Nervifene

siiri2

Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä lääkkeestä? Annetaan kuulemma unettomuuteen, mutta vain osastohoidossa.

14

11789

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksoisnäkökulma

Nervifene on upeista lääkkeistä kaikista upein.Annoksen saatuasi voit mennä rauhassa sänkyyn ja plop,olet unessa etkä muista mitään nukahtamisestasi tai unistasi.Heräät muina miehinä uuteen päivään. Harmi,että nervifeneä saa vain osastolla.

• bipotrollitonjätettä

Monet lääkkeet surkastuttaa aivoja, mutta teissä se ei näy.

• Ei-muistikuvii

Minulle on tuota annettu kun viimeksi olin hoidossa, en tuosta itse muista mitään mutta potilaskertomuksesta sen jälkeenpäin luin että olin saanut ensin normaaleja lääkkeitä rauhattomuuteen ja sitten toisena yönä kun edelleen olin valvonut niin olin sitten saanut nervifeä ja nukkunut sen avulla lähes 36 tunnin ajan.

• bazi

on ja humauttaa uneen

• Megauneton

Mulla ei auta yksin nervifene vaan tartten 2xinovane ja 50mg levozin ja silti jotkin yöt menee valvoessa. :(

• Anonyymi

Mikä vitun yksi nervifene? Se on nestettä samperin tampio

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä vitun yksi nervifene? Se on nestettä samperin tampio

Luepa uudestaan. Kommentoija kirjoitti ettei yksin riitä tuo lääke. Ei kirjoittanut, että yksi lääke. Eli oikeinlukutaitoa kehiin.

• Anonyymi

Onko tää jokin uusi lääke kun en ole kuullut ennen? Mulla unettomuutta ollut todella pitkään eikä lääkettä ole vaan löytynyt.

• Anonyymi

Kokemusta on.,ja se on paras lääke mitä voi suomesta saada.sain sen sairaalasta vuoden resepti,ja kannattaa ottaa siitä kun olet sängyssä kun sitä nukahtaa parissa sekunnissa ja nukut seuraavana päivänä. Eli jos saat sitä reseptin.kannatttaa ottaa sitä!!

• Anonyymi

Ei pidä paikkaansa. Kyseistä lääkettä saa vain sairaalassa. Ei määrätä kotiin

• Anonyymi

Ihan mielettömän hyvä lääke ei kauaa mene kun nukahtaa. Harmi kun sitä ei määrätä sairaalan ulko puolelle

• Anonyymi

Osaako joku sanoa että mikä on nervifenen vaikuttava aine? En löydä googlaamalla ja olisi kiva lukea enemmän kyseisestä lääkkeestä.

• Anonyymi

Kloraalihydraatti on k.o. aine ja sairaala-apteekeista lähtee osastoille kristallina purkissa.

Harmi etteivät taannoin infonneet Peijaksessa, että tälläistä olisi ollut saatavilla. Jälkeenpäin epikriisistä sai lukea, että Tenox + Nervifeme oli pyydettävissä joka ilta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3387
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2661
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1729
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1695
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1618
    Aihe