miten keljon maketeille?

uuskuokka

Muutin joku aika sitten kekkolantielle tänne kuokkalaan, kysyisin että pääseekö keljon marketeille kevyenliikenteenväylää? Yksi päivä kävelin pohjantietä sinne paloasemalle asti ja etsin alikulkua motarin ja junaraiteiden alitukseen mut tuloksetta, eli jos joku tietää mistä sieltä pääsee ali niin kertokaa ihmeessä.

14

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katso kartasta

Ristonmaan kautta. Katso kartasta.

• Huomasin saman

Joo ei pääse siitä palokunnan nurkilta vaan pitää kiertää (edelleen) siitä sinne Ristonmaan , Valkolan sillan kautta. Uusi tie ei mitenkään hyödytä kevyen liikenteen väyläää kulkevia koska kuitenkin pitää koukata lopulta Ristonmaalle. Eli typerää ja outoa!

• uuskuokk

Niinpä.. No tänään vois kokeilla jos löytäis perille

• Audikuski

Kävellen automarkettiin; LOL

• hyväkunto22

Johan nyt on kettu - kaikilla ei ole autoa! Itse olen kävellyt niin Keljoon kuin muuallekin hyvällä kesäkelillä HUVIKSENI, kunnon kannalta. Tunnen myös muutaman tyypin, jotka harrastaa juoksua ja ne juoksee markettiin ja sitten puoliso tulee sinne esim töistä autolla. Tekevät ostokset ja tulevat autolla niiden kaa kotiin.

Siis häpeä laiska, ylipainoinen, verenpaineinen, sisäelinrasvainen ääliö audikuski.

• Alfaromeo uros

Juokse sinä vaan marketeille niitä pulloja palauttamaan.

• Ranskalainen auto :)

Alfaromeo,Audi,Bemarikuskeista ei oo mihinkään. edes niitä pulloja palauttamaan.

Pikkupoikia kaikki ootte.....ainakin liikennevaloissa. Prrrr...Prrrrr minä voitan kiihdytyksessä kun mulla on tommoinen kova-alustainen saksalainen lelulaatikko, jollaisia ei oo suunniteltu näille huonoille kuoppaisille teille. Aikuistukaa...niin voitte saada tekin aikuisen naisen...jos hyvin käy :) :) :) hah hah haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

• moi köyhä!

Ranskalaiset saa grilliltä.

• AntskuA

Samaa minäkin olen pähkäillyt. Kartta ei kerro kaikkia kevyenliikenteenväyliä. Täytyy vaan haahuilla ja etsiä reitti...

• keljolainen

Hyppää pirssiin ja sano kuskille, että keljon markettiin, niin hetkessä oot alkossa.

• kulkija2

jyväskylä täynnä omituisia liikenne järjestelyjä, ei mitään järkeee...

• Mualta tullunna...

Liikennevaloja ja kaikkea.

• Kulkuri ja kaunotar

Niin ja omituisia hyypiöitä kuten noista muutamista kommenteistakin voi päätellä, ei mitään järkee...

• Marketeille.

Palokunnasta vähän eteenpäin eli keskustaan päin, tulee vasemmalle kävelysilta, joka menee junaradan yli keljon koulun kautta, siitä vasemmalle ja pääset Marketeille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      63
      4832
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      112
      4558
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      79
      4030
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3917
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      122
      2964
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2708
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      28
      2637
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2632
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2599
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2464
    Aihe