sallittua sodassa ja rakkaudessa.... niin ne väittää...
joskus on sellainen hetki, että tuntee tulleensa hyvin väärinymmärretyksi, ajatusten ollessa hyväntahtoisia joku yrittää ne kaikessa tyhjyydessään? tuoda julki täysin väärällä tavalla... joskus mietin, että eikö ihmisillä ole omaa elämää kun he niin tarkasti seuraavat minun elämääni ja todella, eivät todellakaan ole ymmärtäneet minun hyväntahtoisuuttani vaan ovat jonkun ilkeyden vallassa,uskovat ennemmin minusta pahaa kuin hyvää.Miksi?
Voitko ymmärtää tämän taistelun,hyvän ja pahan välillä.....jos voit,kanna hetki minua turvaan niiltä jotka yrittävät minua pahantahtoisuudellaan vahingoittaa...niin suuret taistelut kuin olenkin elämässäni käynyt, tiedän he yrittävät minua kaikin keinoin häiritä..lähetä minulle kaunis ajatus suojaamaan mieltäni niiltä jotka yrittävät väärään suuntaan sitä repiä...sen pyydän...ja niin, jos tämä teksti ei ollut tarpeeksi järkevä ymmärrettäväksi sinun lukijan mielestä, niin silloin se ei ollut tarkoitettu sinulle, eikä ehkä seuraavallekaan lukijalle...vaan ehkä juuri hänelle joka täälä joskus onnistuu tekstejäni ymmärtämään ja samalla logiikalla niihin vastaamaan.
https://www.youtube.com/watch?v=OwGqIuLwscI
Väärinymmärrettykö
7
182
Vastaukset
- 2+10
Ymmärrän kyllä täysin, valitettavasti tähän maailmaan mahtuu paljon niitä jotka yrittää tuhojaan saada aikaan välittämättä ollenkaan muista.
Jopa hyvää ystävää loukataan jotta saadaan omat odotukset läpi. - tsemppiä
Been there, tiedän tunteen, en tiedä miten helpottaa. Ainakaan tällä hetkellä en osaa ajatella.. Lupaan lähettää auttavia ajatuksia.
- tyhjyyttä ja turhuut
käyn itse aivan samoja asioita läpi ja en vaan jaksa välittää enää
- M.... Mies
Ikävä kyllä usein hyvää tahtovia ja hyviä ihmisiä koetellaan ja kiusataan elämässä. Jos sinulta löytyy tukijoukoksi rakkaita ihmisiä niin hae heiltä välillä tukea jaksamiseen. :) Jos sinulla on kiikarissa se oma kulta tai ihastus niin ota häneen yhteyttä. Rehelliset hyväntahtoiset kauniit sanat tekevät oikeasti suuren vaikutuksen. :)
Se että olet taistelija on kunnioitettavaa ja tekee myöskin vaikutuksen moneen ihmiseen.
Tsemppiä sinne ja mukavaa tiistaita :) - miksi sotajalalla?
Taidat myös kuvitella tuosta itse vähintään puolet..
- olenkoväärässä
Mä oon aina sun tukena ja turvana. vaikka olenkin vähän jäykkä. Tiedät sen...
- eikannatasotia
Kun tietää itse mitä on tehnyt ja tietää toimineensa oikein niin se kantaa jo pitkälle. Hyviä ajatuksia ja mukavaa päivää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458