tahtois facebook kaveriks kun näkisit sieltä kuinka tylsä mä oon ;D On siellä vaan ihan uteliaisuuttani vaikka ei mulla oikeestaan oo montakaan kaveria/ystävää.
En mä sua ees enää
26
267
Vastaukset
- minäkin
olen käynyt lukemassa erään päivityksiä ja katsonut kuvia. Nyt mietin, että näkeekö hän jostakin sen miten hyvin olen siellä viihtynyt? ja asiallisia vastauksia tahdon, kun en ihan oikeasti tiedä.
- yx koooo
Ei sitä kyllä pysty näkemään, jos on joku oikea nörtti niin pystyy jotenkin lähdekoodista katsomaan ketkä KAVERIT on katsellut kuvia ym. mutta ei sitä että kuinka usein.
Ja jos et ole kaverina niin ei pysty mitenkään. - hyvä sitten
yx koooo kirjoitti:
Ei sitä kyllä pysty näkemään, jos on joku oikea nörtti niin pystyy jotenkin lähdekoodista katsomaan ketkä KAVERIT on katsellut kuvia ym. mutta ei sitä että kuinka usein.
Ja jos et ole kaverina niin ei pysty mitenkään.ei ainakaan sen takia sitten voi olettaa minun ihastuneen itseensä. Ja muutenkin siellä käydessä on tullut vähän syyllinen olo. :(
- yx koooo
hyvä sitten kirjoitti:
ei ainakaan sen takia sitten voi olettaa minun ihastuneen itseensä. Ja muutenkin siellä käydessä on tullut vähän syyllinen olo. :(
Juu, itse ainakin koitan pysytellä poissa ihastukseni sivuilta.
Ei olla fb-kavereita ja siksi se tuntuisi stalkkaamiselta, joten parempi pysytellä pois sieltä.
- Tahtoisin silti
Sama! :) Hän näkis ettei mulla oo mitään elämää! Onneks sieltä ei sentään paljastu se, että ajattelen häntä koko ajan, se vielä puuttuiski :D
- tiedän kyllä
on se mun kaveri paremman näköinen :)
- laita jos haluat
Jos haluat etten kuulu enää sun elämään, niin en odota sulta pyyntöä enää.
- pyydä ihmeessä
Eihän se kavereiden määrä tai fb-päivitykset kerro mitään kenenkään tylsyydestä.
- laita ihmeessä
Eihän se kavereiden määrä tai fb-päivitykset kerro mitään kenenkään tylsyydestä
- niin nolo en ole
No olis se kyllä melko typerää mennä laittamaan toisen kerran jos ei ensimmäistäkään pyyntöä ole hyväksytty ;D
- noloooo
niin nolo en ole kirjoitti:
No olis se kyllä melko typerää mennä laittamaan toisen kerran jos ei ensimmäistäkään pyyntöä ole hyväksytty ;D
ihan sama tilanne mulla :D ja kertaalleen poisti kavereistaki jo :D en kyllä tiedä mikä tässä naurattaa, mutta huvittaa kuitenki... ka mää sekoon kokonaan :D
- tahtoisin katsella
kuvia susta/hänestä pahinpaan hätään mutta ei se face muuten kyllä kiinnosta.. oon mäki siellä mut ei tässä nyt oo kyse ollu mistään facesta...
- vähäks oon höpsö
Millainen se face nyt sitte on? Haukutaanko siellä selän takana vaikka exiä?Just olis mageet jutut kerrottavana, mut leviiks ne helposti ns. vääriin korviin? Oon aatellu minäkin astua estradille poseeraamaan, onks se eka kerta, vähänkuin se eka kerta samat fiilikset? Oon vaan niin kauhean ruma, pitäiskö ensin valkasta hiukset et sinne kelpaa? Jotenkin kai sexy sen pitää olla, että miehet tykkää.........ehkä otettava tatska.
- tavallisuus kunniaan
Ei kannata aliarvioida itseään, tuskin pitää sua tylsänä fb.ssä tai muuallakaan.
- pyydä vain minua
otan sinut tällä kertaa kamuksi. :)
- ed.
niin ja tykkään tylsistä tyypeistä. :)
- en pyydä
Eipä auta tuo tieto täällä mitään. Minusta ei kuulu enää yhtäään mitään missään. Eli jos jotain tahdot niin se on sinun tehtävä jotain ja varmasti myöskin tiedät ja ymmärtäne sen.:)
- voisitkoantaa
en pyydä kirjoitti:
Eipä auta tuo tieto täällä mitään. Minusta ei kuulu enää yhtäään mitään missään. Eli jos jotain tahdot niin se on sinun tehtävä jotain ja varmasti myöskin tiedät ja ymmärtäne sen.:)
Vähän lisää tunnisteita, ettei vallan nolaa itseään..
- en pyydä
voisitkoantaa kirjoitti:
Vähän lisää tunnisteita, ettei vallan nolaa itseään..
Nyt täytyy kyllä mennä nukkumaan ettei huomenna vallan töissä väsytä, kun ei sitä hiihtolomaakaan meikäläisellä ole. Hyvää yötä :)
No sanotaan nyt että kolme yhteistä kaveria siellä ;) - vielä tähän
en pyydä kirjoitti:
Nyt täytyy kyllä mennä nukkumaan ettei huomenna vallan töissä väsytä, kun ei sitä hiihtolomaakaan meikäläisellä ole. Hyvää yötä :)
No sanotaan nyt että kolme yhteistä kaveria siellä ;)Entä jos ne on lisääntyny parin pv:n aikana? Niitä oli kolme..
- en pyydä
vielä tähän kirjoitti:
Entä jos ne on lisääntyny parin pv:n aikana? Niitä oli kolme..
En tiedä. En kyllä oikeen usko.
- selvis
en pyydä kirjoitti:
En tiedä. En kyllä oikeen usko.
Sitten oot väärä ihminen eli en laita :)
- en pyydä
selvis kirjoitti:
Sitten oot väärä ihminen eli en laita :)
No mutta enhän mä mitään varmuudella vastannut. Sanoin että en tiedä, enkä jaksa mennä enää tutkailemaan.
- laitasinä
en pyydä kirjoitti:
No mutta enhän mä mitään varmuudella vastannut. Sanoin että en tiedä, enkä jaksa mennä enää tutkailemaan.
Ok. mut nyt unille. Hyvää yötä
- älä vaan pyydä
ja mun sisko mut sitäpaitsi sinne pisti (luvannani tietysti), en mä olis itse varmaan saanut ees aikaiseksi sinne liittyä ;D
- jos minä saisin
päättää niin pitäisin sinut kaukana facebookeista ja varsinkaan mistään herutuskuvista heh..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458