En ole oikeasti ilkeä..

m -> n

hän voi sen tietää, jos sisimpäänsä katsoo ja muistelee meidän välisiä kohtaamisia. Muille saatan jotain muuta esittääkin, sillä se on pelkkää suojakuorta, mutta hänelle olen näyttänyt oikean puoleni. Uskalsin sen tehdä, sillä koin hänen olevan riskin arvoinen.

Enkä ole katkera tapahtuneesta, tilaa kyllä annan jos huomaan ettei seuraani haluta. Jokaisella on oltava vapaa mahdollisuus valita, eikä ketään saa mihinkään pakottaa.

32

785

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikö voi korjata?

Mitä sitten tapahtui?

• Puhuneetkin

Miten seuraasi ei ole haluttu, oletko ymmärtänyt oikein.

• Keitä meitä on

Mistä tapahtuneesta et ole katkera?

• Ilkeilystähuolimatta

Yksi parhaita kirjoituksia täällä. Toivottavasti henkilö, jolle olet näyttänyt oikean puolesi osaa arvostaa tätä.

Joskus tilan antaminen tuo lähemmäksi.

• 4+7

Kyllä hän saattaa sen vaistota ja tietää vaikka ei sanokaan.

• - ?? -

miten ollaan leikisti ilkeä?

• Muistetaan ne hyvät

Mielenkiintoista. Tulitko torjutuksi, olitko kenties kolmaspyörä? Kerrotko hieman. Hyvä kirjoitus :)

• pakoon

Kiusaajat sanovat etteivät ole oikeesti ilkeitä. Nainen vierellään antaa tilaa.

• Nämä ovat...

....sellaisia asioita... ihmiset helposti puhuu sinusta, jos esität toisille jotakin muuta mitä todellisuudessa olet. Juuri se antaa sinusta toisenlaisen kuvan ja kuka enää voi luottaa sinuun jos olet toisten edessä muuta etkä oma itsesi?
      Juuri se voi olla syynä miksi seuraasi ei haluta, jos esität muille ehkä jotakin kielteistä. Ei siinä enää auta selitellä.

• Kätken sisimpäni

Tuohon on pakko kyllä todeta ettei kannata olla oma ihana aito itsensä. Joitakin se rupeaa jurppimaan ja ne tuttavasi rupeaa tehtailemaan sinusta kielteisiä mielikuvia. Yleensä mustamaalaus onnistuukin niin hyvin että mitäpä niille enää mitään aitoa itsestään näyttäisi. Täytyy vaan vastata sitä mielikuvaa minkä he ovat omissa pikkasissa aivoissaan vääntäneet.

• Tottakai

mutta toivottavasti toinen myös ymmärtää sen (kunnioittavana) tilan antamisena, eikä vetäytymisenä..

• ilkeä vai kiltti ?

Avoimuus on tärkeimpiä asioita kaikista. Vaatii rohkeutta kertoa kaikki arat asiat ja sanoa ääneen silloinkin, kun se tuntuu riskiltä, kertoa omat epäilyksetkin suhteesta. . Osittain siksi, että silloin ongelmat saadaan käsiteltyä, myös silloin oppii tuntemaan toisen niin paljon paremmin,
      Siitä syntyvä luottamuksen tunne on huikaiseva.
      Näin koin kun,hän avasi ja kertoi omista tuntemuksista.Vaikka oudolta tuntuu että täällä voi oppia ketään tuntemaan ,mutta näin on käynyt.
      Voisin sanoa että jopa anteeksi voi saaada paljon tekoja ,jos on ilman pahaa tarkoittavana täysin ymmärtämättömänä tietämättä loukannut
      jollain lailla toista.

Ihminenkin on ilkeä vain syistä, joten jollekin ilkeä ihminen voi olla toiselle rakkain.

• Fiksua tekstiä

Hienosti kirjoitettu :)

• tarkennusta kaivataa

Ootko sä siis täältä tunnistanut jonkun tekstit ja antanut sen perusteella jotain anteeksi?
        Tietääkö se toinen sit että sä olet tunnistanut sen ja ymmärtänyt ja antanut anteeksikin?
        Toihan on sit tosi hienoa jos noin on!!

• Fiksua, filosofista

Olen samaa mieltä fiksun henkilön kirjoittama.

• ilkeä vai kiltti

Voisin sanoa tähän näin, kyllä olemme tunnistanut täällä ja tuolla.

• tarkennusta kaivataa

No mutta hieno homma! Saatte asiat toivottavasti kohdilleen molempien hyväksi :)

• Kusetukselta

Olemme? Siis monikossa? Olette tunnistaneet toisenne täältä ja tiedätte sen molemmat? Haiskahtaa vähän

• toivoa on
        Kusetukselta kirjoitti:

Olemme? Siis monikossa? Olette tunnistaneet toisenne täältä ja tiedätte sen molemmat? Haiskahtaa vähän

No jos ne on täältä tunnistaneet toistensa jutut ja keskustelleet livenä aiheesta. Voihan sekin olla mahdollista.

• Kyyninen Kyllikki
        toivoa on kirjoitti:

No jos ne on täältä tunnistaneet toistensa jutut ja keskustelleet livenä aiheesta. Voihan sekin olla mahdollista.

Joo voi, mutta erittäin epätodennäköistä.

