selvinnyt täällä todella toivottomasta olosta ja miten?
Onkohan
9
155
Vastaukset
- 17+16=33
Täällä se valitettavasti vain pahenee, tänne kun vastaillaan mitä sattu ja minne sattuu.
Sitten voi pahimmillaan tulla hetkiä jolloin luulee että se on juuri hän joka vastaa ja siten tunteet vain kasvaa entisestään.
Kannattaakin aina pitää mielessä että olemme kaikki toisillemme tuntemattomia eikä hän todellakaan ole täällä.
Jos toivottomasta olosta haluat selvitä niin neuvon hakeutumaan ystävien seuraan jotta saat pysyteltyä poissa täältä. - Täällä!
Minä olen päässyt. Pääsin siitä ajan kanssa kun en mitenkään ruokkinut/antanut toisen ruokkia niitä tunteita ja sitten tämä palstakin jäi ihan huomaamatta melkein kokonaan pois. Kyllä ne tunteet unohtuu aika äkkiäkin kun ei niitä mitenkään ruoki.
- Petollista
Niin tämä palsta jo itsessään ruokkii ikävääsi. Tämä on korvike sille yhteydelle mikä sinulla häneen oli.
- totta on
tällä palstalla notkuminen pahentaa todellakin kun kuvittelet joka toisen kirjoituksen olevan häneltä vaikkei yksikään niistä ei ole.
- tarkennatko
Toivoton miten? rakkaus asioiden takia?
- monen1
asian vuoksi
- tää vaan pahensi
Muut keinot oli ne, jotka auttoi selviämään.
- joskuseliaina
Niinhän tuo on, että todellinen elämä se on mikä parantaa, mutta täällä on hauskoja juttuja jotka piristävät joskus, siis melkein aina.
- Toivoton en ole
koskaan, mutta pahantuulisuus on saattanut kääntyä lähes päinvastaiseksi tunteeksi, jos olen intoutunut hulluttelemaan täällä oikein kunnolla. Onneksi olen kuitenkin useimmiten aurinkoinen. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735022Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1214727- 804213
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1074189Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33338Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1253147- 352848
- 282787
- 402783
- 372762