ensimmäistä kertaa

kärpänen

Lähtisimme minä äiti 45v isä 50v ja kuopus 12v ensimmäistä kertaa lomalle, paras kielipää on 12v tytöllä, minne uskallamme mennä,missä pärjäisi heikolla englannilla ja juntit jotka eivät ole matkustaneet, toivon ettei vastata että pysykää kotona, vaan asiallisia vastauksia. kiitos

3

263

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • espanjan frendi

Minne maahan haluaisitte ja mihin vuoden aikaan? Auttaisi ehdotusten antamisissa.
      Espanjan Fuengirola voisi olla sopiva, siellä pärjää huonommallakin englannilla ja monessa paikassa jopa suomeksi, kiva rantapaikka, mutta löytyy myös eläintarha, iso ostoskeskus, lähistöltä myös retkikohteita.
      Madrid on myös suosikkini, mutta se on miljoonakaupunki ja siellä tarvitaan englantia.

• Matkailija10

Kanariansaaret, samoin kuin Turkin Alanya ovat hyviä, pärjää elekielellä ja suomellakin. Ylipäänsä uskon, että jos otatte jonkun pakettimatkan matkatoimiston kautta, pääsette kaikkein helpoimmalla matkustelun makuun :) Mukana on aina henkilökuntaa, jolta saa apua tarvittaessa. Ja siitä on sitten helppo lähteä myöhemmin kokeilemaan vaikka omatoimimatkailuakin!

• Matkailija10

Ja siis vielä: ehdottomasti älkää pysyykö kotona :)! Matkustaminen on niin ihanaa ja hienoa ja etenkin teidän 12 v tytölle loistava kokemus!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1642
    2. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      441
      1150
    3. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      84
      1095
    4. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      68
      1015
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      186
      993
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      877
    7. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      655
    8. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      642
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      171
      634
    10. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      628
    Aihe