Jos on ikävä ja tiedetään että toisellakin oletettavimmin on, niin silloin otetaan kännykkä, facebook, työchatti, sähköposti, ihan mikä vaan väline käyttöön ja otetaan yhteys. Mä en jotenkin usko yhtäaikaiseen ikävään, mikä olisi sen kaltaista että kumpikaan ei ota yhteyttä normaali teitse.

Kun erotaan, niin toiselle se on pakko, toiselle se on ratkaisu. Se jolle se on pakko, itkee ikävä-palstalla, se jolle se on ratkaisu, jatkaa ja katsoo eteenpäin. Muuten he eivät olisi eronneet.

Joo ja sitten tulee kielletyt rakkaudet. No sama juttu siinä, se toinen luovuttaa, jatkaa matkaa, ei jaksa odottaa, se toinen jää miettimään "mitä jos", ei hyväksy tilannetta, jälkimmäinen on se joka täällä palstalla vierailee.

• N -> M, pks

Tähän kai mun ny pitäisi vastata, että olemme ehkä tunnistaneet toisemme täällä ja tuolla. Ite olen jättänyt hyvin tunnistettavaa jälkeä ja hän ei niin tunnistettavaa jälkeä. Aina kohdatessamme irl sen tavallaan pystyy " lukemaan" toisesta. Osuu ja tuntuu.Ei en ole ap vaan n -> m, pks. Tosin voinhan vaan kuvitella että nää yksityskohdat tilanteista sattumoisin sopii. Ja tuosta tilan annosta sanon kiitos. Vain sitä olen pyytänyt. Tarvitsen sitä selvitäkseni päivistä, en voi haluta seuraasi. Ja se ei johdu sinusta! En yritä etäännyttää sinua pahalla, vaan siksi, että suojeleni itseäni. Ihan samat syyt kun sulla kun olet ilkeä.

• ni -> mi
        N -> M, pks kirjoitti:

Tähän kai mun ny pitäisi vastata, että olemme ehkä tunnistaneet toisemme täällä ja tuolla. Ite olen jättänyt hyvin tunnistettavaa jälkeä ja hän ei niin tunnistettavaa jälkeä. Aina kohdatessamme irl sen tavallaan pystyy " lukemaan" toisesta. Osuu ja tuntuu.Ei en ole ap vaan n -> m, pks. Tosin voinhan vaan kuvitella että nää yksityskohdat tilanteista sattumoisin sopii. Ja tuosta tilan annosta sanon kiitos. Vain sitä olen pyytänyt. Tarvitsen sitä selvitäkseni päivistä, en voi haluta seuraasi. Ja se ei johdu sinusta! En yritä etäännyttää sinua pahalla, vaan siksi, että suojeleni itseäni. Ihan samat syyt kun sulla kun olet ilkeä.

Mä olen myös käyttänyt nimimerkkinä n -> m pks :D muutaman kerran
        taitaa olla aika yleinen
        ehken käytä enää.. tai voi olla että käytänkin, heh

• Kyyninen Kyllikki
        N -> M, pks kirjoitti:

Juupa juu :D Minäkin olen tunnistanut, nimittäin sinut provoksi. "Ei en ole ap vaan n -> m, pks."

• nono

Miksi hän pitäisi sinua ilkeänä?

• Ilkeä pieni peikko

Jos sä oot se joksi luulen, niin tiedän ettet ole aidosti ilkeä. Minulle on kyllä tullut harvinaisen selväksi sinun hellä ja lämmin puolesi. Tilanne vaan kun on sellainen että mun on helppo tarttua kiinni sun ilkeyteesi. Siellä en voi antaa sinulle yhtään mitään - kylmää kättä ja tyhjiä katseita. Jakomielitautista mutta totta.

• tiedän ettet ole

ilkeä mutta haluisin siksikin tietää miksi olet silti joskus antanut sellaisen vaikutelman? oletko ollut loukkaantuntu minulle vai miksi ?

• niin monta puolta

Et tietenkään ole ilkeä, paitsi silloin kun haluat. Olet vain v-mäinen, teräväkielinen ja pisteliäs. Niin, niin. Tiedän, että osaat olla myös äärimmäisen sydämellinen, rakastettava ja hellä. Luotettavakin, kun siihen pisteeseen pääsee. Ja paljon paljon muuta. Aina ei vain ole varaa valita.

• nl-->m

Ois ihana tietää, mihin päin tämä viesti menee. Kauniisti kirjoitettu!

• jostekeenoinkin

Jos on oikeasti kiltti ja leikisti ilkeä, tai toisinpäin eli oikeasti ilkeä ja leikisti kiltti?

• juuri näin

oikeasti ilkeä joka näyttelee kilttiä jollekin saadakseen siltä jotain mitä haluaa

• et mua varten

Mutta kun olit ilkeä. Mulle. Et varmaan muille. Ole niiden kanssa joille olet hyvä.

• sinisetsaturnuslais

jutut palstan yökerho-sarjaamme :D muistakaa huomenna salakatsella mursi eli smurffi ohjelma, lasten aikaan, ei päiväkerhokin kaipaa :D

En ole katsonut tuota, nyt tarkastelen nättien tyttöjen jännitysjuttuja telkkarista, missä on söpöjä tyttöjä näyttelijöinä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2934
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1578
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      904
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      744
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      688
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      687
    Aihe