

Unet oli makoisia. Mukavaa päivää ihan tavalliselle Markolle :)

Taidan olla välillä aika hätäinen ja innoissani vastailen jos on mukavia viestejä. :) Taidan olla vähän kuin villi varsa kevät niityllä. ;) Jos noihin horoskooppeihin uskoo ja varsinkin kiinalaisiin sellaisiin niin minkäs hevonen luonnolleen mahtaa? :)

Tänne ei todellakaan kannata liian tarkkoja tietoja laittaa toisesta ihmisestä. Parempi on hoitaa niitä asioita oikean elämän puolella. Kasvokkain juttelua puoltaa myös se kun näkee toisen ihmisen ilmeet, eleet ja jopa söpön punastumisen tai ihanan hymyn. :)

Minullakin on sama juttu että positiiviset jutut tuovat hyvän mielen. :) Negatiivisia juttuja en oikein ymmärrä kun negatiivisuus ja pahat sanat eivät todellakaan korjaa tulehtuneita välejä. Silloin kun oikein jurppii niin on viisaampaa purkaa se pois ja sitten palata asiaan. "Ei pidä tehdä sitä virhettä minkä minä olen tehnyt".

Olet oikeassa että välillä on paljon parempaa tekemistä kun mennä johonkin yleisötilaisuuteen. Mielummin sitä viettää aikaa ystävien tai rakkaiden kanssa ja töllää telkkarista urheiluruudun. :)

Nyt pitää lähteä syömään ja sitten lukemaan TUDI:n pääsykokeisiin. Onneksi tänään ei ollut semmoinen meno kuin eilen. Ainoastaan yksi tytön kuskausjuttu tänään ja muutenkin normipäivä töissä.

Mukavaa iltaa ja kauniita unia sinne :)

Terkuin Marko

• tuollapäinpalaakovaa

Jossain päin palaa jatkuvasti, tuo Kannonkosken kylä, luulen että saisin tiedon että mistä tuollainen johtuu, mutta en halua tietää, jotain ihmeellistä siellä tapahtuu kyllä.

Jos kysyisin jostain, mutta en halua tietääkään, kun asiat eivät liity itseeni mitenkään.

Palstalla on aika hassuja juttuja, ovat aika hyviä kun ihmiset keksivät omiaankin sitten aina lisäksi, odotan yhtä telkkari-ohjelmaa, magneetti-ohjelma, että mihin ihmeeseen tarvitsevat noin suuren magneetin, keskiviikkona taitaa tullakin, yöllä, The Fringe.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11417
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9810
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      144
      5559
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3173
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2583
    Aihe