Nervifene

siiri2

Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä lääkkeestä? Annetaan kuulemma unettomuuteen, mutta vain osastohoidossa.

14

12406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksoisnäkökulma

Nervifene on upeista lääkkeistä kaikista upein.Annoksen saatuasi voit mennä rauhassa sänkyyn ja plop,olet unessa etkä muista mitään nukahtamisestasi tai unistasi.Heräät muina miehinä uuteen päivään. Harmi,että nervifeneä saa vain osastolla.

• bipotrollitonjätettä

Monet lääkkeet surkastuttaa aivoja, mutta teissä se ei näy.

• Ei-muistikuvii

Minulle on tuota annettu kun viimeksi olin hoidossa, en tuosta itse muista mitään mutta potilaskertomuksesta sen jälkeenpäin luin että olin saanut ensin normaaleja lääkkeitä rauhattomuuteen ja sitten toisena yönä kun edelleen olin valvonut niin olin sitten saanut nervifeä ja nukkunut sen avulla lähes 36 tunnin ajan.

• bazi

on ja humauttaa uneen

• Megauneton

Mulla ei auta yksin nervifene vaan tartten 2xinovane ja 50mg levozin ja silti jotkin yöt menee valvoessa. :(

• Anonyymi

Mikä vitun yksi nervifene? Se on nestettä samperin tampio

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä vitun yksi nervifene? Se on nestettä samperin tampio

Luepa uudestaan. Kommentoija kirjoitti ettei yksin riitä tuo lääke. Ei kirjoittanut, että yksi lääke. Eli oikeinlukutaitoa kehiin.

• Anonyymi

Onko tää jokin uusi lääke kun en ole kuullut ennen? Mulla unettomuutta ollut todella pitkään eikä lääkettä ole vaan löytynyt.

• Anonyymi

Kokemusta on.,ja se on paras lääke mitä voi suomesta saada.sain sen sairaalasta vuoden resepti,ja kannattaa ottaa siitä kun olet sängyssä kun sitä nukahtaa parissa sekunnissa ja nukut seuraavana päivänä. Eli jos saat sitä reseptin.kannatttaa ottaa sitä!!

• Anonyymi

Ei pidä paikkaansa. Kyseistä lääkettä saa vain sairaalassa. Ei määrätä kotiin

• Anonyymi

Ihan mielettömän hyvä lääke ei kauaa mene kun nukahtaa. Harmi kun sitä ei määrätä sairaalan ulko puolelle

• Anonyymi

Osaako joku sanoa että mikä on nervifenen vaikuttava aine? En löydä googlaamalla ja olisi kiva lukea enemmän kyseisestä lääkkeestä.

• Anonyymi

Kloraalihydraatti on k.o. aine ja sairaala-apteekeista lähtee osastoille kristallina purkissa.

Harmi etteivät taannoin infonneet Peijaksessa, että tälläistä olisi ollut saatavilla. Jälkeenpäin epikriisistä sai lukea, että Tenox + Nervifeme oli pyydettävissä joka ilta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      169
      6107
    2. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      60
      4660
    3. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      44
      4410
    4. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      64
      4249
    5. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      68
      2652
    6. En koskaan tule sinulle tätä kertomaan

Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.
      Ikävä
      61
      2162
    7. Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen

Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?
      Ikävä
      133
      1642
    8. odotatko vielä viestiä minulta...

Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan
      Ikävä
      129
      1504
    9. Joroinen räjähdys

Ja siellä räjähti sähköpakettiauto,joka teki suuret tuhot.
      Hybridi- ja sähköautot
      48
      1443
    10. Kova ikävä parittelukumppania täällä korvessa

Mutta muuten kyllä on rauhallista.
      Ikävä
      34
      1308
    Aihe