...mutta ei tiedä mitä? Johtunee elämäntilanteesta: ruuhkavuodet painaa päälle. Liikaa töitä. Lomautusuhka. Lapset itkee. Puoliso valittaa. Kuitenkin kaikki periaatteessa hyvin: hyvä suhde, terveet lapset, oma asunto ja töissä menee hyvin. Silti armoton kaipuun tunne johonkin. Silloin kun ehtii asioita ajatella, mikä todellisuudessa on nukkumaan mennessä se 15 minuutin aika ennen nukahtamista. Vapauteen? Samassa elämäntilanteessa olevista kavereista aistii samanlaisia tunteita. Miksi ihmeessä en osaa olla onnellinen siitä mitä minulla on? Mikä on se jokin, joka sisimmässäni saa aikaan tunteen, että jotain puuttuu?
Kun jotain puuttuu...
9
224
Vastaukset
- Sinä vain
Ainoa, kuka pystyy selvittämään mitä sinulta puuttuu, on sinä itse.
- sinähän sen tiedät
Oletko jättänyt tekemättä jotain tai joitakin asioita joista joskus olet haaveillut,
ja kaiken tuon perhe- ja työelämän kiirellisessä maailmassa olet joutunut ymmärrettävästi sivuuttamaan nuo haaveet tai aikomukset - kaipuu tehdä vain joku tai joitain juttuja?
Noiden kavereiden kanssa puhutteko koskaan siitä mitä ois mahtavaa tehdä tai kokeilla - hetken irtiotto arjesta - hengähdys tauko kaikesta. - yksinkertaista.
Se on se jokin mikä puuttuu. Kun rakennetaan tuo esimerkki elämä ilman sitä tärkeintä, luotettavaa kumppania jota kohtaan tuntee rakkautta ja intohimoa ja syvää yhteenkuuluvuutta.
- Sinä olet
Onko sulla lukihäiriö: "... hyvä suhde ..." ?
- moniavioisuusko?
Sinä olet kirjoitti:
Onko sulla lukihäiriö: "... hyvä suhde ..." ?
Suhde voi olla hyvä vaikka SE tunne puuttuu. Se tunne taas ei välttämättä tee suhteesta hyvää ja kestävää.
- 20+4
Se on se Jeesus.
- Ajatuksesta se alkaa
Jotkut höpisevät Jeesuksesta, mutta oikea nimitys aiheelle on se henki, joka sisälläsi asuu eikä ole saanut sinulta tyydytystä. Ts. sinä teet ja touhuat, menet, tulet ja toimitat, mutta et koskaan pysähdy ajattelemaan, mitä sinä itse OIKEESTI elämälstäsi tahdot.
- Kartanosta
Se on se Salarakas joka pitäisi olla jokaisella. Se jolle voi aina soittaa, jonka voi tavata, käydä syömässä, kahvilla, naimassa. Niin jaksaisi taas kaiken paskan.
- Se se on
juu, ei se ole Jeesus otaksun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403711Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333304- 692918
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912760- 351778
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811739- 241589
- 281537
- 291519
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231514