Onko pakko viedä pieniä

kakarat pois kaupast

lapsia kirjastoon tai yleisille paikoille? En todellakaan jaksa kuunnella kitinää ja rääkäisyjä ja ja isommat lapset juoksee kun ankanpennut!
Pienet lapset voisi jättää kotiin tai naapruiin kun haetta niitä lastenhoitokirjoja kirjastosta tai pilttipurkkeja marketeista, ei oo kiva saada syötyjä viinirypäleitä tai pureskeltuja omenoita omaan kassiin.
Yks päivä semmoinen 3 vuotias kakara söi irtokarkkeja ja joi pillimehua kaupassa, eikä edes maksanut sitä.
En jaksa sitä hutamista ja rääkymistä. Tutti suuhun jos muu et auta ja pitää tuoda yleisille markeiteille.

6

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mielipide,,Jenni

Miten sinä kuvittelet että minä äitinä jaksan noita huutavia kiljuvia kakaroita 24 h neljän seinän sisällä? Niin ja kun ei saisi edes kaupassa käydä? Eihän lapset ilman ruokaa pärjää vaii ?

Minä vien ainakin lapseni moniin paikkoihin ja he osaavatkin yleensä käyttäytyä hyvin, mutta tottahan niitä kiukkuja tulee joskus julkisellakin paikalla eikä ole kukaan koskaan pahasti mulkoillut..
      Niin ja kirjastossa käydään kyllä kerran viikossa, lapseni pitävät kirjoista joten omat on äkkiä luettu. Itse olen sitä mieltä että esim juuri kirjastot ovat myös lapsille tarkoitettuja paikkoja,siellähän on paljonkin kaikkea nimenomaan lapsille. Ei se ole vain nyrpeiden yksinäisten ihmisten paikka!!

Entä oletko itse päässyt lapsena mihinkään? Minun mielestäni ei voi olla hyvä lapsuus jos kasvaa 4 seinän sisällä vai voiko?
      Lapsilla on ihan täydet oikeudet liikkua siellä missä sinäkin. Jos haluat paikkaan missä ei ole lapsia niin suunnistappas yökerhoon;)

• On se rankkaa

Taasko joku on aloittanut tämmöisen ketjun.... Mutta vastataan taas.

Pieniä lapsia ei voi jättää kotiin yksin (on yksinhuoltajia tai toinen vanhemmista on vaikka töissä). Ja nykypäivänä monella ei ole niin läheiset välit naapuriin, että lasta ei voi sinne niin vaan tuupata. Ja ottaisitko sinä naapurisi kitisevät ja rääkyvät pennut sitten hoitoon vai? Ethän kestä niitä edes kauppareissullasi!

Mulla on ikää kohta 40 v ja en ole kertaakaan törmännyt kaupassa pureskeltuihin omenoihin. Ja jos sellaisen löytää niin pakkoko se on kassiin ottaa. Luulisi sitä vähän vilasevan millaisen omenan ottaa, voisihan se olla vaikka mädäntynyt. Niihin törmää huomattavasti useammin.

Jos et kestä mitään elämän ääniä, niin pysyttele kotonasi ja tilaa ostokset kotiisi jostain kauppapalvelusta. Ja turhat kitisijät voisivat itse pysyä poissa täältä perhe palstalta.

• On se rankkaa

Ja 3-vuotiaathan ne pahimmat myymälävarkaat ovat?

• no niin on
        On se rankkaa kirjoitti:

Ja 3-vuotiaathan ne pahimmat myymälävarkaat ovat?

Niin on, eilenkin eräs 3 vuotias pisti munkin povitaskuun.

• hgflhg

Eikö suomi24 vois estää näitä tismalleen samanlaisia aloituksia? Ärsyttää kun palsta pilataan trämmöisillä provoilla :/

• määkijät kotiin.

Sais nuo h.....tin valittajat pysyä itte kotona eikä määkiä turhasta. Mitä lie vanhoja piikoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      224
      4576
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      445
      3308
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2238
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1889
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1208
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1043
    7. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      26
      1035
    8. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1035
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      77
      966
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      926
    Aihe