Parannuin aknesta

ropsuuuuu95

Elikkä siis oon 19v mies, jonka akne lähti käyntiin 7 luokalla. Akneni on ollut useimmiten keskivaikea, ongelma alueina ollut selkä, leuka ja mustapäät nenässä. Olen käynyt läpi kaikki maailman rasvat, voiteet yms. Antibiootti kuurin olen syönyt 3 kertaa, olen kokeillut suolahoitoja, roan syönyt kerran (jouduin sivuvaikutusten takia lopettamaan kesken). Lisäks oon kokeillu vhh ruokavaliota, tuloksena oli vain laihtumista ei muutosta ihossa. Nyt jouluna päätin että kokeilen vielä jtn muuta ennenkuin haen uudestaan ROA kuurille. Aloitin syömään omega 3:sia ja juomaan paljon vettä. Noin 4-6 omega 3:sta päivässä ja 2-3litraa vettä. Ensimmäiset kaks viikkoa tästä kokeilusta olivat tuskallisia sillä naama oli täynnä märkäpäisiä pieniä finnejä. Tammikuun puolessa välissä tapahtui sitten ihme. Kaikki katosivat silmänräpäyksessä, lukuunottamatta muutamaa selässä olevaa finniä. Nyt olen jatkanut tätä kuuria edelleen, tosin omega 3:sia syön 3 päivässä eli olen niiden määrää vähentänyt. Ihoni on lähes täydellinen pari hassua finniä ohimoilla ei tunnu missäään verrattuna entiseen. Lisäksi ihoni on terveemmän näköinen ei punoita, kutise eikä rasvoitu niin paljon. Olen myös tässä oheella lopettanut roskaruokien ja sokerin liiallisen syönnin joka on varmaan myös auttanut asiaa. Suosittelen kaikkia kokeilemaan tätä kuuria!

6

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • honey__

olen iloinen että sinulla auttoi :) pitääpä kokeilla itsekin!

• kai5

Halpa tapa päästä eroon finneistä. Itse olen syönyt 2 keskikokoista punajuurta ja välillä etikka punajuuria/ päivä ja kuukaudessa kaikki näpyt katosivat, edistää aineenvaihduntaa ja jopa laihduttaa, kannattaa kokeilla. Lisäksi vältin karkkeja ym herkkuja. Kannattaa kokeilla, halpaa ja helppoa.

• anskuu31

Kokeiltu on eipä toiminu punajuuret taikka etikat :D. Mutta nyt olen laittanut tiistaista lähtien kokeiluun tän omega 3 vesi yhdistelmän ja täytyy sanoa että iho on paljon parempi jo näin 2 päivän jälkeen. Ei ole kuiva, ei kutise ja pari isoa finniäkin on jo lähes haihtuneet. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäiin!!!!!

• kevät14

Kuinka vahvoja omega-3t pitää olla.....siis per tabletti?Sanotko merkin mitä käytit? : )

• kyllä paranee

"Lisäks oon kokeillu vhh ruokavaliota, tuloksena oli vain laihtumista ei muutosta ihossa. "

Kokeilit väärin.

Terveellisen ravinnon kivijalka koostuu kolmesta asiasta: proteiineista, väreistä ja rasvoista.

Lyhyesti: Aikuinen tarvitsee n. 80 grammaa hyviä rasvoja ja proteiinia päivässä. Lisäksi vähintään 500 grammaa kasviksia, vihanneksia, juureksia, hedelmiä, papuja, linssejä, herneitä ja marjoja. Vettä janoon 1,5-2 litraa. Ja jos nälkä jää (lähinnä huippu- ja aktiiviurheilijat), niin perunaa, riisiä ja viljaa.

Lisäksi C- ja D-vitamiinia tarvitaan purkista sekä magnesiumia ja kalaöljyä!

C- ja D-vitamiinin sekä magnesiumin ja Omega-3 rasvahappojen puute on mm. Suomalaisten yleisin ravitsemuksellinen puutos. D-vitamiinin puute ei rajoitu vain pohjoisiin leveysasteisiin vaan on maailmanlaajuinen ongelma. Etelässä syynä ei ole auringonvalon puute vaan ratkaisevia ovat yksilöiden elämäntavat ja tottumukset.

C-vitamiinia 500-1000mg / vrk (uusimpien tutkimusten mukaan vähimmäistarve päivässä on 400mg)

D-vitamiinia 50-125µg / vrk

Magnesium (sitraattimuoto imeytyy parhaiten suomessa myytävistä valmisteista) 200-400mg/vrk (tutkimusten mukaan lähes 90 % ihmisistä kärsii magnesiumin puutteesta)

Suomalaisen ravitsemussuosituksen (VRN) mukaan Omega-3 rasvahappoja tulisi saada 1-2 grammaa päivässä eli esim. villiä lohta n. 150 grammaa päivässä. Eli käytännössä kaikkein tulisi syödä laadukkaita Omega-3 rasvahappoja lisäravinteena purkista. Raskauden aikana Omega-3 rasvahappojen tarve jopa tuplaantuu. Omega-3 rasvahapoilla on tärkeä rooli mm. aivotoimintojen säätelyssä, tulehdusten ehkäisemisessä ja immuunijärjestelmässä.

Vuoden D-vitamiinit saa kympillä iHerbistä ja lähimarketistakin alle 50€:lla.

Muut saa todella edullisesti Citymarketin luontaistuotehyllystä. Eli kuukausihinnaksi tulee yhteensä n. 5€.

http://personal.inet.fi/koti/remeli/aitoa_ruokaa.htm

• hm...

Itsellä lähti armeijassa kaikki finnit pois, vaikka niitä sitä ennen oli ollut paljon noin 5 vuotta. Armeijan jälkeen taas alkoi tulla hiljalleen takaisin.

Eli joku ympäristötekijä sen takana on pakko olla, vaikea vain ymmärtää mikä . . .

Tuo vedenjuonti voisi olla yksi. Siellä tuli juotua monta kertaa enempi mitä kotona, kun tuli liikuttuakin . . .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3672
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      28
      3232
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2878
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2720
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      22
      1518
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    Aihe